Jessus tuo Sanna Ukkola on nolo
Uusin kolumni Sanna Marinista on kuin jonkun kateellisen yläkoululaisen kirjoittama. 🙄 eikö nyt aikuisella ihmisellä ole muuta kirjoitettavaa lehteen kuin tuollainen täysin ilman mitään aihetta oleva avoin kadehtimistyrskäys. Suomessa kuitenkin tälläkin hetkellä meneillään monenlaista mistä voisi kirjoittaa.
Kommentit (357)
Vierailija kirjoitti:
Sellaset Marinin pimpin nuolemiset sieltä!
Tämäpä, kyllä nämä pellet vassarit jaksaa!
TOIMITTAJA Sanna Ukkola julkaisi vaalipäivänä X-tilillään (entinen Twitter) hämmennystä herättäneen kuvan äänestyslipustaan.
Lipussa näkyvät pelkästään punaisen huulipunan jättämät huulen jäljet. Numeroa äänestyslipussa ei ole lainkaan. Äänestyslippuun tulee tunnetusti kirjata vain ehdokkaan numero. Jos lipussa on muita merkintöjä, se hylätään.
Äänestin, Ukkola kirjoitti sydänemojin kera.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010151213.html
Huomionkipeä typerys, joka ei arvosta äänioikeuttaan.
Löysikö Ukkola kaikista muista presidenttiehdokkaista vikaa paitsi Halla-ahosta? Surkutteli vaan miten Halla-ahoa nimiteltiin f*sistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on malliesimerkki ihmisestä, jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö, ja jonka narsistisia piirteitä media on mukavasti ruokkinut.
Itse asiassa mun suurimpia pelkoja on se, että sitten jonakin päivänä, kun en enää ole tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu. :'( Se on mun pelko. :'( Että se ei lopu. :'( Että se kiinnostus jatkuu. :'( Se on mun suurimpia pelkoja, että sitten mä en saa palata minuksi, vaan sitten edelleen olisi siinä valokeilassa ja fokuksessa. :'( Se pelottaa mua. :'(
Vierailija kirjoitti:
TOIMITTAJA Sanna Ukkola julkaisi vaalipäivänä X-tilillään (entinen Twitter) hämmennystä herättäneen kuvan äänestyslipustaan.
Lipussa näkyvät pelkästään punaisen huulipunan jättämät huulen jäljet. Numeroa äänestyslipussa ei ole lainkaan. Äänestyslippuun tulee tunnetusti kirjata vain ehdokkaan numero. Jos lipussa on muita merkintöjä, se hylätään.
Varmasti arvostaa, mutta arvostanee toimittajan objektiivisuuden ihannetta yhtä lailla.
Persujen ideahan on olla puolue kaikille katkerille ihmisille. Jokainen persu on katkera kuka millekin. Suurin osa on kateellinen koulutetuille kaupunkilaisille, joilla on mielekäs työ ja elämä. Tämä toimittaja on katkera siitä, että Marinin kaltaiset naiset edustavat kaikkea sitä, mitä hän itse ei ole - valovoimaisuutta ja uralla etenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Löysikö Ukkola kaikista muista presidenttiehdokkaista vikaa paitsi Halla-ahosta? Surkutteli vaan miten Halla-ahoa nimiteltiin f*sistiksi.
Ukkolan mies Halla-ahon entinen kampanjapäällikkö ja ollut perussuomalaisten ehdokkaana itsekin. Ei voi Ukkola kauheasti moitiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan mies Halla-ahon entinen kampanjapäällikkö ja ollut perussuomalaisten ehdokkaana itsekin. Ei voi Ukkola kauheasti moitiskella.
Pitkä yhteinen historia. Perheystäviä.
Niin no, kun julkkikseksi ryhtyy niin sitä saattaa joutua huomion kohteeksi. Kirjallisessakin mielessä. Ei tuohon oikein voi muuta sanoa. Nobody saa olla rauhassa.
