Tutkimus: Suomalaisten luottamus hallitukseen on heikentynyt, mittaushistorian alhaisimmat lukemat
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus aiheuttaa stressiä nuorissa naisissa. Eli on misogyniaa pitää nykyhallitus kasassa.
Tutkittiinko sitä, kuinka paljon Sanna Marinin hallitus aiheutti stressiä persuissa. Onhan niilläkin tunteet, kai?
Tunteet, mitä ne ovat? Minä ainakin olen kieltänyt kaiken empatian.
- Riikka alias "Riikka"
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan kuinka heikoksi lukemat saa
ja kokoomuksen ja perussuomalaisten kannatus vaan nousee ja vasemmsiton kannatus laskee. Meillä on nyt surkein oppositio, ikinä.
Mahtaa vasuria ketuttaa ja se on hyvä se
MIKSI TE ÄÄNESTITTE NOITA?? KUINKA LYHYT MUISTI TEILLÄ ON?
Selvä enemmistö kokee yhteiskunnan yhä oikeudenmukaisena" Hyvä että selvä enemmistö ymmärtää tälläkin hetkellä Suomessa kaikkien (köyhästä rikkaaseen) olosuhteiden olevan paremmat kuin juuri koskaan.
Demarit voittavat vaalit tai siis paremmin menee kuin viime kerralla.
Seuraava hallitus kok, demarit ja vihreät. Tähän voi pikkupuolueita kuten rkp, kd lisäksi vaihtopenkille.
Kepu, vas ja persut oppositiossa kitisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko kukaan kommentoija tuota itse juttua?😂
Yleisesti yhteiskuntaan luotto on laskussa ja Ukrainan sota huolettaa. Hallituksen suosio on myös laskussa mun niin se on aina välilllä ja taatusti oli edellisen hallituksen kanssa sama juttu.
Lisäksi mainittiin että hyvätuloiset suosii hallitusta mut matalatuloisten keskuudessa suosio laskee.
Osaatko itse lukea, matalin ikinä
Mittaushistoria alkanut vuodesta 2020, eli ei kovin kauaa ole mitattu. En ole lainkaan ihmeissäni jos vasemmisto äänestää nyt heikkoa luottamusta, koska eivät kestä ajatusta että itsekin pitää ottaa vastuuta omasta toimeentulostaan.
Vierailija kirjoitti:
Selvä enemmistö kokee yhteiskunnan yhä oikeudenmukaisena" Hyvä että selvä enemmistö ymmärtää tälläkin hetkellä Suomessa kaikkien (köyhästä rikkaaseen) olosuhteiden olevan paremmat kuin juuri koskaan.
Pienituloisista enää alle puolet pitää oikeudenmukaisena. Mutta en tiedä mikä vaivaa näitä nulkkuja, joiden mielestä tilanne on nyt oikeudenmukainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko kukaan kommentoija tuota itse juttua?😂
Yleisesti yhteiskuntaan luotto on laskussa ja Ukrainan sota huolettaa. Hallituksen suosio on myös laskussa mun niin se on aina välilllä ja taatusti oli edellisen hallituksen kanssa sama juttu.
Lisäksi mainittiin että hyvätuloiset suosii hallitusta mut matalatuloisten keskuudessa suosio laskee.
Osaatko itse lukea, matalin ikinä
Mittaushistoria alkanut vuodesta 2020, eli ei kovin kauaa ole mitattu. En ole lainkaan ihmeissäni jos vasemmisto äänestää nyt heikkoa luottamusta, koska eivät kestä ajatusta että itsekin pitää ottaa vastuuta omasta toimeentulostaan.
Mielenkiintoinen juttu kyllä seurata lukuja, mutta eiköhän se lukema tuosta tipu.
Miehet sen sijaan haluaa lapsilleen huonompaa eriarvoisempaa elämää ja orjatöitä
"LUOTTO hallitukseen ja poliittisiin puolueisiin on heikentynyt. Alle puolet kyselyyn vastanneista luottaa Suomen hallitukseen melko paljon tai täydellisesti. Hyvätuloisten keskuudessa hallitukseen luotetaan selvästi enemmän kuin pieni- ja keskituloisten parissa."
