No niin muijat, aika työntää se makuupussi takki roskikseen!
Kevät on täällä ja se nilkkaoituinen takkimuoti meni viitisen vuotta sitten.
Kommentit (55)
Aika rumasti kirjoitettu sinulta ap. Olet vain mies,joka haluaa katsella naisia. Mutta me naiset saamme pukeutua ihan miten haluamme. Ja aika moni haluaa suojata itseään miesten katseilta.
Muuta ap ihan toiseen maahan, missä on lämmin keli ja pienet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Läskit paljastuu kun kevätaurinko alkaa lämmittämään!
Rupeaa läski tirisemään auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on ainakin ihan sama onko se trendikäs vai ei, kunhan on lämmin. Lämpimämpinä päivinä laitan villakangastakin ja, jos on kylmä niin todellakin sen pitkän toppatakin, koska muuten sukkahousissa jalat jäätyy. Ihan sama, jos täällä palstalla joku kitisee.
Ethän muutenkaan välitä miltä näytät.
Joopa joo. Varmasti olen monta kertaa tyylikkäämpi kuin ne trikoomammat täällä palstalla. Töissä yleensä silkkipaitoja ja laadukkaita villakangashousuja. Eikä mitään Tokmannin aleriepuja niinku sulla taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Pylly pitää näkyä 😎
Meillä on talven jälkeen niin pahat läskit ja selluliitit, että parempi on jättää näkemättä. Rauhaa kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Lampaat luulee olevansa trendin harjalla takeista jotka oli in 2019.
Kun panostaa hieman enemmän laatuun, ei tarvitse miettiä trendejä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan käytä vaatteita trendikkyyden vuoksi, vaan jottei tarvitsisi palella ulkona seisoskellessa tai liikkuessa.
En ymmärrä miten kukaan voi vihata jotain vaatetta noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuupussitakit tunnetusti on laadun huipentuma😆🤣
Oot vain kateellinen kun palelet.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ap ihan toiseen maahan, missä on lämmin keli ja pienet vaatteet.
Ja tyylikkäitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oot vain kateellinen kun palelet.
Et varmaan huomannut että tänään esim oli +4 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma aloittajalla on?
Ajattelepa miten hienoa olisikaan tässä raskaassa maailmassa se, että VAIN tämä asia olisi hänen ainoa ongelmansa eikä hänellä muita ongelmia olisikaan. Tämähän ei edes ongelmalta vaikuta isommassa mittakaavassa.
Toivotaan ettei hänellä (tai sinulla tai vaikka minulla) muita ongelmia olisikaan.
No niin ap, kerropa kuinka itse pukeudut, niin kommentoidaan mitä sinun on aika tunkea roskikseen. Vai tungetko sinne vain pääsi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma aloittajalla on?
Todennäköisesti köyhyys ja/tai ikä. Yleensä nämä ovat niitä, joilla itsellään ei ole varaa uuteen takkiin tai niitä, jotka oppivat pukeutumisen sallitut ja kielletyt -säännöt kansakoulussa 1960-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuupussitakit tunnetusti on laadun huipentuma😆🤣
Lääkkeet ap! Myös terapia voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti on sinulle oikea osoite, kun kuvittelet voivasi määrätä siitä, miten muut pukeutuvat. Toipumista!
En ylläty että makuupussitakkia pitävälle lampaalle tulee kaikesta mieleen oma terapia.
On sinullakin ap murheet! Mitä se sinulle kuuluu, miten muut pukeutuvat?
Mä ostin 600 euron makuupussitakin, koska olen ulkona paljon ja palelen helposti nyt yli nelikymppisenä. Pidän takkia myös nyt nollakelillä, koska alla on vain kesämekko. Helppoa. Suosittelen kaikille. Paras ostos vuosiin.
En halua miesten katseita. Tuskinpa ovat kiinnostuneita yli nelikymppisistä muutenkaan. Win-win. Naistenkaan ajatukset tyylistäni eivät kiinnosta. En seuraa muotia. En ole lammas. Olen hoikka ja naisellinen silti.
On teillä siellä Utsjoella ankeaa.