Viimeksi selatessani televisiokanavia, pysähdyin AlfaTV:n kohdalla. Ruudussa näkyi Sanna Ukkola ja Jussi Halla-aho. Sanna Ukkola on naimisissa perussuomalaisten pää-äänenkannattajan Perussuomalaisen sekä sen verkkoversion Suomen Uutisten päätoimittajan Matias Turkkilan kanssa.
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii, sormet sanoo soo soo
AlfaTV:n tavoite on olla suomalainen muunnos yhdysvaltalaisesta uutiskanava Fox Newsistä, joka edustaa konservatiiviskristillisiä arvoja. Ne ovat samoja arvoja, jotka nostivat presidentiksi Donald Trumpin. Jussi Halla-aho Alfassa antaa lisäarvoa valitulle suunnalle. Tai vinkin kätketystä päämäärästä.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/alfatv-osakeanti-harkim…
Vierailija kirjoitti:
Persujen ideahan on olla puolue kaikille katkerille ihmisille. Jokainen persu on katkera kuka millekin. Suurin osa on kateellinen koulutetuille kaupunkilaisille, joilla on mielekäs työ ja elämä. Tämä toimittaja on katkera siitä, että Marinin kaltaiset naiset edustavat kaikkea sitä, mitä hän itse ei ole - valovoimaisuutta ja uralla etenemistä.
Vain katkerat ja kateelliset ihmiset näkevät totuuden maanmuutosta, sukupuolisekoilusta, ilmastohumpasta ja Marinista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitlerkin oli aikanaan henkilökultti
Vhijaako juntti Sannaa Hitleriksi? Ei viddu sanon minä!
Myönnät siis, että Marinin ympärillä on henkilökultti?
Vierailija kirjoitti:
Sanna marin on perseestä, vīttu mikä narşistinauta 👍
Oot sekasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain katkerat ja kateelliset ihmiset näkevät totuuden maanmuutosta, sukupuolisekoilusta, ilmastohumpasta ja Marinista!
Reppana, kun se teidän kateellisten totuus on vain pelkkää öyhötystä.
2023-03-29 09:06:10
James Hirvisaari; Lienen liian kireäpipoinen, mutta itse ihmettelin sitä, että
Sanna ja JUSSI pussailivat taannoin persujen puoluekokouksen
illanvietossa ihan julkisesti siinä ravintolan terassin vieressä.
Harrastavatko Halla-ahot-Turkkila-Ukkola parinvaihtoa tai neljän kimppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti arvostaa, mutta arvostanee toimittajan objektiivisuuden ihannetta yhtä lailla.
Ja halusi sen tuoda esille, että katsokaa minä en äänestä Halla-ahoa, jonka entinen kampanjapäällikkö mieheni on ja jotka tuntevat toisensa jo Suomen Sisusta ja Hommaforumista.
Kuinka moni muu toimittaja halusi tuoda omaa äänestyskäyttäytymistään samalla lailla esille?
Vierailija kirjoitti:
Katkeroitunut ja persu. Menisi töihin.
Haista vassari paska, kasva aikuiseksi!
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut kolumnia. Mutta eiköhän aika monella suomalaisella ota pattiin. Kiitos Sanna Marin. Brysselin neuvottelujen ansioista me maksetaan verorahoista nyt aivan tolkuttomia summia tukia mm. Espanjalle, italialle, Ranskalle. Muut maat neuvottelivat itselleen tuntuvat kotonatuet. Sanna Marin neuvotteli meidät maksamaan ne. Vaikka suomi lähti neuvotteluihin nimenomaam hakemaan tukia. Historian pahin munaus yhdeltäkään pääministeriltä ikinä.
Orpo on Suomen pahin munaus!
Vierailija kirjoitti:
En tunne kumpaakaan. Toinen toimi pääministerinä, toinen kirjoittaa. Kumpaankaan minulla ei ole mielenkiintoa. Näyttävät miltä näyttävät, syövät mitä syövät.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä; ne , jotka tekevät ja elävät ja ne , jotka lähinnä arvostelevat. Kumpi näistä Sinä haluat olla ?
Tämäpä!
Vihervassarit ootte sekaisin