Ehdotin eräälle miehelle seksiä ja hän kieltäytyi
On sinkku, joten mikään vaimokaan ei olisi ollut esteenä.
Voitte siis unohtaa höpinät siitä, että nainen saa aina halutessaan seksiä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miehet alkaa vihdoin tulla järkiinsä. Kuvitelkaa sitä raivon määrää kun miehet päättäisivät yksissä tuumin ryhtyä salibaattiin.
Itselläni ainakin aika korkealla kriteerit. Seksiä tullut saatua jo sen verran, etten mihin tahansa jaksa ryhtyä. Selibaatti ei ole mikään ongelma.
No ehdota minulle niin panen varmasti.
Jos oli tiedossa parempaa iltasaumaa. Ei tahtonut haaskata aineitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihmisen pitää joku taso sentään pitää...
Aivan. Olen huomannut, että kun naisen torjuu niin se saa ihan hirveän hepulin. Ihan kuin olisi pakko suostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet myös sitä mieltä, että nainen ei saa aina halutessaan seksiä?
Ap
Jos tuon vääräksi todistaminen on tässä se juttu niin ei onnistu. Kukaan ei koskaan väitä että nainen saisi seksiä kenen tahansa kanssa. Nainen voi laskea rimaansa tai kysyä sadalta, joku tärppää varmasti.
Mies jos tekee saman, tulos on toinen.
tottahan se oli kun aikoinaan meidän kylillä oli pari todella kuvankaunista likkaa ja pojat kertoi että olipa lahna tapaus kunn käiät polkemassa niitä valomerkin jälkeen no kerran jäi mulle se taskuvenus lapaseen ja hinasin sen kämpille ja tottahan se oli että se pikkuvaginan omaava tytteli ei oikein kiihtynyt mutta laskin kuitenkin kortsun täyteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tuon vääräksi todistaminen on tässä se juttu niin ei onnistu. Kukaan ei koskaan väitä että nainen saisi seksiä kenen tahansa kanssa. Nainen voi laskea rimaansa tai kysyä sadalta, joku tärppää varmasti.
Mies jos tekee saman, tulos on toinen.
Onkohan tuo totta? Olet siis itse mies, joka on laskenut rimaansa ja kysynyt sadalta, mutta kukaan nainen ei ole lämmennyt?
Itse olen jo yli kuusikymppinen nainen, ja olen suosista ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ero on siinä että jos nainen kysyy sadalta mieheltä seksiä 99 suostuu. Jos mies kysyy sadalta naiselta seksiä, niin ehkä 1 suostuu mutta sekään ei ole todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua sun haisevaa lettua. 😄
Eikä kukaan halua myöskään sinua ja sekös teitä inkkeleitä harmittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet alkaa vihdoin tulla järkiinsä. Kuvitelkaa sitä raivon määrää kun miehet päättäisivät yksissä tuumin ryhtyä salibaattiin.
Miksi naiset raivostuisivat tästä? Te miehethän olette nimenomaan niitä jotka vinkuvat tällä palstalla jatkuvasti, kuinka eivät saa tarpeeksi seksiä...
Me naiset pärjäämme suht hyvin selibaatissa, toki poikkeuksia aina löytyy. Mutta miehet keskimäärin tuntuvat pärjäävän heikommin seksittä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
kyllä sieltä kadulta tai lähiöbaarista löytyy miehiä, jotka kerran sinua panevat, vaikka oletkin niin rasittava ettei kukaan toista kertaa viitsi