Inhoan itseäni
Jos en olisi heikkolahjainen, olisin saanut paremman elämän. Pystynyt opiskelemaan ja elämä ei olisi ankeaa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin inhoan itseäni. Minua ei edes opinnot auttaneet. Pahimman luokan päävika ja nyt vaan makaan ja odotan kuolemaa.
Kuolema olisikin helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin inhoan itseäni. Minua ei edes opinnot auttaneet. Pahimman luokan päävika ja nyt vaan makaan ja odotan kuolemaa.
Tuliko media-ala
Jätäpä sitten menemättä niihin sydäntutkimuksiin. Toiveesi toteutuu nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema olisikin helpotus.
Niin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole tähänkään asti toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on hyvä jossain jos vain intoa ja motivaatiota löytyy.
Aina löytyy joku parempi. Ei ole syyä ajatella, että suomalainen tavis olisi erityisen hyvä jossain asiassa, jos hän ei itsekään sitä vielä tiedä.
Älä inhoa itsesi Ap. Olet tärkeä ja kelpaat juuri sellaisena kun olet!
Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi!
Samaa. Olen autisti ja kaikkien inhoama. Lisäksi olen tyhmä kuin saapas ja vaikea pärjätä töissä. Elämä ei ole yksinäisenä ja koko ajan huonosti pärjäävänä ja toruja saavana yhtään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Älä siis ravaa lääkäreissä, se lykkään toiveesi toteutumista aina vain kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Samaa. Olen autisti ja kaikkien inhoama. Lisäksi olen tyhmä kuin saapas ja vaikea pärjätä töissä. Elämä ei ole yksinäisenä ja koko ajan huonosti pärjäävänä ja toruja saavana yhtään kivaa.
Hei! Sinullekin haluan osoittaa viestini, nro 9.
Vierailija kirjoitti:
Tämä torujen saaminen on muuten totta. Mä saan sitä tosi paljon mieheltäni ja muiltakin. Ihmiset ei tajua, ettei huutamalla ja ilkeilemällä tule mulle lisää älyä. Tsemppiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Älä siis ravaa lääkäreissä, se lykkään toiveesi toteutumista aina vain kauemmas.
En ole ravannutkaan. Olin vuosikausia käymättä lääkärissä.
Ihan vilpitön kysymys sulle Ammattivalittaja: miksi jankutat yhtä ja samaa vauvapalstalla? Paraneeko elämäsi siitä?
Entä jos avaisit vaikka kivan kirjan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpitön kysymys sulle Ammattivalittaja: miksi jankutat yhtä ja samaa vauvapalstalla? Paraneeko elämäsi siitä?
Entä jos avaisit vaikka kivan kirjan?
Ei parane. Luin yhteen aikaan paljon. Nyt en ole enää viitsinyt käydä kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jatka siis samaan malliin. Yhteiskunta kiittää, kun et tuhlaa sen niukkoja resursseja. Terveydenhuollon palvelut on tarkoitettu niille, jotka haluavat elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jatka siis samaan malliin. Yhteiskunta kiittää, kun et tuhlaa sen niukkoja resursseja. Terveydenhuollon palvelut on tarkoitettu niille, jotka haluavat elää.
Mahdollisimman vähän olen yhteiskunnan resursseja yrittänyt elämässäni käyttää.
Jokainen on hyvä jossain.Toivottavasti löydät jonkun alan jossa sinua neuvotaan kunnolla tekemään asiat.Se vain on vaikeaa koska luullaan että kaikki osaavat kaiken ja useamman homman ihan neuvomatta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on hyvä jossain.Toivottavasti löydät jonkun alan jossa sinua neuvotaan kunnolla tekemään asiat.Se vain on vaikeaa koska luullaan että kaikki osaavat kaiken ja useamman homman ihan neuvomatta.
Kun en ole hyvä missään ja olen jo viisikymppinen.