Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on mielestäsi vaniljaseksi?

Vierailija
27.02.2024 |

Kertokaas oma mielipiteenne.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä, sormetus, suikkari ja pillun nuoleminen. 

Vierailija
2/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan monet miehet tosiaan nauttivat seksistä joka sisältää kaikenlaista, voisi hyvinkin sanoa "vaikka mitä" vaniljaista. Mitäpä väliä sillä on mitä kukin täsmälleen sisällyttää vaniljaseksiin, tärkeintä lienee että molemmat osapuolet pitää siitä mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen määrää kuuntelematta ketä miestä?

Onko tässä nyt kyse sinun seksielämästäsi? Kaipaat ilmeisesti  sitten jotain muuta kuin vaniljaa?

Vierailija
4/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt kyse sinun seksielämästäsi? Kaipaat ilmeisesti  sitten jotain muuta kuin vaniljaa?

Jokainen mies kaipaa joskus aivan jotain muuta kuin vaniljaa.

Vierailija
5/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se riippuu tosi paljon siitä millä tavalla jotain tehdään. Esim ihan perus lähetyssaarnaaja paikassa missä on kiinni jäämisen riski ei musta ole ihan perus vanilija seksiä. Tai kunnon itsevarma suihinotto voi olla myös vanilijasta poikkeavaa.

Itse määrittelisin sen tylsänä samanlaisena seksinä. Monesti konservatiivisia ajatuksia taustalla. Tylsimmillään täysin samalla kaavalla pimeässä ja hiljaa.

Perus seksi (ilman esim alistamista, anaalia, "oudompia" fetissejä) voi olla myös hyvää jos kumppanilta löytyy itsevarmuutta ja kykyä heittäytyä. Esim jos se "vanilijaisempi" osapuoli kykenee puhumaan tuhmia, tai esimerkiksi asettamalla itsensä "tarjolle" kumppanille on musta sellaista taitoa mikä korvaa ne rajuimmat jutut mistä itse syttyisin (alistettavana oleminen, valta pidättää pissaamista, anaaliseksi, roolileikit...)

Pelkkä vanilija on makuna sellainen mitä itse en koskaan valitsisi koska se on tylsää. Romanttinen seksi ilman ihmeellisyyksiä voisi olla vertauskuvana jäätelöannos erilaisin maustein jolloin se ei ole enää välttämättä pelkkää vaniljaa. 

Vierailija
6/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies kaipaa joskus aivan jotain muuta kuin vaniljaa.

Tuo ei pidä paikkaansa, jotkut miehet on läpikotaisin lempeän vaniljaisia ja menettää halunsa jos yrittää tarjota jotan muuta.

Vierailija
7/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän sen enemmän tunnelmaltaan hempeäksi ja perinteiseksi eikä kyse olisi niinkään siitä mitä tehdään vaan millä otteella. Ja olen samaa mieltä kuin yllä, että on 100% vaniljamiehiä.

Vierailija
8/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuolla mahdat tarkoittaa, ymmärrätkö itsekään? Tuntuu nyt menevän vaniljat, seksimäärät ja seksuaalinen väkivalta aivan merkillisesti sekaisin.

Vierailija
9/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se riippuu tosi paljon siitä millä tavalla jotain tehdään. Esim ihan perus lähetyssaarnaaja paikassa missä on kiinni jäämisen riski ei musta ole ihan perus vanilija seksiä. Tai kunnon itsevarma suihinotto voi olla myös vanilijasta poikkeavaa.

Itse määrittelisin sen tylsänä samanlaisena seksinä. Monesti konservatiivisia ajatuksia taustalla. Tylsimmillään täysin samalla kaavalla pimeässä ja hiljaa.

Perus seksi (ilman esim alistamista, anaalia, "oudompia" fetissejä) voi olla myös hyvää jos kumppanilta löytyy itsevarmuutta ja kykyä heittäytyä. Esim jos se "vanilijaisempi" osapuoli kykenee puhumaan tuhmia, tai esimerkiksi asettamalla itsensä "tarjolle" kumppanille on musta sellaista taitoa mikä korvaa ne rajuimmat jutut mistä itse syttyisin (alistettavana oleminen, valta pidättää pissaamista, anaaliseksi, roolileikit...)

