Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset inhoavat seksiä?

Vierailija
23.02.2024 |

Mikä siinä on niin ikävää?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta seksi yhtään. Hetken huvi, josta ei jää mitään järkevää jäljelle. 

Vierailija
22/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken huvi vain miehelle. Siinä se huvi, yksipuolinen.

Vierailija
24/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoat huonoa seksiä tai huonoa seuraa. Kukaan ei kieltäydy orgasmeista, jos välit ovat muuten kunnossa.

Tämän ymmärsin jo nuorena, että antamalla vaimolle mahdollisen hyvää seksiä ja orgasmeja saan pillua toisenkin kerran ja kolmannen ja koko ikäni. Näin on myös toteutunut. 

Naiset on oikeassa. 

Vierailija
25/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa rahaa niin alkaa seksikin kiinnostamaan.

Meillä täytyy käyttää rouva elokuvissa, ja ravintolassa syömässä. Sitten hotelliin, ja vähintään 1,5litran viini lekkeri. Sitten saa sammumispisteessä olevalta emännältä pillua. Enpä yhtäkkiä muista milloin olisi ollut seksiä hänen ollessa selvä. Eipä enään tunnu oikein mukavalta.

Vierailija
26/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei inhoa HYVÄÄ seksiä. 

Vierailija
27/40 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoat huonoa seksiä tai huonoa seuraa. Kukaan ei kieltäydy orgasmeista, jos välit ovat muuten kunnossa.

Tämän ymmärsin jo nuorena, että antamalla vaimolle mahdollisen hyvää seksiä ja orgasmeja saan pillua toisenkin kerran ja kolmannen ja koko ikäni. Näin on myös toteutunut. 

Naiset on oikeassa. 

Muuten ihan OK, mutta se pillu on nykyään ihan kuiva.

Vierailija
28/40 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on oikeassa. 

Muuten ihan OK, mutta se pillu on nykyään ihan kuiva.

Ite olet kuiva ja saamaton. Vaimon pillu ei ole vielä tähän päivään mennessä ollut kuiva, eikä voisi vttu sulle vähempää kuulua.

Vierailija
29/40 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tykkään seksistä ja en makaa siinä kuin lahna vaan olen itsekin aktiivinen. Että äläpä yleistä luulojasi kaikkiin naisiin. Veikkaan, että aika moni muukin nainen pitää seksistä ja on siinä aktiivinen. Sinä nyt olet vain törmännyt ilmeisesti lahnoihin.

Vierailija
30/40 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään juuri mietin seksiä exän kanssa. Samaa jyystämistä 23 vuotta, ei mitään tajua naisen orgasmista, ei tajua klitoriksesta vaikka olisi ohjannutkin. Mutta jatkuva narina seksin vähyydestä eli oma saaminen pääasia. Kiitos ei, tyhjentäköön pussinsa mihin haluaa. Kummasti on  nyt vuosia ollut yksin. Liekkö sama jyystäminen jatkunut jonkun muun kanssa joka ei ole siihen tyytynytkään.

31/40 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen inhoaa seksiä, se luultavasti johtuu siitä, että on puuhailtu seksihommia väärän ihmisen kanssa. Ei kai muusta.

N47

Vierailija
32/40 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa naisia, jotka tykkäävät seksistä kuin hullu puurosta, mutta jo tässäkin ketjussa oli joku narisemassa taudeista ja kuinka ei voisi muuta kuin aviomiehensä kanssa seksiä harrastaa. Luulen,  että tämä on usalaisen kulttuurin matkimista, ennen saivat naisetkin nauttia seksistä vapaammin.

Kuulun itse tietysti näihin korkealibidoisiin naisiin, enkä ennen vaivapalstaan tutustumistani edes tiennyt, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Onneksi en myöskään ole törmännyt huonoihin rakastajiin, joten seksi on aina ollut minulle rajaton riemu.

Vierailija
33/40 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet kerta on niin huonoja sängyssä niin miksei naiset sitten itse tee mitään? Makaavat vaan kuin lahna ja miehen täytyy tehdä kaikki taikatemput.

Ei kaikki miehet ole huonoja sängyssä. Osa on jopa tosi hyviä. Jos heti huomaa että mies on huono, niin turha siinä on mitään muuta yrittää. Ukko kiertoon ja parempaa alle. 

