Mauttomin tyylimoka miehellä?
Läpinäkyvät kehykset silmälaseissa. Luo mielikuvan että miehen naamalla on isäperimää.
Kommentit (86)
Sellainen kimppana puvuntakki, jota ei edes pidetä kiinni. Ollut pitkään muodissa, mutta harvalle miehelle sopii. Siihen vielä Hanken-pippelihousut, niin ai että.
Vierailija kirjoitti:
Nämä pappakengät!!
Olen näitä kutsunut lapsesta saakka ruotsalaisten kesäjuhlakengiksi.
Tuohon se beige tai vaaleanharmaa väri
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies joka käyttää huppareita, verkkareita tai lippiksiä. Ne on lasten ja teinien vaatteita
Mun mielestä on rentoa pukeutumista. Ei aina tarvitse olla puku päällä.
Vierailija kirjoitti:
"Pipo päässä sisällä ja kesällä"
- Jos ikää on alle 16 v., niin mun mielestä OK...
Jostain syystä Sorelin perinteiset saappaat näyttävät miehillä jotenkin epämiehekkäiltä. Se karvareunus tekee saappaista naiselliset.
Tässä on tullut hyviä tyylivinkkejä. Panen ne muistiin.
Lippis suoralla lipalla. Mies taantuu ulkonäöllisesti 6-vuotiaan tasolle mun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pipo päässä sisällä ja kesällä"
- Jos ikää on alle 16 v., niin mun mielestä OK...
Ohis Jos joku mies katselisi yhtä nuorien (alle 16 vuotaiden) tyttöjen tyyliä rinnaisten sen aikuisten naisten tyyliin, niin hänet nyljettäsiin elävältä tällä palsytalla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kimppana puvuntakki, jota ei edes pidetä kiinni. Ollut pitkään muodissa, mutta harvalle miehelle sopii. Siihen vielä Hanken-pippelihousut, niin ai että.
Ja paljat nilkat sekä sellaiset "suomenruotsalaisten" pikkukengät, jotkut loaferitko ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pappakengät!!
Oliko se Pomarfinn tms jolla on tällaiset kitinväriset ja niitä sanottiin Tallinan laivan kengiksi? Papat pisti ne jalkaan, kun lähtivät kesäristeilylle, eli viinanhakureissulle Tallinnaan.
Värikkäät salihousut. No, kai ne tulee just takas muotiin.
En vaan tajua niitä trikoiden päällä pidettäviä shortseja miehillä urheillessa. Olivat joskus naisillakin vähän aikaa muodissa, mutta nyt on miehillä ollut jo vuosia.
Siniset farkut on kusipäiden vaatemerkki. Edes vyölaukku tai sukkasandaalit eivät ole niin pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pappakengät!!
Oliko se Pomarfinn tms jolla on tällaiset kitinväriset ja niitä sanottiin Tallinan laivan kengiksi? Papat pisti ne jalkaan, kun lähtivät kesäristeilylle, eli viinanhakureissulle Tallinnaan.
"Papat" eli kaikki yli 35-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutua itseostamiinsa vaatteisiin.
Häh, oikeasti🤣🤣🤣🤣?!?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kissaa.
Kissa onkin oiva asuste, grrrr...
Itse pidän isommista kissaeläimistä, joita voi ripustaa olalle tai niskaan.
Avot, grrrr🐅🐆🐅
Upeaa pukeutua sellaisen nahkaan!!
Tuo on kyllä todella mautonta.