Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miies kerro huonosti pysyvästä erektiosta

Vierailija
24.02.2024 |

Kyseessä siis lääkkeistä johtuva, tuskin koskaan korjaantuva huono tai pysymätön erektio. Olen yrittänyt olla kannustava miehelle, ettei asia haittaa eikä vaivaa minua vaan edetään hänen ehdoilla. Haluaisin kuulla miesten ajatuksia ja tuntoja asiasta?

Nuoria ollaan, alle 35 molemmat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuollainen johtuen sepelvaltimotaudista ja verenpainelääkkeistä. Suorituspaine lisää todennäköisyyttä sille että lerpahtaa kesken kaiken ja kun ehkäisynä on ollut kondomi niin se on aika ikävä tilanne. Kortsu kun luiskahtaa helposti heti kun ei ole kunnon erektiota joten tulee painetta säilyttää erektio joka sitten tietenkin heikentää erektiota...

Minulla ta-da-lafiili auttaa asiaan eli erektiolääke, jos sellaisen käyttö on niiden muiden lääkkeiden kanssa mahdollista. Nitrojen käyttö ei ole mahdollista samanaikaisesti. Toinen millä saa erektioon lisää kovuutta on sopiva anaalitappi. Myös penisrenkaiden käyttöä voi kokeilla.

Seksissä on toki paljon muutakin kuin pelkkä paneminen. Seksilelut, nuoleminen,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrengas ei juurikaan auta tilanteessa. Olen niin pahoillani mieheni puolesta, kun näen kuinka hän kärsii asiasta. Miehen mielestä en osaa asiaa hoitaa oikein, enkä kuulemma osaa tukea häntä oikein. Voin suorastaan pahoin välillä kun ajattelen asiaa ja välillä käy erokin mielessä.

Vierailija
4/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penisrengas ei juurikaan auta tilanteessa. Olen niin pahoillani mieheni puolesta, kun näen kuinka hän kärsii asiasta. Miehen mielestä en osaa asiaa hoitaa oikein, enkä kuulemma osaa tukea häntä oikein. Voin suorastaan pahoin välillä kun ajattelen asiaa ja välillä käy erokin mielessä.

Kannattaa sitten yrittää kuunnella miestä ja selvittää mitä hän tarkoittaa oikeanlaisella tukemisella.

Oletteko selvittäneet jo että erektiolääkkeet eli sildenafiili ja tadalafiili eivät toimi ja ettei tuossa voisi käyttää esimerkiksi injektoitavaa erektiolääkettä?

Maailmalla on käytössä myös kirurgisesti asennettavat implantit erektion saamista varten jos muut vaihtoehdot eivät toimi.

https://www.mayoclinic.org/tests-procedures/penile-implants/about/pac-2…

Vierailija
6/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tilanteessa auttoi se, että vaimo ei yrittänyt painostaa yhdyntään vaan tyytyi nuolemalla tai sormin saatuun orgasmiinsa. Ja jos erektio häipyi kesken kaiken tai ei onnistunut niin se ei ollut mikään iso asia vaan ohitettiin sen kummemmin asiaa kommentoimatta ja jatkettiin sitten sormien ja seksilelujen voimin.

Vierailija
7/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan toteaa, etten osaa olla hänen tukenaan. En ymmärrä miten minun pitäisi toimia ja olla siinä tilanteessa kun toinen ei suostu kertomaan muuta kuin etten osaa eikä minusta ole häntä tukemaan. Olen yrittänyt toimia kuten 6/6, eli sivuutettaisiin erektion häipyminen ja jatkettaisiin vain kuin mitään ei olisi tapahtunut. Välillä onnistuu, välillä ei. Silloin kun ei onnistu mies häipyy ovet paukkuen paikalta.

Vierailija
8/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma. Penisrengas auttaa mutta sen pitää olla oikean kokoinen ja joustamaton. Itselläni on teräsrengas. Oikean kokoisen löytäminen vie aikansa. Penisrengas toimii mulla paremmin kuin erektiolääkkeet.

Kaikki noi kumi- tai silikonirenkaat on ihan turhia. Toki ne on turvallisempia.

Vierailija
9/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tukea miestä tilanteessa?

En oikein muutenkaan ymmärrä, kun mies on aina sitä mieltä, ettei minusta ole häntä tukemaan missään asiassa. Omaa osuuttaan hän ei näe missään tilanteessa vaikuttavaksi asiaksi tai edes osuudeksi mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi