Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kotona ei seksiä ole

Vierailija
22.02.2024 |

Haetaan se muualta mitä omalta kumppanilta ei saa.

Tekisi mieli pervoilla jonkun kanssa.

Kiinni ei voi jäädä, kun häntä ei kiinnosta minun asiat yhtään.

Kumppania ei kiinnosta seksi yhtään, niin vieras hakusessa jonka kanssa voisi edes jutella pervoja. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vaiko nainen ja mistähän päin? ;) Täällä 5-kymppinen pervo mies Tampereelta kyselee ;-)

Vierailija
2/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tai sitten voisi aidosti kuunnella puolisoa miksi läheisyys ja seksi on loppuneet, voisiko asialle tehdä jotain, onko kyseessä tunnelukko muuhun elämään liittyen? Itse vastaavassa tilanteessa sen pihtarin osassa olleena, vaikka seksiäkin toki kaipasinkin, alkoi rakastamani puolison kosketus pelottamaan koska seksistä tuntui tulleen hänelle itsestäänselvyys jota vain piti olla ilman sen suurempia tunteiluja- jotka minulle ovat tärkeitä. Hän ei halunnut kuunnella toiveitani ja haki seksiä kodin ulkopuolelta ja on nyt ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi N 41 Lappeenrannasta vailla seuraa. 

Vierailija
4/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. tai sitten voisi aidosti kuunnella puolisoa miksi läheisyys ja seksi on loppuneet, voisiko asialle tehdä jotain, onko kyseessä tunnelukko muuhun elämään liittyen? Itse vastaavassa tilanteessa sen pihtarin osassa olleena, vaikka seksiäkin toki kaipasinkin, alkoi rakastamani puolison kosketus pelottamaan koska seksistä tuntui tulleen hänelle itsestäänselvyys jota vain piti olla ilman sen suurempia tunteiluja- jotka minulle ovat tärkeitä. Hän ei halunnut kuunnella toiveitani ja haki seksiä kodin ulkopuolelta ja on nyt ex.

Huono siinä on jutellakkaan aiheesta kun seksi täydeksi tabuksi muuttunut, suuttuu jo kun mainitset seksi sanan. Onneksi olen jo niin vanha, että oma käsi kerran viikossa riittää ja muuten tullaan ihan ok juttuun vaimon kanssa. Nuorille miehille ja naisillekin antaisin ohjeeksi, että jos seksihalut ei nuorena kohtaa niin erotkaa, ihan turha jäädä odottamaan, että joskos vanhemmiten alkaisi toimimaan, ei ala. Yrität niin tai näin niin maksimissaan kuukauden parempi jakso tulee ja taas palataan vanhaan.

Vierailija
5/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono siinä on jutellakkaan aiheesta kun seksi täydeksi tabuksi muuttunut, suuttuu jo kun mainitset seksi sanan. Onneksi olen jo niin vanha, että oma käsi kerran viikossa riittää ja muuten tullaan ihan ok juttuun vaimon kanssa. Nuorille miehille ja naisillekin antaisin ohjeeksi, että jos seksihalut ei nuorena kohtaa niin erotkaa, ihan turha jäädä odottamaan, että joskos vanhemmi

Kyllähän se juuri näin on. Ongelma on vain siinä että nuorena ja rakastuneena ei osaa tai ei halua (tai ei osaa ja halua) nähdä niitä sinänsä selviä merkkejä jotka ennakoivat tulevaa. Vanha fraasi "jos nuorena nai kuin keski- ikäiset, niin keski- ikäisenä nai kuin vanhukset" pitää paikkansa. Jos nuorena, siis pari- kolmekymppisenä seksin määrä putoaa hyvin nopeasti kerran viikossa tai jopa sen alle, niin keski- ikäisenä on Saharan autiomaata luvassa seksin suhteen. Omassa parisuhteessani, nyt jo edesmennessä, kävi juuri näin. Selvät merkit olivat näkyvissä, mutta en osannut ja halunnut niitä nähdä, vaan nuorille tyypillisesti toivoin ja oletin että "Kyllä tämä tästä varmaankin kohenee sitten kun..." . Nyt tiedän että ei kohene, vaan tasaisen varmasti vähenee.

Toisaalta, kova ratkaisu on ilmoittaa nuorena ihan hyvälle, täysjärkiselle puolisolle että nyt lusikat jakoon pelkän seksin takia. Toisaalta, seksuaalinen eriparisuus tuo myös hyvin usein muitakin ongelmia parisuhteeseen, läheisyyden tunteen vähenemistä ym. Jatkuvien pakkien saanti ei tee hyvää kenenkään pääkopalle.

Hankala tilanne kaiken kaikkiaan. Mutta, komppaan edellistä, lainaamaani kirjoittajaa: Vaikka se on kova ratkaisu, jos ei vielä lapsia ole niin kannattaa erota jos ei seksihalut kohtaa. Usein käy niin että lapsen tulon jälkeen haluttomalta lähtee ne vähäisetkin halut.

Vierailija
6/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muiden kanssa pervojen puhuminen on kivaa. Mutta sitä ei tarvi tehdä täysin salaa. Molemmat tekee sitä sopivassa seurassa. Ihan kaikkia en viitti kertoa. Esim oltiin yksissä juhlissa ja yks puolituttu sanoi mulle muutaman kerran yöllä että ku sun mies sammuu tuu mun huoneeseen. Se oli ihan selkeää mitä sillä oli mielessä meidän muun jutustelun kanssa. Täytyy sanoa että panetti ja houkutti, mutta mutta. Se paikka, liikaa väkeä, mies ja sen sisarukset saman katon alla.. liian iso riski jäädä kiinni. Oon miettinyt sitä sen jälkeen.. jos hankkiutuis vahingossa sen eteen ja vihjais ootko vielä samaa mieltä ku silloin..

Vierailija
7/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi N 41 Lappeenrannasta vailla seuraa. 

Olisiko pervot jutut mieleisiä?

Vierailija
8/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota varovasti ja kierellen kaarellen puheeksi, jos sinä hoitaisit seksipuuhat muualla, niin rouva/mies joutuu kommentoimaan asiaa. Meillä tein näin ja rouva antoi ymmärtää siitä vaan, kun tuli aika käydä vieraissa, rouva nosti mellakan. Peruin treffit ja muutaman kuukauden päästä alkoi seksi rouvalle maistumaan, nykyisin on kerta viikosta. Ehkä ollaan onnekkaita ja yli viisikymppisiä, jos olette nuoria, ennuste seksistä on huono. 

Vierailija
9/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono siinä on jutellakkaan aiheesta kun seksi täydeksi tabuksi muuttunut, suuttuu jo kun mainitset seksi sanan. Onneksi olen jo niin vanha, että oma käsi kerran viikossa riittää ja muuten tullaan ihan ok juttuun vaimon kanssa. Nuorille miehille ja naisillekin antaisin ohjeeksi, että jos seksihalut ei nuorena kohtaa niin erotkaa, i

samaa mieltä. Siinä on todella vaikea puhua jos toisella osapuolella ei kiinnosta puhua asiasta. Tai voi puhua sen verran, että joo, kyllä meidän pitäisi keskittyä seksiin enemmän mutta kun sekin on pelkkää sananhelinää. Eikä kerro mitään omista seksimieltymyksistä.

Tuntuu, että seksiä harrastetaan vain minua varten. Tämän tajusin siinä vaiheessa kun lapsiluku tuli täyteen ja seksistä tippui kaikki jutut mitkä olivat minulle tärkeitä. Ja siis seksielämä käytännössä kuoli. 

Vierailija
10/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se noinkin olla. Itse menin siksi nuorena naimisiin, että vaimo halusi monta kertaa viikossa seksiä ja omat orgasminsa. Onneksi menin, koska tällä menty koko ikä jo. Mutta otin sen riskin, että olisi loppunut. Aina kun vähänkin näytti, että alkoi seksivälit venyä kysyin heti vaimolta, että mikä mättää. Yleensä olikin joku kremppa miksi venyi seuraavalle viikolle. Kerran vaimo sanoi suoraan, että olisit yrittänyt enemmän. Otin neuvosta vaarin ja nyt on pysynyt tahti vähintään kerta viikossa. Joten ei todellakaan kannata pitää seksiä tai toista itsestään selvyytenä vaan tehdäkin jotain toisen halujen eteen.

Vierailija
11/19 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän tylsää jyystää saman hepun kanssa. Pakko hakea virikettä muualta. 

Yksinkertaisesti intohimo vain hiipuu, voi panna mutta se mitä saa on intohimoton pano ja paineiden purku. Siksi vieras.

Vierailija
12/19 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se noinkin olla. Itse menin siksi nuorena naimisiin, että vaimo halusi monta kertaa viikossa seksiä ja omat orgasminsa. Onneksi menin, koska tällä menty koko ikä jo. Mutta otin sen riskin, että olisi loppunut. Aina kun vähänkin näytti, että alkoi seksivälit venyä kysyin heti vaimolta, että mikä mättää. Yleensä olikin joku kremppa miksi venyi seuraavalle viikolle. Kerran vaimo sanoi suoraan, että olisit yrittänyt enemmän. Otin neuvosta vaarin ja nyt on pysynyt tahti vähintään kerta viikossa. Joten ei todellakaan kannata pitää seksiä tai toista itsestään selvyytenä vaan tehdäkin jotain toisen halujen eteen.

Koskee myös naisia. Joskus kannattaa näyttää haluja ettei ole jonain päivänä lian myöhäistä. 

Mies kun saa huomiota muualta niin lähtee varmasti.

Sit ei rukoilut auta ja pillun tyrkyttäminen. 

Vierailija
13/19 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-3 minuuttia ei riitä vuosikausia.

T. Nainen haluaa .ussia

Vierailija
14/19 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös naisia. Joskus kannattaa näyttää haluja ettei ole jonain päivänä lian myöhäistä. 

Mies kun saa huomiota muualta niin lähtee varmasti.

Sit ei rukoilut auta ja pillun tyrkyttäminen. 

Näin on. Olen ollut 48 vuotta pettämättä vaimoni kanssa. Oleellisinta ollut aina vaimon halut minua kohtaan ja hänen saamat orgamit. Monesti nuorempana alkoi vieraat seireenit kiinostamaan, jos oli mennyt viikko edellisestä ja vaimo näytti kyllästyneeltä. ( Viriilille miehelle viikko on ikuisuus). Varsinkin kun oli naispuolisia työkavereita jotka flirttaili. Kiinnostus vieraisiin katosi aina, kun vaimo sitten kävin kuumana halusi seksiä ja seksiä aloittaessa näki, että hänella ollut jo ikävä ja orgasmit herkässä. Vieraat naiset lähti mielestä kuin kuppa töölöstä. Viimeksi eilen tulin taas hyvälle tuulelle, kun vaimolta oli jäänyt edellisellä kerralla orgasmi väliin ja eilen kävi siitäkin syystä jo heti kuumana aloittaessa. Miehlle on paras balasamia halukas vaimo. Vaimo täyttänyt aina 100% rakkauden ja läheisyyden kaipuuni ja hän ja pillu osoittanut aina halunneensa minua. Mitä muuta mies tarvitsee ei mitään. Mahdoton on siihen väliin muiden naisten päästä. 

Vierailija
15/19 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän tylsää jyystää saman hepun kanssa. Pakko hakea virikettä muualta. 

Yksinkertaisesti intohimo vain hiipuu, voi panna mutta se mitä saa on intohimoton pano ja paineiden purku. Siksi vieras.

Tuoltahan se voi tuntua, kun ainoa agenda on oma nautinto, oma kulli. Eikä kiinnosta puolison nautinnot, saati vastuu puolisonsa tyydyttämisestä. Mutta tokihan puolisosi saa myös vapaasti käydä vieraissa.  Mitä monelta vieraissa käyneeltä mieheltä kysynyt, niin munattomina eivät sitä samaa suo vaimoilleen. Jatkokysymyksen olenkin sitten esittänyt, että oletko tosiaan niin munaton mies, ettei pää kestä vaimon vierassa käyntiä ihan vastaavasti. Eivät kestä. 

Vierailija
16/19 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on niinpaljon kaikkea muutakin kuin seksi.

se ettei jokailta ja aamu ole kulli pillussa ei ole syy jättää ihmistä!

eikö mitään muuta kumppanista enää haluta kuin vaan panemista?

Vierailija
17/19 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaisia pervoja juttuja sulla olis mielessä? Ja oletko nainen vai mies? Tämä kun on seksipalsta niin asia voisi kiinnostaa minuakin. Pelkkä puhuminen ja vähän asioiden jakaminen siis. Jos nyt olet mies niin kerro vaikka mitä haluaisit tehdä minulle noin 40v naiselle (jonka miestä ei seksi kiinnosta), jos saisit täysin vapaat kädet.

Vierailija
18/19 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaisia pervoja juttuja sulla olis mielessä? Ja oletko nainen vai mies? Tämä kun on seksipalsta niin asia voisi kiinnostaa minuakin. Pelkkä puhuminen ja vähän asioiden jakaminen siis. Jos nyt olet mies niin kerro vaikka mitä haluaisit tehdä minulle noin 40v naiselle (jonka miestä ei seksi kiinnosta), jos saisit täysin vapaat kädet.

Sitoisin sinut ranteistasa sängynpäätyyn kääntäisin vatsallesi riisuisin housut jalastasi hyväillen pakaroitasi joille antaisin piiskan napsua, ottaisin liukkarilla liukastetun anustapin ja työntäisin sen peräaukkoosi. Seuraavaksi ottaaisin hiuksistani otteen ja saisit kovan kaluni suuhusi imettäväksi samalla hyväilisin kootuvaa  pilluasi sormet sisällesi upoten, nostaisin vyötäröltä sinut ylös ja paimaisin takaapäin kaluni syvällä märkään pilluusi.

T. Mies joka antaisi !

19/19 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niinpaljon kaikkea muutakin kuin seksi.

se ettei jokailta ja aamu ole kulli pillussa ei ole syy jättää ihmistä!

eikö mitään muuta kumppanista enää haluta kuin vaan panemista?

Niinhän sitä suhteessa mennään sen vähemmän haluavan ehdoilla. On todella hyvä syy erota, pitäisikö kumppanisi kärvistellä ilman seksiä? Niinkö suhteessa toimitaan ettei huomioida toisen tarpeita,vain sinun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän