Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastajan vaimo lopettanut bloggaamisen kokonaan?

Vierailija
26.02.2024 |

Blogi päivittynyt viimeksi viikkoja sitten, onko vaihtanut toiselle alustalle? 

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogin kultakausi taisi päättyä kesällä 2017 siihen postaukseen jossa bloggaaja posket hehkuen kertoi että perhosia on vatsasssa ja perheen äideillekin tapahtuu ihmeellisiä asioita. 

Siihen loppui blogin iloinen, rehellinen ja innostava henki jota oli mukava seurata ja johon samaistua.

Jäljelle jäi turhasta mököttävä mies , minä muutan, vain minä postaukset, lehtijutut uudesta rakkaudesta ja kalastajan mustamaalaus en saa syödä irtokarkkeja ja viljeltyä kalaa  yms yms 

Sitten arki astui uudenkin rakkauden kanssa elämään. Ei tullut uutta nuoruutta uuden vauvan muodossa, lääkäri olikin steriili (kuuluuko meidän tietää tämä?) ja lukihäiriöinen (tämäkään ei kuulu meille) mutta varmasti muuten mukava vakavarainen mies jota ei häiritse kirjoittaa someen vaimonsa kuviin rakkaani, kalastajan vaimo ! Lääkärillä on itsetunto kohdallaan, pisteet siitä.

Mutta niin tai näin. Me blogin lukijat o

Olipa hyvin kiteytetty blogin vaiheet ja käännekohta, kun asiat alkoivat mennä alaspäin. Kiinnostavaahan tätä on silti ollut seurata, vaikka tietoa on joskus tullut liikaakin. Lähipiirin intiimien yksityisasioiden paljastelu on tuntunut erityisen epäreilulta. Myös Asgeirin vaimoaikojen ruusunpunaisen elämän kuvaus tuntuu falskilta siinä valossa, että jälkeenpäin paljastettiin liuta epäkohtia naistenlehtiin. Luulenpa, että epäkohdat olivat vähän tekaistuja, ja niillä koitettiin oikeuttaa salamarakastuminen Puutarhatonttuun. Esitys ei mennyt toivotusti läpi, ja blogin alamäki vain syveni.

Vierailija
42/109 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut järkiinsä. Jos tuollainen tyrkky sitä voi ikinä tehdö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogijuoruista puheen ollen, tietääkö joku mitä tapahtui peikko_ kukkulan miehelle? Blogihan loppui aikoja sitten, mutta instan mukaan rouva nyt elelee upeassa merenrantatalossan, mies hävinnyt kuvioista jo aikoja sitten ja ollut mainintaa ja kuvia ns. uudesta kumppanista. 

Vierailija
44/109 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä taisi käydä... arki astui kuvioihin myös tässä suhteessa.

Vierailija
45/109 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako oikeasti jatkaa Instassa? Vai aikooko sieltäkin hiljalleen kadota? 

Vierailija
46/109 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitenkään altiivinen instassa, mikä on outoa sillä instassa on kaikki seuraajat.

Vierailija
47/109 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan tutkittu miten paljon ulkosuomalaisuus vaikuttaa mieleen? Esiintyykö enemmän masennusta? Kun tavallaan eletään vain niitä suomenlomia odottaen ja läheisiä kaivaten?

Mitä ihmettä!? Olen elänyt ulkosuomalaisena 45 ikävuodestani 38 vuotta. Tähän mennessä en ole kokenut masennusta; elämäni on ollut ja on tällä hetkelläkin todella rikasta ja hyvää. Lomat vietän yleensä jossakin muualla kuin Suomessa; Suomessa asuvien läheisteni kanssa olen säännöllisesti yhteydessä.

Se on rikkaus kun on kaksi kotimaata ja aina on ihana kaipaus mielessä johonkin suuntaan, mutta ei se masennusta ole. Masennus on sairaus ja tuskin kaikki ulkosuomalaiset siitä kärsivät. Itse en ole koskaan ollut masentunut, en nykyisessä kotimaassani, enkä syntymämaassani. 

Vierailija
48/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän kauan jatkoi paljastuttuaan pettäjäksi, valehtelijaksi ja feikiksi. 

Toki samaan kastiin kuuluu Minkkinen Havaintoja parisuhteensa kanssa.

Eikö Anna valvo mitenkään blogialustaansa? Nyt Minkkinen on spammannut skeidaansa niin, että mitään muuta ei olekaan kuin sen blogipäivityksiä. Kuka ihme tonkin valehtelijan blogia lukee? Takuulla kirjoittaa kaikki lukijan kertomuksetkin itse, koska ei kai kukaan niin hullu ole, että antaisi ilmaiseksi Minkkiselle tekstejä, joilla se tekee rahaa.

Vierailija
49/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti lopettanut bloggaamisen. Uutta postausta ei ole tullut nyt kahteen kuukauteen. 

Oma mielipiteeni on, että olisi tyylikästä lopettaa niin, että kertoo lopettavansa, kiittää lukijoitaan ja näin. Onko tämä nyt uusi normaali, että vain lähdetään? Joka tapauksessa toivon jotain heippa kaikille -postausta sinne. Pieni yhteenveto, ettei hän enää jatka yms. 

