Meneekö torissa helpommin kaupaksi vaatepaketit vai yksittäiset vaatteet?
Lasten vaatteista kyse. Jos on vaikka viisi paitaa menossa myyntiin samaa kokoa niin meneekö ne kaupaksi helpommin yksittäin vai viiden pakettina? Kumman sinä mieluummin ostaisit?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kaikki saman koon paidat samaan ilmoitukseen ja niille kappalehinnan JA pakettina kaikki kerralla jollain hieman halvemmalla hinnalla
Esim 10 paitaa 1e/kpl tai kaikki yhdessä 8e
Silti mikään ei mene, ja hinnat 0,50-2e sisävatteissa (uusina ostettu ja vähän käytetty kun kasvaa nopeasti)
Onko hajusteettomalla pestyjä? Itse en uskalla ostaa, jos sitä ei ole mainittu, koska välillä vaatteet haisevat niin vahvasti pesuaineelle, ettei sitä hajua saa mitenkään pois.
Hajuttomilla aineilla pesty kun allergioita, hajuherkkyyttä ja atopiaa,
sekin aina mainittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kaikki saman koon paidat samaan ilmoitukseen ja niille kappalehinnan JA pakettina kaikki kerralla jollain hieman halvemmalla hinnalla
Esim 10 paitaa 1e/kpl tai kaikki yhdessä 8e
Silti mikään ei mene, ja hinnat 0,50-2e sisävatteissa (uusina ostettu ja vähän käytetty kun kasvaa nopeasti)
Onko hajusteettomalla pestyjä? Itse en uskalla ostaa, jos sitä ei ole mainittu, koska välillä vaatteet haisevat niin vahvasti pesuaineelle, ettei sitä hajua saa mitenkään pois.
Hajuttomilla aineilla pesty kun allergioita, hajuherkkyyttä ja atopiaa,
sekin aina mainittu
Sitten en keksi muuta kuin sen, että vaatteet eivät ole laadukkaita tai ovat halpamuotia. Jätän oikeastaan aina ostamatta hm:n, Sinsayn, Lagerin yms vaatteet. HM:n vaatteissa on poikkeuksena 100 % pellavaa tms olevat vaatteet.
Toinen on se, että vaatteet eivät muuten miellytä. Kuvissa on jotain Ninjagoa tms.
Vierailija kirjoitti:
"Myydään mieluiten pakettina, mutta jos joku yksittäinen kiinnostaa, kysäise."
Mä en ainakaan jaksa käydä hirmuista kaupankäyntichättäilyä muutaman euron vaatteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Myydään mieluiten pakettina, mutta jos joku yksittäinen kiinnostaa, kysäise."
Mä en ainakaan jaksa käydä hirmuista kaupankäyntichättäilyä muutaman euron vaatteen takia.
Tästä syystä itse suosin vaatepaketteja, kuin ostaisin yksittäisen vaatteen. Ja samalla saa kerralla täydennystä seuraavaan vaatekokoon lapselle/ nuorelle tai itselleni ihan vaan piristykseksi jotakin uutta.