Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari
Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…
Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän.
Kommentit (1339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huomaa, että Marin tekee nyt sitä mistä nauttii eniten maailmassa. Jetset elämää, paljon matkustelua ympäri maailmaa, tapaamisia tähtien kanssa, villiä sinkkuelämää ja koukuttavan paljon insta seuraajia, joita voi ruokkia halujensa mukaan.
Hyvä hänelle, sillä saa tehdä mistä nauttii.
Tässä onkin se, että miksi hän saa sitä tehdä, mutta meidän muiden pitää kokea syyllisyyttä kerskakulutuksesta ja matkustamisesta. Ottaen huomioon Marinin demaritaustan, asia on vielä irvokkaampi.
En minä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä matkustelusta tai kuluttamisesta.
Et tietenkään. Aito demari sanoo, miten muiden tulisi elää, ei toki koske itse demareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaista kaunaa Marinia kohtaan kantava mielenterveysongelmainen se jaksaa vuodesta toiseen. Miksi?
Jaaha, se hulluinkin mariininpuolustelijoista tuli sitten palstalle. Tais työvuoro sairaalassa alkaa ja nyt on aikaa spämmiä ketjut täyteen roskaa?
Tämä sun kommenttisi on asiallinen?-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt somessa leviää video Sannasta twerkkaamassa pylly paljaana.
Miksi valehtelet?
No leviäähän se.
Linkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ylläpito saisi poistaa tämän herjaavan ketjun. Ketju on täynnä ala-arvoista asiattomuutta ja irstasta herjaamista. Perussuomalaista vaikuttamista kaikessa alhaisuudessaan.
Itse asiassa Marinistien lahko tässä ketjussa suoltaa enemmän asiattomuuksia. Marinisteilla ja maga:lla on pelottavan paljon yhtäläisyyksiä, kun tarkemmin ajattelee.
Nuo koittaa samaa vanhaa kikkaa kuin aina ennenkin eli nää itse täyttää ketjun roskalla ja sitten vaatii sen poistamista. Vasemmistolainen aate ei suomessa enää osaa keskustella ollenkaan kun noilla on mediat ja siten täys kontrolli siihen mitä muut saa sanoa. Niinpä nuo voi luottaa siihen että media toistaa heidän sanomansa ja sitten estää vastaväitteiden kuulumisen kuten tässä on noin vuosikymmen nähty liki joka asiassa.
Sääli vaan ettei tuo tyyli johda parempaa
Marinia koskevat törkeät solvaukset ovat kannattajiensa tekemiä, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Sanna on lintsannut Ukraina-työryhmästä, johon hänet nimitettiin. Vaikka siellä oli hänen bestiksensä Hillary Clinton. Mahtaako Hillary enää puolustaa Sannan tanssimista feminisminä, kun Sanna valitsi twerkkauksen Hillaryn sijaan? :DDD
Laita linkki tverkkausvideoon joka on syynä poisjääntiin, minä en ole sellaista nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on sentään VIP-ihminen. Hienoa, että hän pääsi arvoisiinsa glamour-piireihin. Olen niin onnellinen Sannan puolesta!! Täällä kateelliset moukat jaksavat häntä arvostella, kun itse ollaan mitäänsanomattomia harmaavarpunen ressukoita. Sanna! Anna vain palaa!! Rakastamme sinua!
Oliko tämä sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huomaa, että Marin tekee nyt sitä mistä nauttii eniten maailmassa. Jetset elämää, paljon matkustelua ympäri maailmaa, tapaamisia tähtien kanssa, villiä sinkkuelämää ja koukuttavan paljon insta seuraajia, joita voi ruokkia halujensa mukaan.
Hyvä hänelle, sillä saa tehdä mistä nauttii.
Tässä onkin se, että miksi hän saa sitä tehdä, mutta meidän muiden pitää kokea syyllisyyttä kerskakulutuksesta ja matkustamisesta. Ottaen huomioon Marinin demaritaustan, asia on vielä irvokkaampi.
En minä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä matkustelusta tai kuluttamisesta.
Et tietenkään. Aito demari sanoo, miten muiden tulisi elää, ei toki koske itse demareit
En ole demari vaan rakastan matkustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ylläpito saisi poistaa tämän herjaavan ketjun. Ketju on täynnä ala-arvoista asiattomuutta ja irstasta herjaamista. Perussuomalaista vaikuttamista kaikessa alhaisuudessaan.
Itse asiassa Marinistien lahko tässä ketjussa suoltaa enemmän asiattomuuksia. Marinisteilla ja maga:lla on pelottavan paljon yhtäläisyyksiä, kun tarkemmin ajattelee.
Nuo koittaa samaa vanhaa kikkaa kuin aina ennenkin eli nää itse täyttää ketjun roskalla ja sitten vaatii sen poistamista. Vasemmistolainen aate ei suomessa enää osaa keskustella ollenkaan kun noilla on mediat ja siten täys kontrolli siihen mitä muut saa sanoa. Niinpä nuo voi luottaa siihen että media toistaa heidän sanomansa ja sitten estää vastaväitteiden kuulumisen kuten tässä on noin vuosikymmen nähty liki joka asiassa.
Marinia koskevat törkeät solvaukset ovat kannattajiensa tekemiä, niinkö?
Kerrotko vielä miten mariinin tekemisten lausuminen ääneen on millään lailla luokiteltavissa solvaukseksi?
Tuo törkykielenkäyttö palstalla on aika liki 100% mariinin kannattajien suusta. Jopa osa siitä mikä näennäisesti solvaisi mariinia koska nuo tosiaan koittaa saada ketjun poistettua vaikka väkisin. Tuo on tuolta porukalta hyvin vanhan kikka jota on käytetty kauan.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Sannan tehdä mitä huvittaa. Hän ei enää vaikuta Suomen politiikassa millään tavalla. Onneksi.
Eihän siitä ole kyse, etteikö annettaisi, eikä hän mitään lupaa tarvitsekaan muilta.
Mutta hänen käyttäytymisensä on psykologisesti erittäin kiinnostavaa, koska hän oli Suomen, koko Suomen johtaja ollessaan pääministeri. Nyt ihmiset yrittävät tajuta, minkälainen ihminen meitä johti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaista kaunaa Marinia kohtaan kantava mielenterveysongelmainen se jaksaa vuodesta toiseen. Miksi?
Jaaha, se hulluinkin mariininpuolustelijoista tuli sitten palstalle. Tais työvuoro sairaalassa alkaa ja nyt on aikaa spämmiä ketjut täyteen roskaa?
Jos katsot ketjussa miten tää oksentaa täysin epäolennaista spämmiä jostain mystisistä mirkuista likimain aiheesta riippumatta niin se oli ihan ansaittu ja hyvinkin kiltti luonnehdinta tuosta kirjoittajasta.
Muutenkin jos kirjoittaisit jotain aiheesta etkä yrittäisi uhriutua muiden puolesta ja kääntää keskustelua epäolennaisiin sivuseikkoihin. Kuulostat ihan joltain surkealta viestintätoimistoharjoittelijalta jota ei kiinnosta aihe mu
Kommentoin koska on järkyttävää lukea näitä törkeitä solvauskommentteja, en hyväksy kenenkään ihmisen solvaamista missään muodossa. Asiallinen kritiikki on ok mutta sitä ei ainakaan tässä ketjussa ole. Ja sinäkin haukuit minut syyttä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien unelma-pääministeri on peppuaan esittelevä naikkonen ja unelma-presidentti wokettava puppelipoika. Enemmistö kansasta ei ollut asiasta samaa mieltä, se nähtiin vaaleissa.
törkypuhe ilmiannettu
Ei vaalitulos ole törkypuhetta, olit sinä siitä mitä mieltä tahansa.
Miten kommenttisi liittyy vaalitulokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot ketjussa miten tää oksentaa täysin epäolennaista spämmiä jostain mystisistä mirkuista likimain aiheesta riippumatta niin se oli ihan ansaittu ja hyvinkin kiltti luonnehdinta tuosta kirjoittajasta.
Muutenkin jos kirjoittaisit jotain aiheesta etkä yrittäisi uhriutua muiden puolesta ja kääntää keskustelua epäolennaisiin sivuseikkoihin. Kuulostat ihan joltain surkealta viestint
Kommentoin koska on järkyttävää lukea näitä törkeitä solvauskommentteja, en hyväksy kenenkään ihmisen solvaamista missään muodossa. Asiallinen kritiikki on ok mutta sitä ei ainakaan tässä ketjussa ole. Ja sinäkin haukuit minut syyttä suotta.
Teillä vasureilla ei ole koskaan mitään sanottavaa itse asiasta. Vain loputonta kikkailua jolla koitetaan kääntää keskustelu muualle itse kiusallisesta ketjun aiheesta. Kuten nytkin koitat uhriutua isoon ääneen ja vaihtaa väkisin puheenaihetta.
Eli siinähän loukkaannut. Mene lukemaan jotain muuta jos sannan tekemisten sanominen ääneen noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla käsissä kansainvälinen skandaali nimeltä Sanna Marin. Ukkolan kolumni oli kaunisteltu, vaikkakin totta.
Oli miten oli, mutta Ukkola joutuu leipää ansaitakseen ja lukijoita saadakseen haukkumaan vaikkapa Marinia tai jotakin muuta. Se on toimittajan tehtävä, että saa lehdelle lukijoita hinnalla millä hyvänsä. Kumpi onpi parempi toimittaja vai itseään toteuttava ja itselleen rahaa tienaava entinen pääministeri. Ihan mielenkiintoista, että ihminen ei jumitu vaan menee eteenpäin ja on joskus jostain aloittanut hyvin nuorena. Jokaiselle tulee virheitä ja opettelua on uudet asiat kaikille. Toimittajakin aloittaa jostakin joskus ja kaikenlaisia ylilyöntejä tulee varmasti matkan varrella.
Tykkään Ukkolan jutuista monesti, mutta joskus menee hiukan yli ja sehän on taattu juttu, kun kirjoittaa halveksivaan sävyyn Marinista. Sen tietävät kyllä kaikki toimittajat ja jos jostakin asiasta Marinia kehuvat niin suuren suuri räkyttäjien lauma on heti raateluhampaat esillä tuomassa esiin mielipiteitään. No minusta Marinia on mielenkiintoista seurata, koska hän ei ole tavallinen tampio vaan osaa yllättää. Ei haittaa selfiet ja hienot vaatteet eikä onneksi mikään. Siinäpä nuori nainen kokeilee siipiään ja jos ei onnistu niin entäs sitten. Epäonnistuminen on luvallista kaikille. Sitähän sitä toitotetaan kehopositiivisuuden lisäksi. No eikö se kaikille muille kuulukkaan kuin fläskeille. Mun mielestä elämässä eteenpäin meneminen omalla tavallaan on oikeus myös entisille ja nykyisille pääministerille ja muille.
Paitsi no, nämä sopeutumiseläkkeillä luutuavat entiset lääkäri- ja muut edustajat ja ministerit on minulle se jota en pysty hyväksymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien unelma-pääministeri on peppuaan esittelevä naikkonen ja unelma-presidentti wokettava puppelipoika. Enemmistö kansasta ei ollut asiasta samaa mieltä, se nähtiin vaaleissa.
törkypuhe ilmiannettu
Ei vaalitulos ole törkypuhetta, olit sinä siitä mitä mieltä tahansa.
Miten kommenttisi liittyy vaalitulokseen?
Hanki sanakirja jos et tuotakaan ymmärtänyt.
Perussuomalaiset ovat katkeroituneita huonosta vaalimenestyksestään ja purkavat tässä ketjussa katkeruuttaan tähän kaikkeen aivan viattomaan ja täysin sivulliseen entiseen pääministeriin, Sanna Mariniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin tuli pääministeriksi mutkan kautta, Antti Rinteen ero syynä. Alussa hän oli virkamiesmäinen.
Pääministerinä hän antoi sotelupauksia joihin ei ollut varaa tai valtuuksia, Hornetit. Siis halusi miellyttää. Miellyttäminen siirtyi sitten somejulkkiksiin ja sillä tiellä hän on edelleen. Talousforumeissa keskustelijana ei häntä ole näkynyt ja puheissaan hän toistaa samoja sloganeita useaan kertaan. Uskon vahvasti, että häneltä puuttuu oma, syvempi ymmärrys politiikasta ja siksi hän on valinnut ökyviihteen, kun kuvaajia riittää. Seuraavaksi tulee kirja, johon helppo suodattaa suuria viisauksia. Huh ja kansa ostaa.Viihdeohjelmiin hänellä oli silti aina aikaa. Niin kauan kun ei tarvinnut puhua politiikasta niin heti löytyi kiinnostusta. Kuinka monta lehtijuttua Sannasta tehtiinkään liittyen johonkin muotiin. Maria Veitolan kanssa Yökylässä kertoi ettei pid
Veitolan ohjelmassa SM esitteli meikkejään, aivankuin 15-vuotias teini äidilleen Tarjoustalo löytöjään. Veitola juoksi perässä ja yritti kysäistä jotain asiallista saamatta vastauksia. Koko pm kauden, SM juoksi toimittajia pakoon ja loisti poissaolollaan suorissa lähetyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo koittaa samaa vanhaa kikkaa kuin aina ennenkin eli nää itse täyttää ketjun roskalla ja sitten vaatii sen poistamista. Vasemmistolainen aate ei suomessa enää osaa keskustella ollenkaan kun noilla on mediat ja siten täys kontrolli siihen mitä muut saa sanoa. Niinpä nuo voi luottaa siihen että media toistaa heidän sanomansa ja sitten estää vastaväitteiden kuulumisen kuten tä
Tekemisten lausumisen voi tehdä asiallisesti ilman törkeyksiä vai oletko tosiaan sitä mieltä että kaikki kommentit ovat asiallisesti kirjoitettuja?
Ja sun mielestäsi myös kaikki av:n törkeydet ovat demareitten tekemiä aiheesta riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Sannan tehdä mitä huvittaa. Hän ei enää vaikuta Suomen politiikassa millään tavalla. Onneksi.
Hänen yrityksensä tuki merkittävällä summalla Urpilaisen vaalikampanjaa ja hän itse oli mukana siinä. Todellakin vaikuttaa.
törkypuhe ilmiannettu