Miksi kyyläät toista ihmistä kuntosalilla?
Ärsyttää, kun ei saa tehdä rauhassa liikkeitä ilman, että aina jostain huomaa jonkun silmäparin toljotuksen. Keskittykää siihen omaan tekemiseen!
Kommentit (38)
No jos et haluaisi et sua kyylätään niin et pukeutuisi persvako legginsseihin ja mikro toppiin
Tissit ja perseet vie huomioon. Mutta katson sivusilmällä kahden peilin kautta.
Miksi menet kuvaamaan sinne jotain typerää tiktok trendiö? Tai pahempaa kuvaamaan promoa onlyfans materiaaliisi.
En näe ilman laseja sinusta muuta kuin sumuisen hahmon.
Sarjojen välissä itsellä on ainakin niin tyhjä katse että vaikka katsoisin johonkin ihmiseen päin, en taida edes tajuta tuijottavani jotakuta.
Niin nainen, miksi tuijotatte lihaksikasta ja kiinteää vartaloani ja komeita kasvojani?
Vierailija kirjoitti:
Niin nainen, miksi tuijotatte lihaksikasta ja kiinteää vartaloani ja komeita kasvojani?
Koska näet unta ja minä olen siinä mukana.
Saa kai sitä katsoa ympärilleen huiliessaan sarjojen välillä? Vai onko tarkoitus säkki päässä treenata?
Katson muita lähinnä vain nähdäkseni miten liikkeet tehdään, kun en käy kovin usein salilla.
Katson millaisia pellejä salilla käy. Ja kauhistelen miespuolisten ystävieni kanssa naisia joilla on pallope**e. Miehet ei oikeesti tykkää sellaisesta. Todella oksettavaa. Lisäksi nauran läskejä ihmisiä jotka tunkevat itsensä tiukkoihin jumppavermeisiin. Hyi, oksettaa.
Salilla on niin paljon peilejä, että pitää olla silmät kiinni ettei näkisi ketään.
Koska ajattelen miten kauniilta nainen näyttäisi alasti.
Vierailija kirjoitti:
Tissit ja perseet vie huomioon. Mutta katson sivusilmällä kahden peilin kautta.
Mä katson suoraan.
Keskitän usein katseeni vaan jonnekkin, mutta yleensä päässäni ei liiku yhtään mitään.
Yleensä tarkistan, monellako naistreenaajalla on stringit. Näkyy trikoiden läpi.
Miesten takia en enää käy kuntosaleilla. Nykyään kuntoilen vaan kotona. Ostin jo vapaat käsipainot.
Miehet on sairaita. Poikalapset pitäisi tappaa. Niistä kasvaa kuitenkin pervoja.
Et säkään keskity omaan tekemiseen jos huomaat jonkun katseen kesken liikkeen.
Huonokuntoiset käy kuntosalilla ja maksaa siitä vielä.
Ainahan kuntosalilla on katse kiertänyt.