Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi talvi etelässä!

Vierailija
21.02.2024 |

Nyt riitti! Olen suunitellut viettää ensi talven etelän lämmössä.

Vinkkjä missä viettää talvi? Ainakin tammi-maaliskuu, ehkä joulu-maaliskuu. Mistä vuokrata kalustettu kämppä? Olisiko kenelläkään tietoa lyhytaikaisten vuokra-asuntojen hinnoista? Paljonko varaisit rahaa kolmen-neljän kuukauden ajalle? Muita vinkkejä, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä Kanarialla toistakymmentä kertaa useissa eri kohteissa. Pidän erityisesti tästä Puerto de la Cruzista, koska täällä on vihreää ja paikallisia ihmisiä, eikä enimmäkseen turisteja ja ulkolaisia eläkeläisiä, kuten Americasissa tai Inglesissä.

Netistä löytyy tietoja asunnoista ja lisäksi täällä on paikallinen Suomi-kerho, josta saa lisätietoa asiasta. Itse olen täällä nyt vain viisi viikkoa, joten asun hotellissa. Eläminen on naurettavan halpaa. Rahaa ei mene kuin 10€ päivässä, vaikka elän oikein mukavaa elämää ja juopottelenkin.

https://www.tenerifensuomikerho.net

Vierailija
2/5 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään etelään haluavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt täällä Kanarialla toistakymmentä kertaa useissa eri kohteissa. Pidän erityisesti tästä Puerto de la Cruzista, koska täällä on vihreää ja paikallisia ihmisiä, eikä enimmäkseen turisteja ja ulkolaisia eläkeläisiä, kuten Americasissa tai Inglesissä.

Netistä löytyy tietoja asunnoista ja lisäksi täällä on paikallinen Suomi-kerho, josta saa lisätietoa asiasta. Itse olen täällä nyt vain viisi viikkoa, joten asun hotellissa. Eläminen on naurettavan halpaa. Rahaa ei mene kuin 10€ päivässä, vaikka elän oikein mukavaa elämää ja juopottelenkin.

https://www.tenerifensuomikerho.net

Kiitos 😊

Lisää kokemuksia kaipaisin muiltakin muuttolinnuilta.

Vierailija
4/5 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tämä talvi on ollut ihan tuskaa, ulos ei ole uskaltautunut muuten kuin kauppaan tai roskia viemään!

Harmittaa etä palasin Suomeen talveksi, vielä pari viikkoa lähtöön.

Ensitalven marraskuu-maaliskuun loppu vietän etelänkodissamme. Tulen vain jouluna käymään 

Vierailija
5/5 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ketään etelään haluavia?

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan