Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat ristiriitaisia

Vierailija
27.02.2024 |

Sanovat että naisen koulutuksella ei ole väliä. Silti monet sanovat etteivät voisi seurustella tyhmän hoitajan kanssa.

Sanovat, että luomunainen ilman tatskoja on parasta. Silti kuolaavat instabeibejen perään, joilla on silarit, ripsienpidennykset ja niitä tatskoja.

Sanovat että heitä kiinnostaa naisten nautinto seksissä. Silti työntyvät kuivana kakkoseen ilman lämmittelyä tai alistavat naisia ilman lupaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut.

Vierailija
2/6 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat useita eri henkilöitä, johtuisiko siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis kokemusta että samat miehet ovat esittäneet näitä ristiriitaisia ajatuksia, vai onko kyse siitä että osa tapaamistasi miehistä sanoo olevansa välinpitämätön naisen koulutuksen suhteen ja osa taas odottaa koulusivistystä? Me miehet emme ole mitään kollektiivista massaa, jossa kaikilla olisi samat arvot ja linjaukset. Ei kaiketi ole naisillakaan?

Vierailija
4/6 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai sinä itseäsi miesten takia tuunaa?

Vierailija
5/6 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne on miehillä se tärkein, ja myös naisilla. Postiviinen ja elämän myönteinen asenne. Tiimipelaaja... ja se, että ei ole miehellä pitkiä hiuksia.

Mä olen muuten oppinut olemaan avarakatseinen miehen ulkonäön suhteen, jolla ei oikeasti ole niin väliä, mutta jos hänellä on pitkät hiukset niin se on ehdoton turn off.

Vierailija
6/6 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Olin hieman yllättynyt, että seurakuntaan kuuluva, perinteisistä arvoista saarnaava mies kuolasi täysin tatuoituja heruttajanaisia. 

Tämä ei valitettavasti ole ainoa esimerkkimies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi