Miten väh. puolet miehistä Tinderissä on moottoripyöräharrastajia? Mä en oo tiennyt että se on noin yleinen harrastus!
Vai onko niissä mopomiehissä jotain mikä estää pariutumisen ja siks niitä on siellä niin paljon? En puhu ollenkaan pelkästään niistä jännämiehistä, vaan itseasiassa ihan normaalin oloisilla miehilläkin kuvien päätteeksi se hiivatin mopo! Mikä siinä on, siis onko niitä oikeesti puolella miehistä? Mä en jaksa, en pääse ennakkoluuloistani ko. harrastukseen liittyen..
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko moottoripyöräharrastaja, jos ei omista moottoripyörää, mutta on sellaisesta juliste seinällä?
Moottoripyöräharrastajasta juliste seinällä. Ei ole motoristi
Mutta jos laittaa polkupyörään pahvilapun pinnoihin pyykkipojalla kiinni. Hienoti pärisee ja kyllä se on MELKEIN kuin moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen puoli kalastaa.
Ei kalasta. Neljäsosa treenaa maratonille.
Ja ihan oikeassa elämässä ne makaa sohvalla, juo kaljaa ja räplää muniaan.
Kaikki tuo muu on haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies harrastaa miehisiä harrastuksia. Nössö kotimies on sellainen jota nainen taluttaa kadulla .
Mulla ei ole koskaan ollut mopoa edes teininä eikä ole koskaan kiinnostanutkaan, aina pitänyt niitä mopopoikia ja aikuisena moottoripyörämiehiä (sama asia) vähän tyhminä. En pidä itseäni nössönä kotimiehenä, koska liikun ja harrastan paljon (vaan en mopolla), mutta silti vähän kiihottaa että nainen taluttaisi minua kadulla :)
Myös kiipeily/hiking/retkeily ja kuntosali ovat suosittuja. Yhteistä näille harrastuksille tuntuu olevan se, että niistä saa kivoja kuvia, mutta niitä ei haluta harrastaa naisen kanssa. Nainen on vain seksiä ja kotileikkejä varten. Ihan turhia kuvia siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään sille että en näe moottoripyöräilevää miestä järin älykkäänä.
Se vain johtunee siitä, ettet itse ole kovin älykäs? Eduskunnassakin on moottoripyöräkerho ja paljon jäseniä. Monet huippututkijat, DI:t ja johtavassa asemassa harrastavat moottoripyöriä ja moottoripyöräilyä.
Olen eri kuin hän jolle vastasit, mutta kommentoin vuorostani että sinä ainakin tökeröllä ilkeilylläsi osoitit todeksi sen mitä älykkyydestä epäiltiin. Et varmaan tajua ollenkaan eroa tuon oman suoran loukkauksesi ja lainaamasi viestin välillä?
Ja eduskunnan moottoripyöräkerho; no ketä siellä olikaan enemmistö? Persuja ja kokoomuslaisia. Niinpä. Mutta laita ihmeessä lista niistä monesta huippututkijasta jotka harrastaa moottoripyöräilyä, niin saadaan me muutkin tehdä oma arviomme. Kiitos.
Ei kai kukaan istuta koiraa enää sellaiseen sivuvaunuun?