Mistähän voi tulla sellanen mädän raadon haju? Keittiössä
oon nuuhkinut kontallaan lattian läpi mutta ei haise mikään mutta välillä käy sellanen löyhkäys nenään.
Kommentit (19)
Kuollut hiiri seinän tai lattian rakenteissa.
Putkentiiviste vuotaa, lavuaarin viemäri haisee, roskat ?? Tarkistitko ne, entä jääkaapin alusta, tiskikoneen alusta ? Ja löytyikö hajunlähde ?
Astianpesukoneen sihti täynnä paskaa.
Jos lavuaarin viemäri haisee, vii kokeilla sinne kaataa etikkaa.
Meillä haisee lavuaarin viemäri. En tiedä mikä siellä on, mutta välillä tulee kauhea lemahdus nenään kun ohi kävelee. Pitäisi varmaan tutkia.
Lauantaiaamun ropulihiki se vaan jalkovälistä ja kainaloista puskee huoneilmaan. Paa pyykkipoika nenään, ilmastointi täysille ja mene hyvä ihminen paskalle.
Ne putket keittiössä on varmaan ihan täynnä saastaa. Moni oikeasti yllättyis jos avais ne ja kattois niiden sisää
Mä asun aika vanhassa talossa ja teen itse välillä niin että aukasen kaikki ja putsaan.
Mut kandee ottaa kuva niistä eka jos alkaa availemaan, että osaa laittaa ne oikein myös takas.
Lihalompakko se leimahtaa. Ei ole paikkaan sidonnainen
Vanhentuneet kananmunat. Haju tulee yleensä, kun PE-päivämäärä on ohitettu kuukaudella.
Mies eksynyt keittiöön haisemaan?
HAJULUKKO VUOTAA SIELLÄ LAVUAARIN ALLA. TARKISTA!
Lapsi piilottanut nakin pieneen salaiseen keittiönlaatikkoon. Joku postasi juuri saman tarinamuodossa ei mennyt strömsössä fb-ryhmään.
Viemärissä joku kuollut rotta