Onko teillä monta kahvipurkkia/pakettia kaapissa, ettei tarvitse joka kerta kaupasta hakea?
Kommentit (36)
Olen sinkkutalous ja nyt on yksi ylimääräinen. Oli smarketissa kulta katriina tarjouksessa alle 3e paketti, niin piti hankinnoida. Yksi paketti kestää joku 3-4kk kuppi päivässä tahtia.
Jotain 40 varmaan, ei tarvi heti ostaa.
Yleensä vain yksi. Typerää haalia niitä kymmenittäin kaappia täyttämään.
Juon kupin päivässä, aina en sitäkään, joten ei tarvita mitään varmuusvarastoja.
Käytän murukahvia. On ylimääräinen aina.
Tällä hetkellä kaksi kahvipakettia varastossa. Käytän aina alennusmyynnit hyväkseni.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vain yksi. Typerää haalia niitä kymmenittäin kaappia täyttämään.
Maksan mieluummin 3 euroa kun 6.50
Kymmenessä paketissa yli 30 säästöä.
Kaappitilaa on myös tarpeeksi.
Ostan paketin jemmaan kun avaan edellisen. Ellei satu joku hyvä tarjous kohdalle ja tule haalittua enemmän varastoon. Kahvia ei kuitenkaan älyttömästi kulu, yksi paketti kestää viikkoja.
Huoh. Minä en juo mitään esijauhettua sumppia. Se pitää olla tuoreista pavuista, jotka jauhetaan sitä varten kehitetyllä koneella kotona.
Hehe. Kahvi on tuoretuote joka EI parane kaapissa vaan päinvastoin. Jauhetussa kahvissa tilanne on vielä pahempi kuin pavuissa.
Itse ostan aina papuja ja katson että paahtopäivä on max kuukauden takana.
Tarvii ostaa vain noin 3 viikon välein niin turha noita hamstrata.
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Kahvi on tuoretuote joka EI parane kaapissa vaan päinvastoin. Jauhetussa kahvissa tilanne on vielä pahempi kuin pavuissa.
Itse ostan aina papuja ja katson että paahtopäivä on max kuukauden takana.
Mitä nykyajan mustaksi paahdettua robustaa ostavat lampaat jotka lantraa kahvin kaatamalla siihen puolet kaurapuuron makuista litkua, tietävät aromikkaasta kahvista!
Viime viikolla oli Costa rica-kahvit 4 pkt 10 eurolla. Ostin kolme kertaa toi satsi.
Ostetaan seuraava kun edellinen alkaa olla loppupäässä. Ei tarvetta hamstrata eikä olla ostamassa joka kauppareissulla.
Mulla on sinkkutaloudessa aina kolme pakettia ja lisäksi vielä murukahvia ja kofeiinitonta kahvia. Joka päivä joku naapuri pistäytyy kupposelle joka on oikein mukavaa.
On, joskus parikymmentä, tulis pian tarjoukset kauppaan kun ei ole enää kuin 3.
Toki oli löfsbergin kahvit k-kaupan mobiilissa.