Taitaa lukea av:tä ja tajusi ettei voi enää roikottaa kuivunutta blogiaan yhtään pidempään. 

Vierailija
50/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan tutkittu miten paljon ulkosuomalaisuus vaikuttaa mieleen? Esiintyykö enemmän masennusta? Kun tavallaan eletään vain niitä suomenlomia odottaen ja läheisiä kaivaten?

Mitä ihmettä!? Olen elänyt ulkosuomalaisena 45 ikävuodestani 38 vuotta. Tähän mennessä en ole kokenut masennusta; elämäni on ollut ja on tällä hetkelläkin todella rikasta ja hyvää. Lomat vietän yleensä jossakin muualla kuin Suomessa; Suomessa asuvien läheisteni kanssa olen säännöllisesti yhteydessä.

Se on rikkaus kun on kaksi kotimaata ja aina on ihana kaipaus mielessä johonkin suuntaan, mutta ei se masennusta ole. Masennus on sairaus ja tuskin kaikki ulkosuomalaiset siitä kärsivät. Itse en ole koskaan ollut masentunut, en nykyisessä kotimaassani, enkä syntymämaassani. 

En ole tuo, joka kommentoi, mutta ihmettelen alapeukkuja. Ilmeisesti teillä ei ole kokemusta ulkomailla asumisesta, mutta tällä kommentoijalla on. Voin allekirjoittaa: monikulttuurisessa elämässä olet aina siinä tilanteessa, että jotkut tärkeät elämän osa-alueet (ihmiset, ruoka, harrastukset, kultturin ominaispiirteet) ovat siellä missä itse et ole. Tämä täytyy vain hyväksyä ja päättää olla tyytyväinen siellä missä on. Kuitenkin monikulttuurinen elämä voittaa pelkän Suomessa asumisen kirkkaasti. Oppii avarakatseisuutta ja suhteellisuudentajua. Kaikki parhaat ystäväni ovat asuneet pidemmän aikaa muualla kuin kotimaassaan, tai asuvat yhä.

Vierailija
51/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Anna valvo mitenkään blogialustaansa? Nyt Minkkinen on spammannut skeidaansa niin, että mitään muuta ei olekaan kuin sen blogipäivityksiä. Kuka ihme tonkin valehtelijan blogia lukee? Takuulla kirjoittaa kaikki lukijan kertomuksetkin itse, koska ei kai kukaan niin hullu ole, että antaisi ilmaiseksi Minkkiselle tekstejä, joilla se tekee rahaa.

Tiettävästi Anna-lehden kustantaja on antanut Minkkiselle kenkää lehden alustalta.

Vierailija
52/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettävästi Anna-lehden kustantaja on antanut Minkkiselle kenkää lehden alustalta.

Toivottavasti tämä pitää paikkaansa. Ainakaan ei ole näemmä viime päivinä suoltanut tajunnanvirtaansa monen postauksen päivätahtia, kuten yleensä.

Vierailija
53/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, jos tämä pitää paikkaansa, niin veikkaan, että Anna-lehti on kokonaan luopumassa blogeistaan. Kalastajan vaimokaan ei siis itse lähtenyt, vaan sai häädön. MeNaisethan luopui blogeista jo vuoden 2021 alussa, kun KV siirtyi Annaan. Ehkä lukijamäärät ovat laskeneet näillä lehden bloggaajilla, ja muutenkin blogit taitavat olla jo mennyttä päivää. Kaipaan vanhojen hyvien aikojen blogeja, kuten sellaista, jota Kalastajan vaimokin kirjoitti vielä kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
54/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, jos tämä pitää paikkaansa, niin veikkaan, että Anna-lehti on kokonaan luopumassa blogeistaan. Kalastajan vaimokaan ei siis itse lähtenyt, vaan sai häädön. MeNaisethan luopui blogeista jo vuoden 2021 alu

Voi liittyä lehden imagon kohennukseen. Molemmat bloggarit eivät ehkä enää edusta lehden lukijakunnan arvomaailmaa pinnallisuudessaan. Silloin on tehtävä ratkaisuja.

Vierailija
55/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä pitää paikkaansa. Ainakaan ei ole näemmä viime päivinä suoltanut tajunnanvirtaansa monen postauksen päivätahtia, kuten yleensä.

Näköjään blogi siirtyy omille kotisivuilleen.

Vierailija
56/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... joka tietää aikamoisia tulonmenetyksiä Minkkiselle. Ihanaa, että antoivat kenkää!

Vierailija
57/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä pitää paikkaansa. Ainakaan ei ole näemmä viime päivinä suoltanut tajunnanvirtaansa mon

Ah, kuinka raikas tieto. 

Vierailija
58/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv:llä uusi salsastoori instassa. Eiköhän nyt aktivoidu siellä. 

Vierailija
59/109 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kv:llä uusi salsastoori instassa. Eiköhän nyt aktivoidu siellä. 

Luin että salastoori. :-D Mielikuvissani Kalastajan vaimosta oli tullut Puutarhatontun puolison kautta Sähkömiehen salarakas.

Vierailija
60/109 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sen verran rupsahtanut, että ei pitäisi olla mitään jakoa kuumille instabeibeille.

Näkyy aika selvästi noissa Egyptin bikinikuvissa. Ei kyllä heruttelemalla saa seuraajia.