Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille suunnattu kysymys: mitä mieltä olette kuukautissiteiden mainoksista, joissa sinisen nesteen tilalla nykyään punaista?

Vierailija
25.02.2024 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eritteet ja kaikki ihmisestä tuleva ei näytä kovin kauniilta. En tiedä, miksi kuukautisveren pitäisi mainoksessa näyttää aidolta. Jos se olisi ihan aidon näköistä, side voisi olla tulvillaan voimakkaan punaista verta ja seassa olisi jopa tummia klimppejä. En usko, että kukaan haluaisi katsella sitä.

Vastaavasti vauvanvaippamainoksessa pitäisi näyttää pissaa ja kakkaa, ja nenäliinamainoksessa esitellä räkää.

Joku tolkku sillä autenttisuudellakin. Tuskin on mainostajan etu, että mahdollinen asiakas kokee kuvotusta mainosta katsellessaan.

Vierailija
22/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi niissä mainoksissa pitäisi näyttää mitään veren näköistä. Ei kai vessapaperimainoksissakaan paskaa näytetä.

Tuo on totta; ei näytetä miten tehokasta meidän paskapaperi on kakkapyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi niissä mainoksissa pitäisi näyttää mitään veren näköistä. Ei kai vessapaperimainoksissakaan paskaa näytetä.

No ei mua häiritsisi vaippamanoksessa keltainen neste? Eikö kyllä ruskeakaan. Miksi tosiasioita pitää jotenkin pelätä.

Pelätä? Siteen imukyky on ominaisuus, jonka voi esitellä vaikka minkä värisellä nesteellä. Verta kun niissä mainoksissa ei kuitenkaan käytetä.

Joten kerrotko mitä väliä sillä värillä on? Kun ei siinä verta tosiaan käytetä.

Vierailija
24/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa että olkoot minkä väristä on. Kerta oikeaa verta ei mainoksissa viitsitä näyttää, ei replikanesteen värillä ole väliä. Kaikki tietää mitä se esittää.

Vierailija
25/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä vastaan, mutta hyvä tuo kai on. Ei ajatuksen tasolla ainakaan haittaa.

Vierailija
26/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua häiritsisi vaippamanoksessa keltainen neste? Eikö kyllä ruskeakaan. Miksi tosiasioita pitää jotenkin pelätä.

Pelätä? Siteen imukyky on ominaisuus, jonka voi esitellä vaikka minkä värisellä nesteellä. Verta kun niissä mainoksissa ei kuitenkaan käytetä.

Joten kerrotko mitä väliä sillä värillä on? Kun ei siinä verta tosiaan käytetä.

Ei mitään. Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
27/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei poistu koska hallitsette puhua tästä mutta järkevät kesksutelut poistatatte.Siat. 

Vierailija
28/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissidemainokset on kyllä aina olleet todella ärsyttäviä. Varsinkin se yltiöpositiivinen lässyttävä sävy, joilla niissä puhutaan. Yritän olla katsomatta niitä. 

Vierailija
29/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäiset joilla on kuukautiset eivät juuri mainoksia katsele. Ne osataan blokata netissä eikä perinteistä telkkaria juuri katsella. 

Ai jaa. Mä olen 49 v ja ostan omien kuukautissiteiden lisäksi myös tyttärieni siteet ja katson myös paljon telkkaria. Me premenopaussiset ostetaan muuten varmaan siteitä keskimääräistä enemmän, kuukautiset on runsaat ja nuoremmat käyttää todennäköisemmin kuukuppia ja tamponeja. 

Vierailija
30/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsankarkailusuojien mainoksissa on se neste edelleen sinistä. Voisi olla keltaista, miksi ei?

Vierailija
31/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä hyytymiä myös?

Tämä olis aika paha. 😂 Tuttu juttu kyllä, liittyy erityisesti runsaisiin kuukautisiin.

Vierailija
32/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi jostain yhdentekevästä asiasta olla mitään mieltä

Vierailija
33/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäiset joilla on kuukautiset eivät juuri mainoksia katsele. Ne osataan blokata netissä eikä perinteistä telkkaria juuri katsella. 

Tämän kirjoittaneen täytyy olla mies tai muuten joku täysin asioista tietämätön. Monella kuukautiset loppuvat täysin vasta 60+ ikäisenä.

Vierailija
34/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. Nuorempana sitä paitsi vuosin niin et ihan koko side oli kauttaaltaan veressä. Sellaisia mainoksia ei taida ollakaan, edes sinisellä nesteellä havainnollistettuna. Eli ne ei ollut silloin mun mielestä ollenkaan realistisia muutenkaan.

N30+

Vierailija
35/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaneen täytyy olla mies tai muuten joku täysin asioista tietämätön. Monella kuukautiset loppuvat täysin vasta 60+ ikäisenä.

Tämä on totta. Mä olin ihan hämmästynyt kun mummoni kantoi melkein 70 vuotiaana siteitä mukana kun ei ollut kuukautiset loppuneet. Olin jotenkin lapsena ajatellut että siinä 40-50 välissä loppuisi kun en sen vanhempia äidiksi tulleita tiennyt.

Vierailija
36/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut miksi se neste edes oli sinistä.

Vierailija
37/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nämä alapääjutut pitäisi laittaa omaan osastoon.Olen vaan niin kylllästynyt pieruleikkeihin ja muuhun sopimattomaan , mikä täällä on isoa muoia puhua. Kamalaa. 

Vierailija
38/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama. Se on vaan kuukautissuoja ja kunhan se ajaa asiansa niin aivan sama minkä väristä nestettä mainoksessa käytetään. 

Vierailija
39/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ei pitäisi yleistää. Minulla on kuukautiset yhä 59-vuotiaana, käytän kuukuppia ja olen "blokannut" mainokset kaikista laitteistani täydellisesti.

Vierailija
40/40 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannutkaan. Vaikuttaako se vai jonkun ostopäätökseen että millaisen vaipan ostaa..