Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset inhoavat seksiä?

Vierailija
23.02.2024 |

Mikä siinä on niin ikävää?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin paska sängyssä. 

Vierailija
2/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat huonoa seksiä tai huonoa seuraa. Kukaan ei kieltäydy orgasmeista, jos välit ovat muuten kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot niin paska sängyssä. 

Tämä on oikeasti se ainoa syy. Seksi on kivaa jos toinen on hyvä siinä. Sellainen tasaisen tylsä rynkytys,  mistä ei itse saa mitään irti, ei vain sytytä.

Vierailija
4/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pihdattiin, nyt herutellaan jo liikaa, ehkä se tasapaino vielä löytyy

Vierailija
5/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa rahaa niin alkaa seksikin kiinnostamaan.

Vierailija
6/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet kerta on niin huonoja sängyssä niin miksei naiset sitten itse tee mitään? Makaavat vaan kuin lahna ja miehen täytyy tehdä kaikki taikatemput.

Vierailija
7/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoat huonoa seksiä tai huonoa seuraa. Kukaan ei kieltäydy orgasmeista, jos välit ovat muuten kunnossa.

Vai että orgasmin saantiin otetaan kuka vaan, kunhan välit on kunnossa. Voi ei, onneksi ei koske minua!

Vierailija
8/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmeja pystyy tarjoamaan vain lesbot, eikä useimmiten nekään.

Vierailija
9/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.

Vierailija
10/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että orgasmin saantiin otetaan kuka vaan, kunhan välit on kunnossa. Voi ei, onneksi ei koske minua!

Toiset harrastavat seksiä ilman tunnesidettä. Minä en, ja ainoat kerrat, kun ei ole kiinnostanut, olivat kaltoinkohtelevan ensimmäisen aviomiehen kanssa kauan, kauan sitten, mutta tässä samassa galaksissa.

Vierailija
11/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, jos olen ruma, en saa seksiä. Siis en inhoa seksiä. Ja jos joku mies olisikin vonkaamassa, hän on sellainen, jolle en anna. Eli niin tai näin, ilman jäin. 

Vierailija
12/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset harrastavat seksiä ilman tunnesidettä. Minä en, ja ainoat kerrat, kun ei ole kiinnostanut, olivat kaltoinkohtelevan ensimmäisen aviomiehen kanssa kauan, kauan sitten, mutta tässä samassa galaksissa.

Tuo "kuka vaan johon on välit kunnossa" voi tarkoittaa vaikka veljiäsi.

Vierailija
13/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin antavalla on jo kaikki taudit.

ne ei välitä tarttuuko muille.

siksi helpot tapaukset pitäisi aina olla varoitusmerkki.

Vierailija
14/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmeja pystyy tarjoamaan vain lesbot, eikä useimmiten nekään.

Yäk! 🤮🤢🤢🤮!!

Vierailija
15/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet kerta on niin huonoja sängyssä niin miksei naiset sitten itse tee mitään? Makaavat vaan kuin lahna ja miehen täytyy tehdä kaikki taikatemput.

Pitääkö naisten kaikki tehdä?

Miehet ei pysty edes laittamaan sisään, sekin-kö pitäisi teidän puolesta tehdä ja sit mietitään miksi naiset ei halua seksiä...

Vierailija
16/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pysty edes laittamaan sisään, sekin-kö pitäisi teidän puolesta tehdä ja sit mietitään miksi naiset ei halua seksiä...

Mikä kaikki? Ettehän te tee yhtään mitään! Ette edes puhu mitään. Makaat vaan kuin hiljainen lahna.

Vierailija
17/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, se vaan on tosi yhdentekevää. Minulle paljon suurempaa läheisyyttä kumppanin kanssa on vaikka kävely  käsikkäin, saunominen yhdessä, iltapalan laitto yhdessä kun lapset on saatu unille ja sylikkäin sohvalla toisen hipsuttelu ja asioista keskustelu. Tykkään olla lähellä ja iholla kyllä.

Ja jos mennään parisuhteen ulkopuolelle, niin nautin lähestulkoon mistä tahansa asiasta enemmän kuin seksistä. Esim. lenkkeily, avannossa käynti, käsityöt, lukeminen, ystävien tapaaminen, koiran kanssa treenaaminen, teatterissa/leffassa jne käyminen jne. 

Seksi on vaan jotenkin niin nähty. Orgasmin olen aina saanut helposti, mutta sitäkin parempia fiiliksiä osaan luetella monta. 

Kyllä meillä on säännöllistä seksiä ja se on ok, mutta valitettavasti seksi sinällään on ihan yhdentekevää ja yksi askare mikä parisuhteeseen kuuluu. Mieheni on hyvä sängyssä ja tekee eteeni kaiken, mutta nautin suunnilleen kaikesta muusta enemmän. 

N35

Vierailija
18/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies osaa antaa orgasmin naiselle. Nykyinen osaa, mutta kyllähän sitä opeteltiin pitkään.

Vierailija
19/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaikki? Ettehän te tee yhtään mitään! Ette edes puhu mitään. Makaat vaan kuin hiljainen lahna.

Älä nyt suutu. Kokeillaan yhdessä joku päivä. Voin samalla puhua vaikka ärsyttävästä työkaverista... 

Vierailija
20/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt suutu. Kokeillaan yhdessä joku päivä. Voin samalla puhua vaikka ärsyttävästä työkaverista... 

Ainoastaan sillä ehdolla ettei mun tarvi tehä mitään.