Mies, nauttisitko seksistä enemmän jos sinulla olisi jotain kovaa ja sopivan paksua perseessäsi koko toimituksen ajan?
Kommentit (18)
Tarkoitatko niinku junaa, jossa on kolme miestä. Onhan se kivaa olla siinä keskellä.
60 mm tappi on tosi hyvä aktin aikana
Mulla on joskus eturauhashieroja pepussa kun naimme vaimon kanssa. Antaa uskomattomia tuntoja kun rouva ratsastaa kullillani ja samalla on värisevä patukka pepussa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko niinku junaa, jossa on kolme miestä. Onhan se kivaa olla siinä keskellä.
Se on paras paikka. Bonuksena voi runkata edessäolevaa.
Aamullisen krapulapanetuksen yksi osa on kaljan diureeteistä rakentunut lievä väliaikainen ummetus. Iltapäivästä tosin purkautuu ihan varpusparvena ja kellään ei ole enää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Aamullisen krapulapanetuksen yksi osa on kaljan diureeteistä rakentunut lievä väliaikainen ummetus. Iltapäivästä tosin purkautuu ihan varpusparvena ja kellään ei ole enää hauskaa.
kesken panon? ooh ihanaa.
Täysinäinen talouspaperitulla on kiva työntää rektumiin, sitten on kova naatinto
Puusta olen veistellyt puhdetöinä eri paksuisia tappeja vieläpä eri pituuksilla. Kiva kun kädentaidot ja nautinto yhdistyy ja nainti nautinto paranee
Joskus kun olen ollut tuhma poika, niin nainen työntää rangaistukseksi dildon peppuuni.
Vaikka 110 % hetero olenkin niin tietysti kova komea kalu perseessä voisi tuntua hyvälle.
En tiedä. Joskus olen laittanut sormen masturboidessani ja kyllähän se sai laukeamaan melko nopeasti. En usko, että kovin isoa saisin takapuoleeni mahtumaan.
Välillä se on kivaa vaihtelua. Eli vastaan kyllä.