Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä diagnoosi äidille?

Vierailija
22.02.2024 |

Koko iän oli kasvotusten kiva ja ystävällinen ja auttoi esim.taloudellisesti. Ei ollut väkivaltaa eikä suoraa henkistä väkivaltaa.

Mutta selän takana

Lapsena luki päiväkirjat, penkoi tavarat. Saamani lahjat menivät piloille tai katosivat.

Teininä haukkui selän takana tyttöystävät tai niiksi luulemansa. Soitti esim jonkun tytön vanhemmille ja haukkui koko perheen.

Aikuisena soitteli vuokranantajille, työnantajille ja esimiehille ja väitti mun olevan seksuaalirikoksista tuomittu,

vankilassa ollut, huumeiden käyttäjä. Levitti kotiseudulla juoruja minusta, valehteli sukulaisille niin että ne ei pidä vieläkään yhteyttä.

Yhä kasvotusten oli niin mukavaa.

Yritti lapsesta saakka naittaa minut yhteen tytön kanssa jota en voinut sietää. Tätä jankuttamista jatkui monta kymmentä vuotta.

Ei sovi narsismiin täysin. Olen yrittänyt etsiä mutta tulee vaan maksullisia terapiaehdotuksia.

Minulla ei ole mitään ongelmia, yritän vain ymmärtää mikä häntä riivasi. Bipo? OCPD? N? Vai mikä?

Lakeijat muuten jatkaa tätä vieläkin...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän kuvailet tossa todella raakaa henkistä väkivaltaa?

Ei ollut suoraa. Sen selville saaminen mitä selkäni takana tapahtui kesti vuosia. Minut pidettiin pimennossa.

Eli koiran potkiminen nurkan takana ei tee minusta väkivaltaista? Totta kai tekee. Äitisi oli hyvin väkivaltainen ihminen.

Tämä ei liity asiaan mitenkään.

Ap

Vierailija
22/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko lesbo vai mieheksi tekeytyvä?

Kukaan nuori mies ei pidellyt päiväkirjoja. Selkee troli

Kyllä minä pidin. Ja pidän vieläkin. Olen mies ja kohta 60.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa että yksi perheestä joutuu elää noin.

Vierailija
24/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työnantaja ja vuokraisäntä suhtautui äidin kanteluihin? Kertoivatko sulle asiasta vai mistä kuulit?

Vierailija
25/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työnantaja ja vuokraisäntä suhtautui äidin kanteluihin? Kertoivatko sulle asiasta vai mistä kuulit?

Kaksi tapausta joissa työnantaja ei kertonut minulle mitään. Kun asia alkoi selviämään vuosia myöhemmin, toinen sanoi ettei välittänyt koska vaikutti höpöjutuilta. Toinen oli tarkistuttanut rikosrekisterini minulle puhumatta (äitini oli väittänyt että syyllistynyt seks.rikoksiin alaikäisiä kohtaan. Olin töissä nuorten parissa tuossa työssä.)

Eräässä tapauksessa työnantajan lakimies (iso firma) alkoi selvittää mutta mutta juttu oli syyttäjälle liian merkityksetön kuulema.

Ap

Vierailija
26/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tapausta joissa työnantaja ei kertonut minulle mitään. Kun asia alkoi selviämään vuosia myöhemmin, toinen sanoi ettei välittänyt koska vaikutti höpöjutuilta. Toinen oli tarkistuttanut rikosrekisterini minulle puhumatta (äitini oli väittänyt että syyllistynyt seks.rikoksiin alaikäisiä kohtaan. Olin töissä nuorten parissa tuossa työssä.)

Eräässä tapauksessa työnantajan lakimies (iso firma) alkoi selvittää mutta mutta juttu oli syyttäjälle liian merkityksetön kuulema.

Ap

Unohdin . Olen saanut yhdestä työpaikasta ja yhdestä vuokra-asunnosta mystisesti lähdöt.

Vierailija
27/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nimenomaan kiinnostaa mikä äitiäni vaivasi. Oliko N vai jotain muuta. Ei ihan sovi Nksi. Oli paljon sellaista käyttäytymistä mikä ei sovi kuvioon ja myös sellaista mikä sopisi johonkin muuhun.

