Suzanne Innes-Stubb on sporttinen first lady
Suzanne Innes-Stubb on miehensä lailla sporttinen ihminen. Triathlonisti ja jopa Ironman kilpailun käynyt. Kiva saada Suomeen sporttinen first lady. Toivotetaan kaikkea hyvää uuteen rooliin. On edustava nainen.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään First Ladya.
TÄMÄ! Tää ei ole mikään Amerikka jossa pressan puolisoa kutsutaan first ladyksi.
Suomessa sanotaan tasavallan ensimmäinen nainen eikä first lady.
Sinä ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä! Pressalka tosi vähän vaikutusvaltaa ja muutenki kokoomuksen kasvojenkohotusta silloin kun työttömiltä ja muilta köyhiltä leikataan järjettömästi. Muttei rikkailta
😠😠😠😠😠😠😠
Olisit katsonut siellä koulussa sinne taululle sen sijaan, että kirjottelit luokan pahispojan nimeä matikanvihkoon. Et tainnut edes häntä saada?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä! Pressalka tosi vähän vaikutusvaltaa ja muutenki kokoomuksen kasvojenkohotusta silloin kun työttömiltä ja muilta köyhiltä leikataan järjettömästi. Muttei rikkailta
😠😠😠😠😠😠😠
Joopa joo, heiltä on poistettu kokonaan esim velvollisuus maksaa veroja? 😂🥱😂🥱😂🥱😂
Minusta hän on upea nainen. Ei ehkä sillä lailla perinteisesti kaunis, mutta tuo sporttisuus tuo sellaista säteilyä. Tykkään siitä, että hän on ikääntynyt tyylikkäästi, ei mitään hirviömäisiä botoxeja tai muita täyteaineita. Ei räikeäksi värjättyjä hiuksia. Pukeutumistyyli on jotenkin koruttoman kiva, yksinkertaisia, yksivärisiä ja hänen ikäänsä sopivia vaatteita. Ei minihameita, jumppaleggareita.
Hän on opiskellut akateemisen tutkinnon, on hyväpalkkaisessa hommassa ja harrastaa kestävyysurheilua. Mun oma työ ei ole hyväpalkkainen, olen vähän nuorempi, mutta akateeminen olen ja kestävyysurheilija. Musta on tosi hienoa, että presidentin puoliso on tuollainen. Ihan hyvä esikuva naisille, 50 vuotta täyttänyt nainen voi elää ihan täyttä elämää.
Henkilökohtaisesti nyppii aina tuo laihuuden dissaaminen. Olen itsekin laiha, varmaan olisin lihavana vähemmän uurteinen, mutta en mä nyt tietoisesti ala itseäni lihottamaankaan. Aika usein kuulee just tuota, että laiha näyttää vanhana pahalta. En ole samaa mieltä. Suzanne näyttää upealta.
Vierailija kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠😠
Voimia. Onko uhkana, että joudut menemään elämäsi ensimmäisen kerran töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠😠
Minä en työssäkäyvänä muuta toivo kuin sitä, että ihmiset kävisivät töissä.
Kokoomus voitti eurovaalit, kuntavaalit, eduskuntavaalit ja nyt presidentinvaalit. Kansa yrittää selvästikin kertoa jotakin.
Kuiva kurppa. Hankkis vähän rasvaa luiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠😠
Kokoomus voitti eurovaalit, kuntavaalit, eduskuntavaalit ja nyt presidentinvaalit. Kansa yrittää selvästikin kertoa jotakin.
Esim case sähkölaskut nosti otsikoihin sellaisia ihmisiä ettei muuta voinut todeta kuin ei hyvää päivää.
Sama tapahtui nyt kun alkoi tämä lakkosuma. Jumalauta tuolla lakkoilee ihmiset jotka eivät ole päivääkään käynyt töissä.
Ja nyt ollaan mitä ihmettä täällä tapahtuu kun halutaan tämän hyysäämisen loppuvan.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa henkilöpalvontaa. Jotenkin tosi kokoomuslaista kylläkin yrittää luoda hypeä presidentin vaimon ympärille, kun oikeasti ketään järkevää ei kiinnosta. ''Sporttinen first lady'', voi luoja miten lapsellista.
Vaikutat tosiaan aika lapselliselta ja katkeruutesi on sysimustaa pashaa.
Ei ole kaunis nainen.
t.MamuMies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠😠
Se ei ole minun vikani, että joku on köyhä tai työtön. Siksi en myöskään halua heitä tukea. Jotain vikaa on yhteiskunnan rakenteissa kun ihminen voi valita ideologisen työttömyyden.
Samoin siihen pitää vetää joku raja, että joku ns ikuinen opiskelija. Yli 30 ikää eikä yhtään työpaikkaa mutta erilaisia minä haluan tutkia merimerkkien vaikutusta silakan sukupuolielämään senkin edestä.
Kyllä, kansa on kyllästynyt.
Kuva inokkainen korppu... Ei sen kummempi.
Suzanna on reilusti vanhempi kuin Tehyn Rytkönen. Miettikää sitä.
Oisko tuo Rytkis sitten palstailijoiden suosikki. Lihaa on luiden päällä vähän enemmänkin, ei taida urheilla eikä ole kuiva korppu. Ja olisi nuorempikin.
Hänellä on terveellisen näköinen keho, eikä mikään luut törröttävä, niin kuin eräällä nimeltä mainitsemattomalta, joka halusi kuitenkin identifioida itsensä urheilulliseksi (mutta kuitenkin vaikutti enemmän pakkomielteiseltä). Jotenkin itse koen, ett ihminen on urheilullinen vasta, kun kehokin näyttää lihaksikkaalta. Se ei näytä lihaksikkaalta, jos luut ja jopa selkärangan nikamat näkyy...
Kumpikin kun hirviöitä torahampaineen ja veny eine ihokurttuineen.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa henkilöpalvontaa. Jotenkin tosi kokoomuslaista kylläkin yrittää luoda hypeä presidentin vaimon ympärille, kun oikeasti ketään järkevää ei kiinnosta. ''Sporttinen first lady'', voi luoja miten lapsellista.
Vaikutat tosiaan aika lapselliselta ja katkeruutesi on sysimustaa pashaa.
Sinä sen sijaan tarvitset jonkun esikuvan, jota palvoa ja kehua. Onko oma elämäsi kovin tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠😠
Olen käynyt itse koko ajan töissä. Olen akateemisesti koulutettu, mutta en suurituloinen. Minua pelottaa suorastaan sanoen tämä kokoomuksen ajama politiikka. Kansa jakatuu entistä enemmän kahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠😠
Kokoomus voitti eurovaalit, kuntavaalit, eduskuntavaalit ja nyt presidentinvaalit. Kansa yrittää selvästikin kertoa jotakin.Se ei ole minun vikani, että joku on köyhä tai työtön. Siksi en myöskään halua heitä tukea. Jotain vikaa on yhteiskunnan rakenteissa kun ihminen voi valita ideologisen työttömyyden.
Samo
Minä olen kyllästynyt kokoomuslaisiin. Olen koko ikäni ollut töissä ja käynyt ahkerasti koulut ja hankkinut akateemisen koulutuksen. En silti kannata huono-osaisten sortamista.
Tosi empaattisen ja vaatimattoman oloinen. Jenni on ollut super hyvä eikä tästä huonone 👏
Mikä muuten on englanninkielinen termi "ensimmäiselle miehelle"? First gentleman?