Tälle surulle ei näy loppua.
Masennuin 8 vuotiaana ensimmäinen kerta. Nyt olen 34 vuotias. Yksikään hoito, taho, lääkäri ei oo auttanut. Mun tuska on niin jäätävää. En jaksa enää.
Olen täällä 3 vuotta yrittänyt anoa lähete Hollantiin että saisi tälle riesalle lopun mut tuloksetta.
Mulla ei oo enää ystäviä kun kaikki on jättänyt. Puhelimelle ei oo käyttöä.
Yritin saada paikka hoitokotiin mutta koska olen terve nuori nainen niin mulle ei anneta.
Keneltä se on pois jos saan lähetteen sinne Hollantiin? Ei keneltäkään
Kommentit (11)
Et sä suomesta voi mitään lähetettä Hollantiin saada. 😆
Pyydä psykalta LDN-resepti. Siitä on monet saaneet apua masennukseen ja laajaan skaalaan muita sairauksia.
Kun pääset Hollantiin niin pajauta paukut. Oon täysin varma, että auttaa tilanteeseesi ja elämä voittaa.
Rukoile Jeesusta: Jeesus luovutan sinulle koko elämäni, anna kaikki syntini anteeksi ja ota minut lapseksesi, Johda elämääni tahtosi mukaan. Toivoisin myös iloa elämääni.
Jeesus on luvannut, että joka tulee hänen tykönsä, sitä hän ei työnnä pois.
Mun lapsena hyväksikäytetyksi joutunut ystäväni on saanut apua sähköshokkihoidosta. Kaikki muu olikin jo kokeiltu.
Jos ei sinun kohdallasi sähköshokitkaan auta, niin mikäli ei oma kantti riitä voit palkata jonkun katujengin tai huumevelkojen perijän tappamaan itsesi.
ime mun munaa ja niele sperma. hormoonit piristävät.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsena hyväksikäytetyksi joutunut ystäväni on saanut apua sähköshokkihoidosta. Kaikki muu olikin jo kokeiltu.
Jos ei sinun kohdallasi sähköshokitkaan auta, niin mikäli ei oma kantti riitä voit palkata jonkun katujengin tai huumevelkojen perijän tappamaan itsesi.
Mainio bisnesidea! Nyt työttömät toimeksi ja tienaamaan. Valtiovalta ei laiskoja elätä.
Ihan käytännön puolesta; mitään lähetettä Hollantiin eutanasiklinikalle ei voida tehdä.
Sinun on otettava itse yhteys ko. palvelun tarjoajaan jossa sitten tilanteesi arvioidaan voidaanko pyyntöösi suostua.
Hinnaksi tulee noin 10 000 - 30 000 euroa. Tähän on tietysti laksettava matka- yms. kustannukset.
Belgiassa ja Luxemburgissa on myös vastaavaa palvelua. Hinnoissa ehkä eroja.
Parantumaton masennusta mulla. Kaikki kokeiltu jo.