Naukaiseeko kissasi sinulle kun tulee samaan huoneeseen?
Mun kissa naukaisee kun näkee ja jatkaa sitten matkaa. Ihan kuin moikkaisi :)
Kommentit (9)
Mulla on kaksi kattia. Tatti istuu ikkunalla ja katselee lintuja ja alkaa narista. Toinen katti, Matti, makaa sohvalla ja luulee että Tatti puhuu sille ja vastaa jokaiseen narinaan. (Kissojen nimet muutettu yksityisyyssuojan takia).
On jo kuollut, mutta se hurahti "hurrrr" kun tuli samaan huoneeseen. Ei siis jäänyt kehräämään, vaan sellainen lyhyt purske.
Jos se olisikin vain yksi naukaisu, mutta coonien seassa elävänä oppii äkkiä siihen, mitä tarkoittaa kun "kissat juttelee". Olit sitten samassa huoneessa tai et. Nämä huutaa huomiota vessan oven takana, alakerrassa.. oikeastaan lähes joka hetki jos palvelusväki ei ole tarjoamassa heille jakamatonta huomiotaan :)
Edesmennyt kissani oli puhelias ja moikkasl minua aina kovaäänisellä rääkäisyllä. Nykyinen kissa tervehtii minua nostamalla hännän tikkusuoraksi ja tulee puskemaan. Kissa, jonka häntä on pystyssä, on kuulemma itsevarma ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kattia. Tatti istuu ikkunalla ja katselee lintuja ja alkaa narista. Toinen katti, Matti, makaa sohvalla ja luulee että Tatti puhuu sille ja vastaa jokaiseen narinaan. (Kissojen nimet muutettu yksityisyyssuojan takia).
Voi apua, tää oli hauska :)
Yksi ihanimpia kissanilmeitä on tuo silmien siristys. Kissa voi näyttää myös huolestuneelta ja ahdistuneelta, tyytymättömältä. Siksi.
Juu. Mutta myös siristelee silmiään. Se on kuulema kissojen tervehdys.