Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nollatoleranssilla etätöissä?

Vierailija
26.02.2024 |

Oletteko aina täysin selvin päin etäpäivinä?

Onko paha, jos ottaa maanantain ahdistukseen oluen palaverien välissä? Montako vois ottaa? Tai korjaavan, jos on viikonloppu venähtänyt? Jos työt tulee hoidettua kuitenkin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka työt tulisikin hoidettua, oisko sulla kuitenkin jonkun laatuinen ongelma tuon alkon kanssa?

Vierailija
2/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktilla on addiktin ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla joskus käynyt niin, että on tarvinnut ottaa tasoittava että työpäivä pubi-illan jälkeen on lähtenyt käyntiin. Mutta olen niistä kyllä aina pelästynyt, että tämä ei saa jatkua, alkaa mennä alkoholismin puolelle. Ja siis olen aina tuollaisen tapauksen jälkeen vähentänyt juomista. Tällä hetkellä en juo ollenkaan, jos seuraava päivä on työpäivä, niin ei ole tuollaista ongelmaa.

Vierailija
4/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kyllä mieleenkään juoda alkoholia työpäivän aikana. Itselle etätyöt ovat ihan yhtä virallinen työpäivä kuin toimistolla olo. On aikamoinen ongelma jo alkoholin suhteen, jos täytyy vielä maanantainakin tasoitella. Suosittelen menemään lääkäriin.

Vierailija
5/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni firma jossa varmaan naureskeltaisiin jos vetäisin bissen etäpalaverissa mutta ei tulisi oikeasti mieleenkään juoda alkoholia töissä.

Olisi syytä hakeutua hoitoon jos tällaista edes miettii.

Vierailija
6/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus etäpäivinä muutaman työpäivän mittaan, mutta en useammin kuin 1 - 2 kertaa viikossa. 

Enimmäkseen olen viikolla selvin päin, harrastan liikuntaa ym. Viikonloppuisin joskus tulee vedettyä päädyt ja joskus viikolla istuttua iltaa. En pidä sitä ongelmana, mukavaa rentoa elämää. 

ap

Vierailija
7/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mulla on paniikkihäiriö (lääkitys siihen kanssa). Alkoholi rentouttaa ja palaverit sujuu paremmin. 

ap

Vierailija
8/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka työt tulisikin hoidettua, oisko sulla kuitenkin jonkun laatuinen ongelma tuon alkon kanssa?

vain jos sitä ei ole saatavilla

Vierailija
9/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää aina vähän tissutella, ei saa muutoin aikaa kulumaan, töitäkin on niin vähän.

Vierailija
10/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niishä etäpla...pla...palvereissha kukaan hhuommaa, jos muutaman vaan ottaa (hik) kun muistaa skrap...spar...skarrpata.

Vierailija
11/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se työnantaja sanoisi, jos näkisi tämän?

Vierailija
12/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla ja läskeillä samanlaiset ongelmat, ja molemmat yhtä surkeita. Juoppojen pitää tissutella etätöissä, ja läskien on koko ajan pakko "napostella" jotakin. 

Vierailija
13/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie teen kumpaakin. Olen laihduttanut vuosia, nyt elämäntaparemontti menossa ja suunta hyvä. Normipaino on parinkymmenen kilon päässä, mutta lähempänä ku koskaan elämän aikana.  Joka päivä ei onnistu, mutta työt tulee tehtyä. 

ap

Vierailija
14/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie teen kumpaakin. Olen laihduttanut vuosia, nyt elämäntaparemontti menossa ja suunta hyvä. Normipaino on parinkymmenen kilon päässä, mutta lähempänä ku koskaan elämän aikana.  Joka päivä ei onnistu, mutta työt tulee tehtyä. 

ap

Missä elämäntaparemontissa tissutellaan olutta?

Vierailija
15/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ehkä ole ihan paras ratkaisu jos ahdistaa. Itse asiassa se on ehkä huonoin.

Vierailija
16/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi rentouttaa mua, siks otan silloin tällöin. Elämäntaparemontti on, että liikun enemmän, koitan syödä paremmin ja juoda vähemmän kuin ennen.  Paino on laskenut pysyvästi muutaman kilon. Normipaino on niin kaukana ja oon ollu lapsesta asti pullukka, että ei se ole ees tavoitteena. Kunhan vähän sais tiputettua. Herkuttelen välillä ja otan alkoholia, mutta syön sitte toisina päivinä vaan bähän.

ap

Vierailija
17/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitti etätöissä tissutella. Näin vanhemmiten (58v) ei jaksa noita darroja, niin vähentänyt alkon käyttöä. Ihan kivaa olla viikonloppuna selvinpäinkin, kokeile.

Vierailija
18/18 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt joskus tipattoman tammikuun ja parin viikon vastaavia jaksoja kerran vuodessa. Kokonaan ilman en oo ajatellut olla. 

ap