Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryppyvoiteista, ov

Vierailija
14.01.2007 |

pitäisi alkaa käyttämään jotain ryppyvoidetta täytän pian 25 vuotta, enkä löydä millään sopivaa tuotetta. silmänympärys iholle lähinnä voidetta etsin, olisiko jollakin antaa vinkkejä, kun ovat aikas kalliita niin ei viitsisi kokeilumielessä kovin montaa ostaa :)

kehu, hauku ja anna vinkkejä.

kiitos paljon

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 30 enkä oo viel alottanu :D silmänympärysvoiteita oon kyl käyttäny ja jotenkin ne kaikki turvottaa/rasvoittaa/yleisesti tökkii enkä oo huomannu niistä olevan vastaavaa hyötyä

Vierailija
2/10 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä oon 30 enkä oo viel alottanu :D silmänympärysvoiteita oon kyl käyttäny ja jotenkin ne kaikki turvottaa/rasvoittaa/yleisesti tökkii enkä oo huomannu niistä olevan vastaavaa hyötyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen kaikkialla kuullut että ihon vanhemeninen alkaa 25 vuotiaana, kuten esim luustokin alkaa tuolloin rapistua. ryppejen ehkäiseminen on varmaan helpompaa kuin niiden hoitaminen vasta 50 :senä?

lisää vinkkejä pliis

Vierailija
4/10 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen atooppinen ja olen käyttänyt ryppyvoiteita iät ja ajat. Minä suosin apteekin tuotteita, mm. Widmeriä. Niissä on hyvä hinta-laatusuhde ja voin suositella.

Vierailija
5/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole iho ongelmia, aika normaali iho. ei näkyviä ryppyjä (vielä). muuten käytän niveaa L' orealia lumenea kasvon puhdistuksessa yms.

lisää vinkkejä?

kiitos

Vierailija
6/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin silmänympärysvoide oli ihana myös.

Vierailija
7/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q10 yövoiden on hyvä. Siinä on hyvä tuoksu ja olen huomannut vaikutuksen jo kahdessa kuukaudessa, tuntuu jotenkin raikkaammalta iho! Ja voide on suht edullinen, ei tarvitse mennä stockan kosmetiikkaosastolle, vaan löytyy tav. kaupoistakin. Mutta se on siis yövoide.

Päivävoiteena mulla on Lumenen rauhoittava voide ja Weledan mantelivoide, nekin on ihania. Mutta eivät ryppyvoiteita.

Silmänympärysiholle on nyt Lumenen vaaleanpunainen (en muista nimeä), sitä pitää laittaa tosi vähän, muuten turvottaa! (sama joka voiteella, vink vink).

Vierailija
8/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on 27 v. (iik, maaliskuussa 28v).

Vierailija
9/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko garnierin vihreä silmänympärysvoide hyvä?

riittäisikö pelkkä yövoide, kun ei niitä ryppyjäkään vielä ole.. :D

-ap

Vierailija
10/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite käytän Lumenen sensitive eyes tms ja Nivean All day Aquaa. Maksaa marketissa kympin purkki ja riittää melki vuoden!