Olen noita n-videoita ja diag.kriteerejä katsonut mutta ei sovi. Äidin sisko oli kyllä täysiverinen narsisti. Oppikirjaesimerkki.

Ap

Vierailija
28/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on perhe miten se voi?

Vierailija
29/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on perhe miten se voi?

On mulla  oma perhe. Suvun kanssa (sisarukset, enot,tädit, sedät, serkut yms) ei olla missään tekemisissä. Ne uskoo vieläkin noihin juttuihin.

Vierailija
30/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mikä diagnoosi, mutta todellisuudentaju on ainakin ollut täysin häiriintynyt. Eikö ole olemassa ainakin joku paranoidinen skitsoaffektiivinen häiriö tai vastaava. Se tuli mieleen, mutta en tunne tarkemmin. 

Vierailija
31/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää tuo kohta että lahjat katosivat tai menivät pilalle. Onneksi aikuisena voi ostaa omat lahjat. Ehkä äidillä oli sitten huumeongelma tai alkoholismi? Se vääristää käytöstä. Muidenkin äideillä on ollut vuosien aikana häiriintynyttä käytöstä ilman aineita, voisiko pienikin määrä alkoholia tehdä muiden äideille ongelmia ja asperger tms. Tapaukset ovat hieman erilaisia, vaikka samaakin voi löytää runsaasti. Minkälainen työstressi ja muisti on sitten ollut.

Vierailija
32/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa tutulta. Olen oman tapaukseni luokitellut jonkinlaiseksi läheisriippuvaiseksi narsistiksi. Mutta mielenkiinnolla odotan diagnoosiehdotuksia.

Vierailija
33/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää tuo kohta että lahjat katosivat tai menivät pilalle. Onneksi aikuisena voi ostaa omat lahjat. Ehkä äidillä oli sitten huumeongelma tai alkoholismi? Se vääristää käytöstä. Muidenkin äideillä on ollut vuosien aikana häiriintynyttä käytöstä ilman aineita, voisiko pienikin määrä alkoholia tehdä muiden äideille ongelmia ja asperger tms. Tapaukset ovat hieman erilaisia, vaikka samaakin voi löytää runsaasti. Minkälainen työstressi ja muisti on sitten ollut.

Ei käyttänyt aineita. Olisin (ja muutkin) huomannut kun kuitenkin asuin 20 v kotona. Äitini oli kotiäiti.

Muita kohtaan äini (ja isäni) olivat tosi hyviä. He oikeasti vilpittömästi ja pyyteettömästi auttoivat muita. Mutta minun kohdalla oli selän takana tällaista.

Vanhemmiten äidillä tuli ihme pelkotiloja ja vainoharhaisuutta, siten että ymmärsi vihjeitä väärin ja reagoi niihin kuin olisi jotain pahaa tulossa.

Vierailija
34/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaus

Vierailija
35/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mikä diagnoosi, mutta todellisuudentaju on ainakin ollut täysin häiriintynyt. Eikö ole olemassa ainakin joku paranoidinen skitsoaffektiivinen häiriö tai vastaava. Se tuli mieleen, mutta en tunne tarkemmin. 

Täytyy tarkistaa mitä tuo on. Kiitos.

Vierailija
36/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain teiniä villapaidan ja äiti pesi sen piloille. Varmaan tiesi miten villapaita olisi pitänyt pestä.

Vierailija
37/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein taida sopia. Äitini oli kyllä vanhuuteen saakka työkykyinen ja haluinen. Osallistui politiikkaan yms

Vierailija
38/40 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein taida sopia. Äitini oli kyllä vanhuuteen saakka työkykyinen ja haluinen. Osallistui politiikkaan yms

Paranoidi persoonallisuus sopisi löytämistäni parhaiten. Toisaalta äiti ei ollut salattoihin uskova enemmäkin pyrki rakentamaan niitä itse. Yritti olla juonikas tavallaan. Mitään ei voinut tehdä suoraan.

Ap

Vierailija
39/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys.

Vierailija
40/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys.

Ja sitten ihmetellään miksi se on yleistymässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi