Arvostatkohan nyt varmasti tarpeeksi valkoisen miehen keksimän internetinkin vaikutusta elämääsi? Käytät sitä nytkin
Kaikki maailman tieto ja kulttuuri klikkauksen päässä. Ystäviin voi pitää yhteyttä eikä enää tarvitse jonottaa pankissa maksaakseen laskujakaan. Ja niin paljon muuta.
Entäs se kaikki muu teknologia TV, puhelimet, autot ja lentokoneet? EI niitäkään Afrikassa keksitty, mutta ne ja naisetkin saa käyttää vaan aikapa vähän kuuluu kiitosta. Lähinnä saa kuullaa uhriutumista rasismista ja naisvihasta ja ilmeisesti asiat vaan tapahtuu ja sähkökin tulee pistorasiasta ja vesi hanasta ilman että ihmiset tajuaa näitä asioita arvostaa. Lähinnä mies vihaista dissausta kuuluu.
Entäs jos tulevaisuudessa robotit tekee meidän työtkin ja tyypit istuu rannalla sippailemassa Margaritoja? Senkin teknologian joku kehittää ja tiedät kyllä kuka.
So, whats up with that? Miksi niin epäkiitollista touhua?
Kommentit (10)
Ap ei voi ottaa mitään kunniaa itselleen valkoisen miehen saavutuksista vain sen takia että on itse valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei voi ottaa mitään kunniaa itselleen valkoisen miehen saavutuksista vain sen takia että on itse valkoinen.
Tuskin kukaan ihan anonyymisti on juuri itselleen täällä kunniaa hakemassa vaan asiankuuluvaa arvostusta juuri asianosaisille. IHmiset ei osaa arvostaa tai edes huomaa, jos ei välillä joku huomauta. Virsihän kuuluu ihan erii tavalla.
Kyynel. AP on kikkelipelle ja siipeilijä. :DD
Vierailija kirjoitti:
Kyynel. AP on kikkelipelle ja siipeilijä. :DD
Niin tää on juuri se dissaus mitä kuuluu.
Koodarit olivat aiemmin useinkin naisia, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit. Käy se apukoulu nyt ensin loppuun ja jutellaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Koodarit olivat aiemmin useinkin naisia, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit. Käy se apukoulu nyt ensin loppuun ja jutellaan sitten.
Koko ohjelmoinnin keksijä oli nainen. Muistaako ap varmasti arvostaa tätä seikkaa riittävästi? Ilman naista ei olisi tietokoneohjelmia eikä siten internetiäkään.
Kyllähän minä arvostan internetin ja siihen liittyvän tekniikan keksijöitä, fiksua väkeä.
Mutta sinä, jonka suurin keksintö on tämä aloitus, sinua en arvosta suuremmin, vaikka ihonvärisi onkin sama kuin internetin keksijöillä. (Ja muutamalla diktaattorilla, sarjamurhaajalla, pedofiilillä yms.)