miksi te vaimot täällä jaksatte haukkua toisia naisia??
Mä en ymmärrä miten te voitte elää miesten kanssa, jotka tietoisesti pettävät ja satuttavat teitä?
Yhdenillan kännisekoilult on eriasia, mutta itse mielummin olisin se toinen nainenkin, kuin vaimo, jota mies ei oikeesti rakasta, arvosta eikä kunnioita!! Ei ihmisenä, vaimona eikä avioliittoa.
Etsikää nyt ennemmin itsellenne mies joka kunnioittaa teitä, kun se että haukutte täällä toisia naisia. Musta nämä petetyt vaimot ovat yhtä säälittäviä kuin toiset naisetkin!!
Kommentit (17)
mutta kai se on sitä riippuvuutta ja sitä että vaimot rakastaa ja haluaa pitää perheen kasassa. Osa mistäkin syystä.
Kun haukkuu toisen naisen, saa jotenkin lievennettyä itselleen sitä miehen väärintekoa ja varmaan iskostettua omaan päähänsäkin, ettei mies sitä tahallaan tehnyt.
ja syitä miksi ollaan niin sanottu toinen nainen..
miksi toiset naist kuvittelevat olevansa jotenkin parempia? Ja missähän suhteessa?
Äidit tekevät usein omien voimavarojensa äärillä työtä rakkaudesta perheensä eteen hoitamalla kotia. Ja kiitos on sitten että tulee petetyksi.
Kyllähän sinkkunaisena on helppo olla seksipeto hetken aikaa, mutta arki se tulisi kakkosnaisenkin kanssa ja tuskin sen kaksisempi.
Onko helppo jättää mies kun on monta lasta jne...?
Itse ainakin olen tehnyt enemmän kuin monta naista yhteensä, että täällä olisi kaikilla hyvä olla.
Minä en eroa! En sitten vaikka ukko pettäis, yrittäis jättää ja taivas putoaisi niskaan. Koska perkele tämä homma katsotaan hymyssäsuin loppuun asti!! Meillä on lapset ja niillä on läsnäolevat vanhemmat. Sillä siisti. Kaikesta selvitään puhumalla ja puhumalla ja puhumalla. Eikä kaduta.
Toisen naisen on kuule pikkasen helpompi jakaa sitä värkkiänsä pitkin maita ja mantuja.. seurauksia kun ei yleensä tän jälkeen paljon ole..
Vaimon taas pitää hankkia ehkä uusi koti, järjestää talous asiat, huoltajuus asiat... yms yms..
Tajuutko torvi??
varmaan suurinosa varatuista miehistä etsii sitä seksiä, mutta on myös olemassa varattuja miehiä, jotka etsivät ihmistä, joka arvostaa ja välittää!
Itse olen 2 kertaa törmännyt tälläisiin, toki muihinkin :)
Ollut oikeasti henkisesti vahva yhteys, eikä seksi ole ollut se pääasia. Toisen miehen aikana olin itsekin varattu ja saimme kai toisiltamme sen välittävän ihmisen... Monella suhde on mennyt niin huonoksi (kuten myös minulla liiton aikana) että sitä vain oltiin ja asuttiin yhdessä. Silloin on ihana kokea se välittämisen tunne, että joku on kiinnostunut ja välittää vilpittömästi, kuuntelee. Paikkaa varmasti sitä mitä parisuhteesta puuttuu.
Toisen kanssa edelleen jatkuu ja toisen kanssa (jolloin itsekin varattu) ollaan hyviä ystäviä. Tämä jälkimmäinen päätti selvittää asiat vaimonsa kanssa, ja olen tukenut häntä siinä. Itse erosin miehestäni. Jälkimmäisen kanssa meillä on läheinen suhde, mutta täysin platooninen.
Se toinen nainen voi olla myös hyvä ystävä, ei aina vain viettelevä seksiä valtana käyttävä vamppi, vaan ihminen joka kuuntelee ja välittää!!
Vierailija:
Minä en eroa! En sitten vaikka ukko pettäis, yrittäis jättää ja taivas putoaisi niskaan. Koska perkele tämä homma katsotaan hymyssäsuin loppuun asti!! Meillä on lapset ja niillä on läsnäolevat vanhemmat. Sillä siisti. Kaikesta selvitään puhumalla ja puhumalla ja puhumalla. Eikä kaduta.
Siinä ei paljon puhumiset auta, jos toinen tahtoo lähteä. Koettu on:(
Eropaperiin riittää vain toisen nimi.
jos äiti uurastaa rakastavana perheensä eteen, eikö se paska silloin ole se mies, eikä toinen nainen??
Asia nyt vain on niin, että hyvään parisuhteeseen ei mahdu kolmatta osapuolta. Jos miehellä on ns. toinen nainen, niin silloin vika EI ole siinä toisessa naisessa, vaan sekä minussa että miehessäni. Toki enemmän miehessä tietenkin, moraalisesti oikein olisi päättää huono suhde ennen kuin alkaa muita katselemaan... Mutta näin ajattelen itse. Helppohan se on puhua, kun meillä parisuhteen huoltoon on panostettu. Ja on muuten ensimmäinen parisuhteeni, jossa ei ole ollut tarvis pettää.
Ei aloitekyvyttömyydestä, ei epäitsenäisyydestä, ei huonosta itsetunnosta.. Nainen pysyy petturin kanssa ja syyttää sivunaista kaikesta, koska nainen on ÄITI.
eli jos on äiti, pitää unohtaa kokonaan oma itsensä ja oma kunnioittaminen ja arvostaminen?
eli isä saa " elää" miten haluaa ja tehdä mitä haluaa, mutta äidin pitää kaikki vastaantuleva vaan kestää.
kaksi kertaa aviossa ja pariin otteeseen toinen nainen. Ja tavannut paljon varattuja baarivonkaajia.
Varatuilla vonkaajilla on yleensä ' vain platoninen liitto pelkästään lasten takia' tai ' ero jo vireillä' . Tosiasiallisesti he satuilevat lähes mitä tahansa sänkyyn päästäkseen.
Toinen ukkomiessuhteistani teeskenteli vuoden poikamiestä. Se onnistui, koska olin työkomennuksella ulkomailla. Hän paljastui sittemmin patologoseksi valehtelijaksi ja pyöritti varmaan samaan aikaan muitakin naisia. Ammatiltaan muuten lääkäri.
Toinen nainen ei välttämättä ole moraaliton vamppi, vaan luulee VIHDOIN kohdanneensa SEN OIKEAN. On vaikea uskoa, että mukava, normaalin oloinen mies pääsääntöisesti valehtelee.
Ja (ex-)vaimona on myös vaikea uskoa, miten kurjaksi omat ukot ovat kuvailleet tilannettaan työkavereilleen tai baarituttavuuksilleen.
tottakai, eihän naiset petä omia mieskultiaan. Vain huoraavat sinkut, jotka metsästävät viattomia aviomiehiä.
taivaassa on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät tue toisiaan: siellä Hugh Hefner antaa seksuaalivalistusta, iltapäivälehtien kolumneja tulee kaiuttimista ja tasa-arvonimisterinä on Lyly Rajala.