Vierailija
34/40 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa naisia, jotka tykkäävät seksistä kuin hullu puurosta, mutta jo tässäkin ketjussa oli joku narisemassa taudeista ja kuinka ei voisi muuta kuin aviomiehensä kanssa seksiä harrastaa. Luulen,  että tämä on usalaisen kulttuurin matkimista, ennen saivat naisetkin nauttia seksistä vapaammin.

Kuulun itse tietysti näihin korkealibidoisiin naisiin, enkä ennen vaivapalstaan tutustumistani edes tiennyt, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Onneksi en myöskään ole törmännyt huonoihin rakastajiin, joten seksi on aina ollut minulle rajaton riemu.

Mulla ihan sama! Ollut ihan järkytys huomata, miten nykyaikana on vielä tätä 'vain oman miehen kanssa' tai että on normaalia, jos ei ota koskaan poskeen tai tee muitakaan kokeiluja ja toisen ilahduttamisia. Kyllähän se hyvän tekeminen pitää tulla kummaltakin puolelta! Todellakin nautin seksistä ja seksuaalisuudesta ja olisipa elämä tylsää ilman niitä. 

Vierailija
35/40 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään juuri mietin seksiä exän kanssa. Samaa jyystämistä 23 vuotta, ei mitään tajua naisen orgasmista, ei tajua klitoriksesta vaikka olisi ohjannutkin. Mutta jatkuva narina seksin vähyydestä eli oma saaminen pääasia. Kiitos ei, tyhjentäköön pussinsa mihin haluaa. Kummasti on  nyt vuosia ollut yksin. Liekkö sama jyystäminen jatkunut jonkun muun kanssa joka ei ole siihen tyytynytkään.

Ja tuota jatkui 23 vuotta. Mä olisi älynnyt lopettaa jo ekana vuonna. Mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija
36/40 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat +45-ikäisinäkin innokkaita seksissä, mutta kyllähän ikä vaikuttaa. 25-vuotiaina huomattavasti useampi nainen on innoissaan seksistä kuin 55-vuotiaana. Jos mietin omaa vaimoani, on eroa kuin yöllä ja päivällä. Toki meillä vieläkin on kesyä molemmat tyydyttävää etukäteen sovittua avioseksiä sopivasti pari kertaa viikossa, mutta se aika, jolloin kyltymätön seksinhimo ajoi hyökynä kaiken muun yli jäi sinne aikaan, kun hän oli vielä alle 40. Itsessäni ei ole tapahtunut muutosta. Pikemminkin olen muuttunut kokeilunhaluisemmaksi.

Vierailija
37/40 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken huvi vain miehelle. Siinä se huvi, yksipuolinen.

Finsex tutkimuksen mukaan, jos pari on harrastanut suuseksiä ennen yhdyntään pitää yli 70% naisista yhdyntää miellyttävä.  Joten miteen niiin yksipuolinen nautinto?  Ei pidä yleistää, jos ei itseä huvita.

Vierailija
38/40 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan seksiä. Olen nyt sinkku, mutta seksisuhde yhden miehen kanssa auttaa puutteeseen. Tapaamme valitettavasti liian harvoin ja haluaisin miestä useammin. En ole jaksanut muita säätöjä etsiä.

Vierailija
39/40 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama! Ollut ihan järkytys huomata, miten nykyaikana on vielä tätä 'vain oman miehen kanssa' tai että on normaalia, jos ei ota koskaan poskeen tai tee muitakaan kokeiluja ja toisen ilahduttamisia. Kyllähän se hyvän tekeminen pitää tulla kummaltakin puolelta! Todellakin nautin seksistä ja seksuaalisuudesta j

Hyvän tekeminen? Tuollaisia sanontoja käyttää pervoäijät ei naiset.

Vierailija
40/40 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet kerta on niin huonoja sängyssä niin miksei naiset sitten itse tee mitään? Makaavat vaan kuin lahna ja miehen täytyy tehdä kaikki taikatemput.

Pitääkö naisten kaikki tehdä?

Miehet ei pysty edes laittamaan sisään, sekin-kö pitäisi teidän puolesta tehdä ja sit mietitään miksi naiset ei halua seksiä...

Mikä kaikki? Ettehän te tee yhtään mitään! Ette edes puhu mitään. Makaat vaan kuin hiljainen lahna.

Älä nyt suutu. Kokeillaan yhdessä joku päivä. Voin samalla puhua vaikka ärsyttävästä työkaverista... 

Ainoastaan sillä ehdolla ettei mun tarvi tehä mitään.

Teille tulee vähän tylsä onlyfans-kanava, jos idea on, ettei kumpikaan tee mitään seksin onnistumiseksi.