Vierailija kirjoitti:
"LUOTTO hallitukseen ja poliittisiin puolueisiin on heikentynyt. Alle puolet kyselyyn vastanneista luottaa Suomen hallitukseen melko paljon tai täydellisesti. Hyvätuloisten keskuudessa hallitukseen luotetaan selvästi enemmän kuin pieni- ja keskituloisten parissa."
Tämähän lupaisi persuille vähän huonoa sitten
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat niin tottelevaisia ja tottuneet elämään herran pelossa ja häpeässä. Missään muussa maassa näin surkeaa hallitusta ei siedettäisi.
No itehän suomalaiset tuon hallituksen halusivat ja ihan itse äänestivät. Kyllähän sitä pitää sietää, kun sen on enemmistö halunnut. Ja onhan tuolla itänaapusissa vielä huonommin. Seuraavien vaalien tulos on selvillä jo vuosikausia aikaisemmin :D Suomessa sentään ihmiset äänestää ihan oikeasti ja saavat just sitä mitä äämestävätkin. Eli nyt oikeistohallituksen.
Kysely on toteutettu melko tarkkaan neljän vuoden ajan, miettikää mitä kauheuksia ollaan siinä ajassa käyty läpi, mutta Orpo-Purra vei köyhiltä viimeisenkin toivon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus aiheuttaa stressiä nuorissa naisissa. Eli on misogyniaa pitää nykyhallitus kasassa.
Tutkittiinko sitä, kuinka paljon Sanna Marinin hallitus aiheutti stressiä persuissa. Onhan niilläkin tunteet, kai?
Mitä väliä ihmisjätteen tunteilla on? Toivottavasti voivat äärimmäisen huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat niin tottelevaisia ja tottuneet elämään herran pelossa ja häpeässä. Missään muussa maassa näin surkeaa hallitusta ei siedettäisi.
No itehän suomalaiset tuon hallituksen halusivat ja ihan itse äänestivät. Kyllähän sitä pitää sietää, kun sen on enemmistö halunnut. Ja onhan tuolla itänaapusissa vielä huonommin. Seuraavien vaalien tulos on selvillä jo vuosikausia aikaisemmin :D Suomessa sentään ihmiset äänestää ihan oikeasti ja saavat just sitä mitä äämestävätkin. Eli nyt oikeistohallituksen.
Tiesikö persujen äänestäjät tosissaan mitä äänestivät? Heillä ei ollut vaaliohjelmaa ja radio rockilta kuului "Bensan hinta alas, PS" ja vastaavaa pa$sskaa
Vierailija kirjoitti:
En minäkään luota, mutta miten tämä suhteutuu siihen, että isot hallituspuolueet kuitenkin ovat suosittuja mittauksissa?
Kokoomus-omisteinen media luultavasti manipuloi tuloksia parhaaseen kehitysmaa-tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Kultakala.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli...valta on meillä vielä kolme vuotta. Te laiskat äänestysikäiset komukat olette toivottavasti kuolleet nälkään ennen seuraavia vaaleja.
Menkää töihin.
Tuo 400 miljoonaa lähtee yrityksiltä myynneistä. Saas nähdä paljonko tulee irtisanomisia?
Vierailija kirjoitti:
Maailmankaikkeuden surkein hallitus. Onnea niille tittelistä.
Ulkomaitakin annettiin meidän hallitukselle nimi KAUHUGALLERIA.. Eipä paljon hivele 👿
Vierailija kirjoitti:
Luotin, kun Purra sanoi että pitää persu työväestä huolta, eikä leikkaa heikompiosaisilta ym. Ym.. Enää en ikinä luota persuihin. Purra valehteli kaiken. Sai valheilla minunkin ÄÄNENIVIIMEISEN KERRAN. 👍