Pelkkä vanilija on makuna sellainen mitä itse en koskaan valitsisi koska se on tylsää. Romantti

Minusta kyllä perusseksi jännässä paikassa on silti vaniljaseksiä, joskin vähän kokeilevampaa sellaista. Samoin minusta suuseksiä ei muuta kinkyksi se, jos se tehdään itsevarmasti. Vaniljaseksiäkin voi harrastaa kokeilevasti ja vaihtelevasti, ei pelkästään tylsä saman kaavan toisto ole vaniljaa.

Itse olen jossain määrin kinky, ja täytyy kyllä sanoa, että ei minulle riittäisi se kokeilevampi tai riettaampi vanilja omien fetissieni korvikkeeksi. Minulla ei edes mitään kovin rajuja kmieltymyksiä ole, mutta silti. Kokemusta on sekä vanilja- että kinky-kumppaneista, ja kyllä se vaan tuntuu niiiiin erilaiselta, kun toinen jakaa samat fetissit. Minulle se pelkkä vanilja tarkoittaisi aina sitä, että jotain olennaista ja itselleni kiihottavaa, sytyttävää ja olennaista puuttuisi. Vaikka kuinka puhuttaisiin tuhmia ja asetettaisiin itsensä tarjolle, niin silti kaipaisin muutakin eikä se vanilja "riittäisi" minulle.

Vierailija
10/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan monet miehet tosiaan nauttivat seksistä joka sisältää kaikenlaista, voisi hyvinkin sanoa "vaikka mitä" vaniljaista. Mitäpä väliä sillä on mitä kukin täsmälleen sisällyttää vaniljaseksiin, tärkeintä lienee että molemmat osapuolet pitää siitä mitä tekee.

"vaikka mitä"-vaniljaa ei ole suljettu pois, mutta jos ei tehdä mitään muuta ja nainenhan se tässä määrää kuuntelematta miestä. jos se naisesta on hyvää, se ei tarkoita, että miehelle se olisi hyvää, vaikka seksiä olisikin.

ymmärtäkää nyt naiset ottaa ne hyi yök lasit päästänne ja kuunnelkaa sitä toistakin. älkää pakottako toista itsenne muottiin (paitsi niinhän te teette, koska muuten ei ole seksiä)

Miksi ette itse etsi sellaista naista, jonka kanssa mieltymykset osuvat yksiin?

Vierailija
11/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuunteleeko vaniljanainen suhteessa ei-vaniljamiehen toiveita? ei, koska nainen määrää suhteessa seksin määrän (ja muuallakin kuin suhteessa), muuten se on raiskaus.

Miksi nämä ihmiset ovat suhteessa keskenään, jos ollaan seksissä noin eri linjoilla? Ei naisen tehtävä ole alkaa toteuttaa miehen fetissejä, jotka itselle tuntuvat vastenmielisiltä - joskaan ei sen miehenkään velvollisuus ole jäädä suhteeseen, jossa seksi ei hänelle toimi. Seksissä ei tarvitse suostua asioihin, joita ei halua tehdä. Esimerkkisi nainen ilmeisesti ymmärtää sen, kuten omat rajansakin, mutta mies ei ymmärrä asiaa omalta eikä kumppaninsa kannalta.

t. kinky-henkinen nainen

Vierailija
12/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä, yhdessä masturbointi, suihinotto molemmin päin, sormetus, käsihoito, anaaliyhdyntä. 

Vierailija
13/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haluaisi, että vaniljan määritelmää muutetaan ja aletaan pitää "ei-vaniljana" tai kinkynä kaikkea vähänkin reippaampaa, villimpää tai kiihkeämpää vaniljaseksiä. Tälleen ei-vaniljana muutenkin on välillä vaikea löytää samalla aaltopituudella olevaa kumppania, niin en todellakaan haluaisi, että itseään ei-vaniljoina alkavat markkinoida sellaiset, joille kuitenkin bdsm-fetissit eivät ole oma juttu. Ja ei, se ei nyt vielä tee ihmisestä kinkyä, jos joskus vähän kokeilee sitoa silmiä.

Toki kinkyn ja vaniljan rajapinta ON jossain määrin häilyvä, ja moni vaniljatyyppi tykkää joskus kokeilla jotain kinkyhenkistä. Mutta on silti ihan eri asia, onko oikeasti seksuaalisuudeltaan kinky vai ei. Toivoisin, että sen vuoksi määritelmiä ei hämärretä. Ei sitä vaniljamääritelmää tarvitse ottaa arvottavana, tai voitte vaikka keksiä uuden termin, kunhan ette ala esittää, että joku itsevarmuus suihinotossa on kinkyä.

Vierailija
14/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuunteleeko vaniljanainen suhteessa ei-vaniljamiehen toiveita? ei, koska nainen määrää suhteessa seksin määrän (ja muuallakin kuin suhteessa), muuten se on raiskaus.

Miksi nämä ihmiset ovat suhteessa keskenään, jos ollaan seksissä noin eri linjoilla? Ei naisen tehtävä ole alkaa toteuttaa miehen fetissejä, jotka itselle tuntuvat vastenmielisiltä - joskaan ei sen miehenkään velvollisuus ole jäädä suhteeseen, jossa seksi ei hänelle toimi. Seksissä ei tarvitse suostua asioihin, joita ei halua tehdä. Esimerkkisi nainen ilmeisesti ymmärtää sen, kuten omat rajansakin, mutta mies ei ymmärrä asiaa omalta eikä kumppaninsa kannalta.

t. kinky-henkinen nainen

nainen voi alussa tekevänsä "vaikka mitä!, mutta todellisuus paljastuu viiveellä toiseksi. kun on kiintymys muuten, niin aluksi ei tajua erota. Kinky-henkisyyttäkään en oikein tiedä, missä vaniljan-rohkeamman-kinkyn välillä edes menee tai mitä niihin kuuluu. vaniljaseksi on tylsää ilman vaihtelua olevaa takkatulen ääressä muka suurta nautintoa tuntien karhun taljalla. aamulla herätään rohkeasti vuoteesta niin, että miehen noustessa saattaa vilahtaa pakara, mutta nainen tämän "meillä tehdään vaikka mitä"-seksin jälkeen on kääriytyneenä peittoon ja menee niin aamupesulle. Tämä oli sitten vertauskuva. Naisella on kaikki alusvaatteet päällä myös penetraation aikana, mutta nautinto on maailman mahtavinta.

Vierailija
15/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja, lusikka ja muut perus-asennot. Pidän enemmän sodonta leikkien aikana sekstailusta.

Vierailija
16/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, ihastunut ihminen tahtoo esiintyä ihastukselleen edukseen ja kun tutustutaan paremmin "todellisuus paljastuu".

Jos alkaa paljastua sovittamattomia ristiriitoja joiden kanssa ei pysty elämään katkeroitumatta, ei auta muu kuin lähteä eri teille. Toista ei voi vaatia muuksi muuttumaan tai haluamaan asioita joita hän ei halua. Eikä vastuuttaa omasta onnestaan.

Ainahan voi vähän venyä tärkeän ihmisen mieliksi mutta rajansa on siinäkin. Ja toisaalta, itse tykkäisin esim. saada piiskaa mutta en kumppanilta joka tekisi sen vain mun mielikseni, itse siitä nauttimatta. 

Vierailija
17/18 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemiset, suihinotoy, yhdyntä, yhdessä runkkaus, anaalitapit lasketaan vaniljaan.

Vierailija
18/18 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä joku poissulkee anaalin vaniljaseksin alta ja joku taas ottaa mukaan.

Mitä voisivat olla sitten selkeästi ei-vanilja esimerkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi