Nythän mä joudun siirtyyn tänne! Meillä ei ole enää vauvaa =O
En ole nykyisin täällä edes paljon ollut, lähinnä joskus lukenut jotakin, mutta vielä vuosi sitten melkein asuin näillä palstoilla...
Tänään tuo ihana pikkukakkonen täyttää 1v ja tajusin, että niin, meillä ei ole enää vauvaa, vaan TAAPERO! Kun lapsiluku siis on nyt täynnä, ainakin tällä hetkellä ollaan vahvasti sitä mieltä ja kaikki (melkein :) menee myyntiin sitä mukaa kun jää pois käytöstä...
Onpas outo olo, kun on niin monta vuotta vauvoista haaveillut ja sellaista hoitanut ja nyt se on ohi.....Ei sillä, toisaalta odotan aikaa, kun näiden kanssa pääsee jo helpommalla, voidaan kattoa lauantaisin lastenelokuvia popparikulhon äärellä ym.
Oonhan mä tälläkin palstalla silloin tällöin pyörinyt, kun on tuo esikoinen, mutta tosiaan tajusin, että tuo vauvapuoli jätettävä...
Eli tänne nyt sitten tulee
Kölli, tyttö 3v 1kk ja poika tasan 1v
Kommentit (4)
Täällä kanssa yks " järkyttynyt" tälle puolelle siirtyjä;) Meillä neiti täytti 1v 11.1. Nyt täällä onkin syksyyn asti molempiin lapsiin liittyvät jutut.. siis esikoinen tammikuinen lähtee kouluun!:)
mahara ja tammikuiset 00 ja 06
Minäkin välillä lueskelen tätä palstaa nykyisin. Juniorimme täytti vuoden alussa 1 vuotta ja vauva-ajat jäivät taakse,haikeaa... Isommat lapsemme ovat jo melkein 7 ja 9 vuotta.
T:Kolmenäitee ja Kirppu-tyttö
Oon oottanut sun kuulumisia TP-pinossaki joka siirtynyt tänne,meidän vauvat on jo iisoja!!onnea teidän 1-vuotiaalle!!!!
T:äityliini ja Juho kohta jo 1v2kk ja neiti 5,5v
niinhän nelapset kasvaa.
meillä kanssa lapsiluku täynnä ja tavaroita myydäänja annetaan pois :-)
pojat 2v5kk ja 3v8kk