Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jes, puntari näytti nyt aamulla 66,4 kg :)

Vierailija
24.02.2024 |

Vielä on matkaa alaspäin mutta pikku hiljaa hyvä tulee!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 72. Yes! Ihannepainossaollaan.

Oletko mies? 

Vierailija
22/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ups

Itellä joulukilot lähtee h i t a a s t i... vuosi vuodelta herkuttelu kestää pitempään. Nyt on joulua marraskuusta helmikuulle. Paukkupakkaset/räntäsateet/liukkaat kelit 'estää' ulkoilun, vasta 2,5kg lähtenyt...

Mulla lähtöpaino oli 72 kg 4.7.2022 eli tulen alaspäin hitaasti mutta varmasti. En ole koskaan pitänyt mitään laihiksia tms enkä osaa vahtia kaloreitakaan. En oikein ole mitään muita muutoksia tehnyt ruokavalioon kuin lautasmalli, kasvisten/hedelmien lisääminen, sokeri pois kahvista. ap

Ok. Harmi kun joku/jotkut sekoittaa ketjua.

Mun alkupaino 86, pituus 165

Ikä 60+, hyvä bmi voisi olla suositusten ylärajoilla ikääntyessä, ehkä 28-30. Vielä on matkaa🙃. Liikuntaa lisään aina keväällä. Kesä, syksy menee hyvin,  mut "joulu" alkaa varmaan jo tänä vuonna jo lokakuussa - suklaa aaahhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ups

Itellä joulukilot lähtee h i t a a s t i... vuosi vuodelta herkuttelu kestää pitempään. Nyt on joulua marraskuusta helmikuulle. Paukkupakkaset/räntäsateet/liukkaat kelit 'estää' ulkoilun, vasta 2,5kg lähtenyt...

Mulla lähtöpaino oli 72 kg 4.7.2022 eli tulen alaspäin hitaasti mutta varmasti. En ole koskaan pitänyt mitään laihiksia tms enkä osaa vahtia kaloreitakaan. En oikein ole mitään muita muutoksia tehnyt ruokavalioon kuin lautasmalli, kasvisten/hedelmien lisääminen, sokeri pois kahvista. ap

Ok. Harmi kun joku/jotkut sekoittaa ketjua.

Mun alkupaino 86, pituus 165

Ikä 60+, hyvä bmi voisi olla suositusten ylärajoilla ikääntyessä, ehkä 28-30. Vielä on matkaa🙃. Liikuntaa lisään aina keväällä. Kesä, syksy menee hyvin,  mut "joulu" alkaa varmaan jo tänä vu

Eli paino 70-75kg on mun tavoite

Vierailija
24/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus 186cm

Ap

Onko sulla anoreksia?

Mitä hittoa?! 🤦🏻

Vierailija
25/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus 186cm

Ap

Onko sulla anoreksia?

Mitä hittoa?! 🤦🏻

Täällä sekoilee joku/jotkut

Ap on 155cm

Vierailija
26/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on niiiiin vaikea vastustaa herkkuja. Tykkään suklaasta ja pizzasta. Tavallinen kotiruoka onnistuu kyl viikolla, mut pe on pitsaperjantai, luvattoman usein. Siihe pari olutta... naminaminam. Sit suklaata jälkiruoaks. Tai jäätelöä.

Mull on pari kivaa (ahdasta) mekkoa ja paitaa, haaveilen, et kesällä ne sopis päälle heittämällä, kinnaamatta. Olis saatava ehkä 5-10 kg pois.

Tsempatkaa mua! Pitäs päästä liikkeelle n y t, eikä vasta sulan aikaan...argggghhhh, kun oon laiska lähtemään.

Vierailija
27/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti puntari 60,9

Vierailija
28/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti sitte kävin, meinas itku tulla. 164cm ja 66 kg! 17-vuotiaana painoin 47 kg. Tiesin kyllä että olin lihonut kun ainoostaan verkkarit mahtuu päälle mutta että noin paljon!?!

Vierailija
29/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020 olin vakavasti masentunut. Ei unta, ei ruoka maistunut. Laihduin nopeasti yli 10kg, luulin että kuolen, kun kaikki oli mustaa upottavaa suota. Paranin, mutta mielialalääkkeet aiheutti painonnousua. Ensin sen 10 +20kg päälle. Olen hengissä. Nauran, hymyilen, elämä hymyilee... kumman valitsisit:

Laihan, miltei epätoivoon kuolleen

Pyöreän, hymyilevän

Ajattelemisen aihetta keskusteluun