Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vääryyttä olette kokeneet?

Vierailija
22.02.2024 |

Oletteko kokeneet vääryyttä elämässä? Millaista? Yritittekö saada oikeutta jollain tavoin? Ilmaisitteko mielipiteenne? Kummat aiheuttivat sitä, miehet vai naiset? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kaikenlaista koko elämäni ajan. Molemmat sukupuolet ja kaikessa missä pystyy. On vain puolustauduttava ja pidettävä itsestä huolta. Avaat suusi aina kun täytyy avata etkä anna ihmisten kävellä ylitsesi. Yhteiskunta on vaikea nykyisin joten se hankaloittaa elämää. Älä luota sokeasti kaikkeen sekä kaikkiin.

Vierailija
2/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä, mitään

n 72v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt helvetissä vastatko tällaisiin, ette ole anonyymejä täällä. 

Vierailija
4/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuoli ja ero tuli. Enkä ole uutta miestä saanut. Masentaa helvetisti, ei voi pahempaa olla. Lisäksi mulla rumat tissit ja näytän perunalta.

Vierailija
5/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen harrastuksessa oli aika kamalia vääryyksiä, rahankäyttö joukkueessa, lasten ja perheiden kohtelu. Oli tähtilasten vanhemmat ja me muut. Tästä on aikaa, harrastus jatkui muualla, mutta olen edelleen järkyttynyt, millaista menoa siellä oli.

Kävin asiasta puhumassa seuran johdolle. Kaikki tiesivät siellä, mitä tapahtui, mutta ketään ei kiinnostanut eikä kukaan puuttunut. Kiinnosti vain ne tähtilapset. Asiasta olisi ehkä voinut valittaa lajiliitolle, mutta siitä tuskin olisi mitään hyvää seurannut.

Vierailija
6/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira kuoli ja ero tuli. Enkä ole uutta miestä saanut. Masentaa helvetisti, ei voi pahempaa olla. Lisäksi mulla rumat tissit ja näytän perunalta.

Zemppiä!

Vierailija
7/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio, seks.hyväksikäyttö, huumeiden käyttö, kaikkien sukulaisten kuolema, vankila, kodittomuus, hampaattomuus, pituus, kullin pituus, naisettomuus. :( meneekö jollain muka huonommin HÄH??!

Vierailija
8/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptio, seks.hyväksikäyttö, huumeiden käyttö, kaikkien sukulaisten kuolema, vankila, kodittomuus, hampaattomuus, pituus, kullin pituus, naisettomuus. :( meneekö jollain muka huonommin HÄH??!

No nyt on kyllä aika rankkaa settiä 🥺

Vierailija
9/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaa miettiä, mitä vääryyttä itse olen tehnyt.

Vierailija
10/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääryyden kokeminen? 

Eikö se tarkoita nimenomaan toisten ihmisten aiheuttamia ongelmia? 

Joku on siis tehnyt sinulle vääryyttä. On esimerkiksi huijannut sinulta rahat, pettänyt sinua, tai toiminut niin, että saa itse siitä etua, mutta joka tuottaa haittaa sinulle.

Sen vuoksi vääryyttä ei välttämättä ole köyhyys, työttömyys, huono terveys yms. 

Vierailija
11/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindernainen ei ottanut poskeen

Vierailija
12/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lietsoa katkeruutta miettimällä tällaista.

Vierailija
13/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tullut koettua, mutta en jaksa muistella.

Mitään sellaista ei ole tapahtunut mistä yli en olisi päässyt.  Katkeruudessa nyt en ainakaan suostu piehtaroimaan!

Sellaiseen ei pidä elämäänsä haaskata. Kukaan ei tiedä kauanko aikaa on ja sen jos katkeruuden ja kaunan hautomiseen käyttää niin jää elämä elämättä.

Vierailija
14/14 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kokee vääryyttä elämässään. Voittajia ovat ne, jotka nousevat jaloilleen ja jatkavat elämäänsä yhtä kokemusta rikkaampina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi