Jere Karalahti läväytti alastonkuvansa someen
https://www.seiska.fi/kotimaa/jere-karalahti-lavaytti-alastonkuvansa-so…
"Urheilumies mainostaa Newborn-valmennuksiaan julkaisussaan.
- Mene peilin eteen, katso itteäs suoraan sieluun ja kysy: olenko koskaan pidemmän jakson elämässä panostanut itseeni,tehnyt kaikkeni ollakseni paras mahdollinen versio itsestäni nimenomaan urheilun ja suorituskyvyn puolesta? Olenko koskaan mitannut omaa potentiaalia? Jere kyselee kuvatekstissään.
Yhdeksän kuukautta kestävä valmennus sisältää monipuolista treeniä ja kohtaamisia."
🤣
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen 15-vuotias
Ongelmanuori. :D
Oli kai sitten sen verran hölmösti uskoa tyyppiin että luulin kuvan olevan joku tyylikäs mustavalkoinen Hesarin "Sielu & ruumis" kaltainen otos mutta olikin tuollaista ällöä Alaston Suomi-kamaa
Miksi se näyttää siltä, että on roiskutellut sinappia ylleen? Muutenkin nahka on kuin lapsen tussitöherrys.
Huhhuh. Jos vaan hengissä pysyy niin tää tyyppi tulee muuten viihdyttämään kansaa vielä pitkään.
Aloitin kommentin monta kertaa, mutta pyyhin pois koska oli liian ilkeästi sanottu. En siis sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Jos vaan hengissä pysyy niin tää tyyppi tulee muuten viihdyttämään kansaa vielä pitkään.
Tauski, Manninen ja Karalahti. Taattua kuraa.
Hyi saakeli oikeesti. Miksi menin katsomaan? :(
Ite sanon vaan, vaan, että kukin tyylillään. Tuon tyyli ei ole sama kuin mun, mutta ei kai se multa pois ole, jos joku tuollaisesta tykkää. Mun on vaikea löytää mitään miehisyyttä täysin karvattomasta kehosta, kalju rotta tulee mieleen, mutta makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli oikeesti. Miksi menin katsomaan? :(
😂 Oon pahoillani, olisi pitänyt lisätä sisältövaroitus harvinaisen törkyisestä kuvasta
-ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä näkynyt kyrpykkää. Petyin!
Älä turhaan ole pettynyt. Siinä ei taatusti ole mitään erityistä.
On Jere tuossa kuvassa kyllä todella hyvässä kunnossa ikäisekseen, oli hänestä sitten mitä mieltä tahansa. Kuvan sisältö ja konteksti onkin sitten enemmän makuasia.
Itselläni ei kyllä tulisi mieleenkään ostaa jotain pidempikestoista valmennusta impulsiiviselta ja kaikin tavoin oman elämänhallinnan kanssa kamppailevalta Jereltä, vaikka tällä hetkellä onkin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Kaikkea hyvää kuitenkin hänelle.
M46
Onks toi äijä ihan tosissaan ??