Onko täällä kukaan käynyt silmien yläluomileikkauksessa? Niin siis ettei luomet roiku enää silmän päällä?
Kommentit (34)
Minulla riitti, kun muutin pois työhuoneesta jossa oli homeongelma. Eivät olleet enää luomet turvoksissa ja hiekkaa silmissä.
Ei nukuteta ja silmälääkäri tekee. Hyvin onnistui ja silmät mustina mentiin jokunen päivä.😎
Tunnen erään joka kävi. Ihmettelen, koska hän on tuominnut monien naisten kauneusleikkaukset. Kuitenkin itselleen salli esteettisen kirurgian. Tekopyhää
Tehdään paikallispuudutuksessa, se on se viheliäisin osa ennen jälkisärkyä. Eikä se oman palavan ihon tuoksukaan mikään ihana ole.
Luin että Turussa joku ulkomaalainen lääkäri ,en muista nimeä mutta kuvan näin ja hienon työn teki.Katso jos on iranilainen tohtori....
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään joka kävi. Ihmettelen, koska hän on tuominnut monien naisten kauneusleikkaukset. Kuitenkin itselleen salli esteettisen kirurgian. Tekopyhää
Tehtiinkö lääketieteellisistä syistä vai kosmeettisena laiekkauksena?
Vierailija kirjoitti:
Oliko leikkaus esteettisistä syistä? Tavallisesti niitä tehdään, kun roikkuvat luomet alkavat haitata näkökykyä. Ainakin julkisella puolella leikkaus on vain todelliseen tarpeeseen.
Mä kävin muutama kuukausi sitten. Julkisella puolella tehtiin. Hyvin meni, puudutuspiikit ei ottaneet yhtään kipeetä, luomet ei olleet kipeenä leikkauksen jälkeen, paranivat hyvin eikä mitään ongelmaa. Toki sitä oli jonkin aikaa kivan näköinen puoli naamaa mustana :D
Kysy Ahon Eskolta (a.k.a. Kannuksen Kennedy)
Vierailija kirjoitti:
Tehdään paikallispuudutuksessa, se on se viheliäisin osa ennen jälkisärkyä. Eikä se oman palavan ihon tuoksukaan mikään ihana ole.
Oho, kuinka se oikein sulle tehtiin?? Mulla ei puudutuspiikit ottaneet tippaakaan kipeetä eikä jälkeenpäin ollut minkäänlaista särkyä, ei yhtään mitään. ja mistä se palaneen haju tuli? Mulla ei kyllä poltettu mitään.
Kävin pari vuotta sitten, yksityisellä tehtiin laserilla paikallispuudutuksessa, ja oli todella kannattava sijoitus. Ei tarvitse enää kohotella kulmia koko ajan nähdäkseen ja ilmekin piristyi.
Pari viikkoa olin poissa töistä, itselleni ei juuri tullut mustelmiakaan kun jaksoin kylmällä hautoa, mutta turvotus oli alkuun melkoinen. Laski sitten siitä pikkuhiljaa, arpi jäi nätisti piiloon luomivakoon.
Kullin päällä oleva heltta poistettiin yksityisellä.
Ei ympärileikkaus. Kyrvän yläpuolen nahka.
4000e.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole esteettistä kirurgiaa vaan varsinki iän myötä jos on taipumusta luomi voi roikkua silmän päällä painaen sitä ja peittäen jo näkökenttääkin.
Minuakin kiinnostaisi! Vasta 41-vuotias mutta etenkin toisessa silmässä lippaluomi ja tilanne ei varmaan vuosien myötä parane…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole esteettistä kirurgiaa vaan varsinki iän myötä jos on taipumusta luomi voi roikkua silmän päällä painaen sitä ja peittäen jo näkökenttääkin.
Joo, varmaan harvoja leikkauksia joilla on oikeasti perusteltu syy. Mutta toki usein myös nuorentaa ilmettä, en tiedä pitäisikö siksi jättää tekemättä? Itse nelikymppinen ja nostellut kulmia raskaiden luomien vuoksi jo yläasteikäisestä ja nyt harkitsen vakavasti leikkausta.
