Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tun Perlos!

Vierailija
15.01.2007 |

Voi että itkettää Perloslaisten puolesta!

Perlos irtisanoo Suomessa 1200 työntekijää ja lakkauttaa toimintansa. Itse en ole tuon yrityksen palveluksessa, mutta kyllä surettaa. Niin moni perhe menettää leipänsä ja toimeentulo vaarantuu, asuntolainat painaa niskaa ja mielenterveys järkkyy. Kyllä se Kiinan houkotus on kova.

Itse selvisin yhden suuren yrityksen potkuista hengissä ja löysin onneksi uuden työn kohtuullisen nopeasti. Tiedän sen ahdistuksen, mitä tuo aiheuttaa!

*Virtuaalihali kaikille Perloslaisille*

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai itselleen heti uuden työpaikan. Lähti siis ennen kuin varsinaisesti irtisanottiin. Kyllä tuollaiset duunarit uusia paikkoja saa.

Vierailija
2/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti irtisanominen koskee häntäkin. Ja tänään myös itselleni ilmoitettiin, että vakituinen pätkätyöpaikkani etsii " nuorempaa polvea" . Ahdistaa niin, että rintaan sattuu... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulos. Yrittäjät kuristetaan hengiltä.

Vierailija
4/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tekemistä demareiden ja verotuksen kanssa.

Vierailija
5/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia. Osakkeenomistajat rikastuvat. Kuten minä ja moni muukin.

Vierailija
6/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet? Oletko ylpeä siitä?

Vierailija
7/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ei heti paikalla uutta työtä löydy. Minulla on ollut joitain tuttuja ja sukulaisia siellä töissä, mutta nyt ei taida olla enää. Olivat silloin nuorempina ja lähtivät työn perässä muualle.

Tsemppiä joensuulaiset!

Vierailija
8/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perlos on alkujaan kotimainen yritys joka on ilmoittanut lähtevänsä karkuun Suomen korkeita veroja ja työvoimakustannuksia. Siirtävät pääkonttorinsa muistaakseni Luxemburgiin ja samalla muutenkin toiminta loppuu/kutistuu minimiin suomessa. Että Suomen korkealla verotuksella todellakin syytä tähän

Vierailija
9/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yritys vähentää työntekijöitä tarpeellisen määrän, jos tilausten määrä on vähentynyt. Se on sitä markkinataloutta.

Perloksen pitää pitää osakkeenomistajansa tyytyväisenä ja taata heille hyvä tuotto.

Vierailija
10/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ähäkutit mun osakehullulle miehelle, joka just osti kymppitonnilla Perlosta - kurssi laskussa.

Vierailija
11/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perlos ei ole verotuksesta valittanut, se on ollut elqotec. Väen vähennyksen syyksi on tänään ilmoitettu kysynnän pienentyminen. Suurimpia " syypäitä" on Nokia, joka ei enää työllistä alihankkijoitaan.

Vierailija:

Perlos on alkujaan kotimainen yritys joka on ilmoittanut lähtevänsä karkuun Suomen korkeita veroja ja työvoimakustannuksia. Siirtävät pääkonttorinsa muistaakseni Luxemburgiin ja samalla muutenkin toiminta loppuu/kutistuu minimiin suomessa. Että Suomen korkealla verotuksella todellakin syytä tähän

Vierailija
12/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas vuosi sitten UPM ilmoitti antavansa monoo tuplamäärälle porukkaa niin ne olivat sen ansainneet??

Olisivat tehneet Perloksellakin halvemmalla... sitä sitä huudettiin silloin paperitehtaiden lakkautuksen yhteydessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan