Mies suuttui, kun en halua tuhlata lomapäivää hänen ystävänsä lapsien näkemiseen
Mulla on ensi viikolla ruhtinaalliset 2 päivää lomaa. Miehellä koko viikko. Olimme sopineet mitä tehdään perheen yhteisellä lomalla ja nyt sitten hän oli sopinut, että menemme sisäleikkipuistoon hänen ystävänsä ja hänen 5 lapsen kanssa. Ilmoitin, että en valitettavasti tuhlaa omia lomapäiviä tuollaiseen. Ehdotin kohteliaastti, voisiko hän nähdä omilla lomapäivillä heitä. Mies suuttui ja alkoi haukkumaan minun ystäväni ja kysyi luulenko, että häntä on koskaan kiinnostanut nähdä heitä...?
Kommentit (32)
Aika ikävää, jos alko haukkumaan sun kavereita.
Mies on yksin hoitanut koko viikon lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Niin nämä lapset on hänen kaverinsa. Ei meidän.
No ei ole, ne on miehen lapsia, koska niin aloituksessa kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui, kun en halua tuhlata lomapäivää hänen ystävänsä lapsien näkemiseen
Niin ei halua nähdä hänen ystävänsä lapsia
Miestä harmittaa kun ei tule lastenvahtia mukaan. Se jos mikä on oikeus haukkua lapsenvanhdin kaverit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene omille teille ja annan hänen leikkiä lasten kanssa. Merkillinen suhde.
Mies olisi ollut kaverinsa kanssa kaljalla ja ap vahtinut lapsia joiden vuoro on olla sillä kaverilla. Juoni ei onnistunut, suututtaa.
Tämä! Jos sulla on vain 2 päivää lomaa niin tee mitä itse haluat äläkä tuhlaa aikaasi miehes ryypiskelyyn!
Munkin sisko ei tykännyt, kun en halunnut käyttää kesälomaa hänen lasten vahtimiseen.
Oli sopinut äidin kanssa ja mulle vaan ilmoitettiin pari pv aikausemmin millä junalla tulen.
Ilmoitin Kreetan kone lähtee lauantaina, en tiiä misä puhut.
Sain aikaan melkoisen riidan, lopuksi puoli sukua oli sitä mieltä mun pitää peruuttaa matka ja mennä auttaa siskoani. Tästä edelleen puhutaan, vaikka tapahtui yli 15 v sitten. Sisko edelleen on vihainen ja mä edelleen nauran siskolleni
Siis miksi ap Pitäisi mennä tapaamaan hänen miehensä Kaverin lapsia?