Duunarihomma 3000 palkalla
Olen nyt myyntipäällikön tehtävissä pienehkössä (30hlö) firmassa ja kun puhuu muiden ihmisten kanssa, niin palkkataso on vastuuseen ja kotiin vietävään stressiin nähden kohtalaisen pieni.
Hoidan siis töissä kaikki sekä henkilöstö- että juoksevat asiat ja pomo prässää toisessa päässä lisää irti.
En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut rahasta, eli sitä en tarvitse enempää, mutta asuntolainojen ym takia en tuon 3k alle oikein voisi mennä.
Tuleeko mieleen mitään aloja mihin voisi päästä hieman "stressittömämpiin" hommiin samalla liksalla. Teen kyllä kovaa fyysistä työtä tai kouluttaudun lisää tarvittaessa.
Kommentit (2)
Tuota en kyllä poissulkisi, asuntoja rempattu ja maalattu ennenkin, koulutus päälle niin mikä ettei. En vaan olisi uskonut että noinkin hyvä liksa, olisin veikannut parintonnin pintaan.
Minä olen rakennusmaalari, erikoisammattitutkinto. Työt jää työmaalle, vastuuta joo jonkin verran, mutta en ota siitä sttessiä. Kk palkka 3400€ + 7,7% erillinen palkanosa, sekä 18,5% lomakorvaus. Ilman ylitöitä. La-su ylitöillä saa n.viikon palkan lisäksi.