Tiet surkeassa kunnossa
Isot, painavat ja tehokkaat sähköautot rikkovat tiestön?
Kommentit (33)
Itä-Suomessa on sähköautoja ihan murto-osa siitä mitä polttomoottoriautoja ja tiet on silti huonossa kunnossa.
En omista autoa enkä pyörää joten en arvostele teiden kuntoa. Mulle yks sama missä kunnossa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut pitävät liikenneministeriötä, että sinne voi laittaa postia että miten voi olla mahdollista ettei autoilijoilta kerätyt miljardit riitä tienpitoon?
Koska ne miljardit kuuluu afrikan ihanille miehille<3
Jänniä nuo rashsishtit kun ulkomainen liikemies saa vetää miljoonia välistä meidän yhteiskunnassa kunhan iho on valkoinen. Kehitysmaan asukkia vihataan järjestään. Itsellä ei ole tarvetta tunkea kieltäni jokaiseen perseeseen jonka ympärillä on vaaleaa ihoa🤔
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kuin pottupeltoja. Auto menee pian rikki. Kukahan lie korvaa? Eikös se kuulu tienpitäjälle jos rengas osuu isoon monttuun ja vääntyy vanne tai jotain muuta särkyy.
Minä voin korvata!!!! Aja kovaa monttuihin vaan. Minä lupaan korvata😇
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kuin pottupeltoja. Auto menee pian rikki. Kukahan lie korvaa? Eikös se kuulu tienpitäjälle jos rengas osuu isoon monttuun ja vääntyy vanne tai jotain muuta särkyy.
No ei.
Itse joudut maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa. Aina ne on ollut huonossa kunnossa mutta urat tulee olemaan mahtavat kun painavat autot kaivaa itselleen rataa
Urat on pienin huoli. Nyt on taas tämänkin kaupungin kaduilla sellaisia syviä kuoppia talven jäljiltä, että jos sellaiseen ajaa vahingossa, niin on aivan varmasti auton korjausta edessä. Kadut on ihan kuin jossain Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sano tääl et "miten afrikas ihmiset ei osaa rakentaa ees teitä"
Miten tääl ihmiset ei osaa avata edes jäätyneitä kaivon kansia? mielummin hukutaan veteen
Kaivatko itse kaupungin kaduilla noita jäätyneitä kansia? Ongelma lienee se, että ei ole oikein kenenkää työtä tehdä sitä säännöllisesti, sitten vasta tehdään kun ollaan hukkumassa tuohon veteen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät korvaa. Ajoin tässä yksi talvi Hämeenlinnan kaupungin p-paikalla vahingossa isoon monttuun, oli piilossa vesilammikossa. Pyysin kaupunkia osallistumaan auton korjaukseen, en saanut edes vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sano tääl et "miten afrikas ihmiset ei osaa rakentaa ees teitä"
Miten tääl ihmiset ei osaa avata edes jäätyneitä kaivon kansia? mielummin hukutaan veteen
Kaivatko itse kaupungin kaduilla noita jäätyneitä kansia? Ongelma lienee se, että ei ole oikein kenenkää työtä tehdä sitä säännöllisesti, sitten vasta tehdään kun ollaan hukkumassa tuohon veteen.
Kyllä, täällä ei yleensä ennakoida asioita, vaan siihen havahdutaan vasta sitten kun on jo myöhäistä.
En tarvitse teitä ajan maasturilla
Minun mielestäni on hyväksyttävää kiertää syvät tulvalammikot tai isot montut tuessä tarvittaessa vaikka koukkaamalla kevyenliikenteen väylää. Minä en ainakaan ala autoani rikkomaa siksi koska kaupunki ei huolhdi tiestöstä. Jos muuta kiertomahdollisuutta ei ole. Hätävilkut merkiksi ja kierrän vaikka jalkakäytävältä.
Jep. Tiet pitäisi kunnostaa kipin kapin. Menee autotkin rikki kun jatkuvasti ajaa johonkin monttuun.
Jep. Aika kauan vielä kestää että teineillä on varaa ostaa käytetty sähköauto. Käytetyt isot bensabemarit ja -audit ovat vielä pitkään kyseisen kansanosan autoja.