Kuulitteko jutun naisesta kenkä silmäluomet poistettiin turkissa vahingossa kun huulia pitikin ohentaa??? Nyt hän joutuu käyttämään aurinkolaseja julkisilla paikoilla ja silmämunia pitää kostutella joka minuutti.
Äidille tehtiin julkisella puolella, koska haittasi näköä ja luomet jotenkin kääntyi niin että ripset hankasi silmiä. Sillä leikattiin alaluometkin. Outoa, että kun luomu ikäänkuin löytyi, se alkoi kääntyä sisäänpäin. Äiti oli siinä vaiheessa jo aika vanhakin.
Minulle tehtiin yksityisesti ja lopputulokseen olen periaatteessa tyytyväinen, mutta en siihen, että lääkäri edes sen tarkemmin minulta kysymättä laittoi myös mesolangat kulmakarvoista hiusjuureen. Sillä piti nostaa vielä niitä luomia, mutta niin ei käynyt. Ne langat näkyy välillä ärsyttävästi ja joskus ne solmukohdat hiusjuuressa vieläkin vaivaa.
Luomet muuten kohosi hyvin eikä ole alkaneet uudestaan roikkua, vaikka leikkauksesta on jo ainakin 15 vuotta ellei enemmänkin. Mulla vaan on voimakas arvenmuodostus ja luomivakoon tuli näkyvät arvet ja siihen arpi kohtaan ei ota mikään meikki. Se vaan valuu siitä pois, vaikka mitä kiinnitysainetta siihen laittaisi. Eli luomiväriä en voinut käyttää ollenkaan melkein näihin päiviin asti. Nyt ne arvet on pienentyneet eikä ne enää näy, mutta enpä enää käyttäisi mitään luomivärejäkään.
Lisäksi silmien ulkonurkkaan jäi voimakkaat arvet, jotka näytti rypyiltä, sellaiset viivat. Nyt vasta nekin on alkaneet häipyä ja itse asiassa silmäni näyttää vasta nyt hyviltä, kun niitä arpiviivoja sivuilla ei näy. Luomet itsessään pysyneet hyvinä ja napakoina, ei roiku.
Minulla oli vielä sama vaiva kuin äidillä, että ensimmäisenä alkoi repsottaa yläluomen sisäreuna, kun yleensähän se roikkuminen alkaa ulkoreunasta. Se oli tosi ikävän ja vanhentavan näköistä. Nyt on silmät oikein hyvät, mutta muu naama kaipaisi jo kohotusta.
Laitatin kerran jotain vielä alle viisikymppisenä täyteainetta sibeliusryppyyn otsalla ja se pieni toimenpide teki suorastaan ihmeitä. Mulla oli siinä vahva pystyryppy jo nuorena, kai olen ilmehtinyt aina liikaa.
Ja se ryppy on edelleen poissa. Vaikka sanottiin, että se kestää vuoden tai pari. Melkein parikymmentä vuotta se on ollut pois.Syy voi olla siinä vahvassa arvenmuodostustaipumuksessa. Aine on hävinnyt, mutta arpi jäänyt ja kovettunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko jutun naisesta kenkä silmäluomet poistettiin turkissa vahingossa kun huulia pitikin ohentaa??? Nyt hän joutuu käyttämään aurinkolaseja julkisilla paikoilla ja silmämunia pitää kostutella joka minuutti.
No ei olla kuultu mistään kengistä jonka silmäluomet poistettiin.
Ja tuskinpa kukaan menee ohennuttamaan huulia vartavasten, ellei kyse ole sitten alakerran huulista..
Äitiin kävi julkisella puolella. Toinen silmä onnistui, toinen epäonnistui aika lailla. Epäsymmetriset silmät ja paha kuivamis-ja hankaamisongelma epäonnistuneessa silmässä.