Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun Lidl:istä on nykyään jatkuvasti tarjoustuotteet loppu!

Vierailija
27.02.2024 |

Mitä parempi tarjous, sitä varmemmin se on loppu. Tomaatit oli loppu, kana oli loppu, juusto oli loppu ja tätä on jatkunut jo tovin nyt. Tarjous alkoi eilen ja sen piti olla voimassa keskiviikkoon saakka, kävin eilen kaupassa ja oli vaan eioota.

Varmaan tässä näkyy se, että monilla on taloudellisesti tiukkaa, mutta on ikävää, kun lähtee hakemaan jotain ja sitten sitä ei toistuvasti ole. Tarjousleivät on kanssa nykyään monesti loppu ja samoin Lidlin viereisessä Prismassa en ole edes nähnyt yhtäkään punalaputettua tuotetta varmaan enää yli vuoteen, kun nekin kaikki hamstrataan heti. Huh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että Prismassa ja Citymarketissa jotkut suurella alennuksella myytävät loppuerät, poistuvat tuotteet tai todella halvalla myytävät isot erät, ei siis varsinaisesti punalaputettuja tuotteita loppuvat aina heti riippumatta siitä, että joukossa on hyvinkin eksoottisia tuotteita tai jotain yksinkertaisesti floppimakuja. Yhdessä Prismassa oli useampikin poistuva jäätelö halvalla ja kaikki noiden hyllypaikat tietysti tyhjinä. Nuo ostetaan heti, vaikka kukaan ei olisi tuota makua normaalihinnalla koskaan ostanut. Ne harvat myymättä jäävät tällaiset tuotteet ovat sitten sellaisia, joita kukaan ei halua eli tuote yksinkertaisesti todella pahaa tai siihen liittyy joku kohu.

Vierailija
2/4 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juhlapyhien jälkeen myydään Prismassa jotain ruokia hyvinkin halvalla kun tuote vanhenee ja kauppaan oli hankittua tätä liikaa.Usein nämä ovat tietysti sesonkituotteita, mutta myös tyyliin ihan lihoja ja broilereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, että Prismassa ja Citymarketissa jotkut suurella alennuksella myytävät loppuerät, poistuvat tuotteet tai todella halvalla myytävät isot erät, ei siis varsinaisesti punalaputettuja tuotteita loppuvat aina heti riippumatta siitä, että joukossa on hyvinkin eksoottisia tuotteita tai jotain yksinkertaisesti floppimakuja. Yhdessä Prismassa oli useampikin poistuva jäätelö halvalla ja kaikki noiden hyllypaikat tietysti tyhjinä. Nuo ostetaan heti, vaikka kukaan ei olisi tuota makua normaalihinnalla koskaan ostanut. Ne harvat myymättä jäävät tällaiset tuotteet ovat sitten sellaisia, joita kukaan ei halua eli tuote yksinkertaisesti todella pahaa tai siihen liittyy joku kohu.

Näitä ei siis mainosteta missään ja täysin kauppakohtaista tämä on ja vain hyvällä tuurilla tällaista löytää. Sama se toki on tietysti myös punalappputuotteiden kanssa. Myös Citymarketissa ja Prismassa tarjoustuotteet käyvät hyvin kaupaksi ja ylipäätään kaikissa kaupoissa kaikki tarjoustuotteet. 

Vierailija
4/4 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ollut Lidlin toimintaperiaate koko sen Suomessa olon aikana. Jokaista kauppaa kohti pari-kolme samaa aletuotetta ja ne ovat loppu ennen aamukymmentä. Ennen tuo taisi koskea enemmän vaatteita ja muuta tavaraa, mutta nykyisin myös ruoan tarjoustuotteita on se sama kaksi-kolme per kauppa. 

Minä en enää niiden tarjoustuotteiden perässä juokse, saavat minun puolestani olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi