Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää luonnontuotteita hiuksille?

Vierailija
22.02.2024 |

Mä kaipaan luonnollisia tuotteita hiuksille, enkä mitään ruokakauppa kamaa.

Suosittele merkkiä ja mistä saisin ostettua edullisesti, kitoooooos :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin testiin kehuttua shampoota, eli tuota Magrada merkkistä. Olin skeptinen, pakko myöntää. Siis ihana, miten hiukset on tuuheammat ja helposti harjattavat. Ostin sen raparperi setin.

Vierailija
22/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikkeet on todella laadukkaita! Tilattu mm. pallomeri. Ja tilauksessa sisäkeinut lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi myynnissä ihania turvetuotteita siellä. Tällaisia olen yrittänyt etsiä suomesta, tuloksetta! Toi Turbliss tuotesarja on paras, jota myynnissä yllättävän edullisesti www.kaisadesign.com verkkokaupassa!

Vierailija
24/27 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi myynnissä ihania turvetuotteita siellä. Tällaisia olen yrittänyt etsiä suomesta, tuloksetta! Toi Turbliss tuotesarja on paras, jota myynnissä yllättävän edullisesti www.kaisadesign.com verkkokaupassa!

Ne oikeasti on parhaita!

Vierailija
25/27 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnosta. Hae käpyjä, havuja ja varpuja, sekä muutama orava.

Ennen vanhaan käytettiin ihan koivunlehtiuutetta hiuksia tummentamaan ja vahvistamaan. Myös rosmariini kävi. Blondeille kehäkukka- tai kamomillauutetta. Uute syntyy kun laittaa kasvin tuoreet tai kuivatut osat astian pohjalle ja kaataa litran kiehuvaa vettä päälle. Vuoderokauden antaa olla huoneenlämmössä ja on käyttövalmista hiusten viimeiseksi huuhteluvedeksi. Jos haluaa lisäkiiltoa niin lisää vielä ruokalusikallisen omenaviinietikkaa suodatettuun yrttiuutteeseen.

Kun ei voi poimia yrttejä niin kannattaa ostaa vaikka teepusseja ja käyttää niitä.

Vierailija
26/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkosta ja peltokortetta voi kerätä aivan vapaasti luonnosta, myös hiuksille.

Vierailija
27/27 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olis nyt kaikki noi tuotteet todella halvalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän