Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkaa vähän jännittämään...

05.09.2008 |

Viikon verran tuntunut että hetkenä minä hyvänsä ne kuukautiset alkaa mutta mitään ei vaan kuulu..?

Normit kivut ja oireet mutta vaan vahvempana. Lisäksi muutamana päivänä ollut pahoinvointia ja yleistä heikotusta.

Jotenkin tää tuntuu ny niin erilaiselta eikä normaalisti kuukautisia edeltävät "alkuoireet" ole näin pitkään kestäneet.

Mentiin vuosi sitten naimisiin eikä meidän suunnitelmiin kuulunut vielä perheenlisäys. En ole syönyt pillereitä 5-6 vuoteen ja olemme ehkäisynä käyttäneet kondomia. No kokeiltiin ihan luomuna (laskujeni mukaan luult. ovisaikaan) hetkellisesti ja nyt ei kuukautisia kuulu eikä näy.

Mulla pää hajoaa kohta kun mienasin vielä malttaa odottaa viikonlopun yli et jos ne vuodot vaikka vielä alkaisivatkin.

Kuukautiset eivät kuitenkaan ole myöhässä kuin muutaman päivän. Kiertoni on yleensä 24-27 päivää ja on meneossa 26.

Kipujen ym. oireiden takia kyllä luulin niiden alkavan siis jo viime viikon sunnuntaina.

Olipa pitkä tarinointi mut nyt tarvitsisi hieman vertaistukea kun ei miehelle voi puhua (vielä) mitään.

Lisäksi sain eilen puhelun että sain työpaikan jota olin hakenut.. vauva on tervetullut meille mutta nytkö jo ?:|

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla