Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valaiskaa mua. Kuinka usein teilla kay vieraita, enta te vieraisilla? Mietin ollaanko me ihan ihmeellisia silla meilla kay vieraita vain n.5 kertaa vuodessa!

Vierailija
14.01.2007 |

Itse kyläilemme hiukan tiuhemmin muilla, mutta hiljaista kuitenkin on.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni sekä paras ystäväni, mutta he ovat kyllä perheenjäseniä enemmänkin eli en heitä laske vieraiksi. En kyllä myöskään äitiniäni ja isäpuoltani, jotka piipahtavat ehkä noin joka toinen viikko ja me heillä joka toinen viikko.

lapsen kavereita en myöskään laske.

Mulla on yks hyvä ystävä, jolla saman ikäiset lapset ja he käyvät meillä noin joka toinen viikko ja me heillä noin joka toinen viikko. Joitakin kertoja vuodessa vieraillaan vähän juhlallisemmin, että tulevat oikein viikonloppuna, isä myös, meille syömään ja olemaan pidemmästi.

Sukulaisia käy kuukausittain vierailulla, syödään tai kahvitellaan tai pidetään leffa tai peli-ilta. Me myös kyläillään sukulaisilla paljon. Osa asuu lähempänä, osa kauempana.

Mun yks kaveri käy ehkä noin joka toinen viikko kyläilemässä. Mä harvemmin hänen luonaan.

Lisäksi parhaan kaverini vanhemmat ja isosisko perheineen käyvät meillä muutaman kerran vuodessa syömässä ja silloin myös omat vanhempani tulevat.

Vanhemman tyttäreni fammu tulee Ruotsista muutamia kertoja vuodessa ja viipyy sitten aina vähän pidempään.

Eli summa summarum.. vieraita käy kyllä viikottain..

Vierailija
22/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käydään noin kerran viikossa jossain, väillä useamminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kutsutaan usein joku kaveriperhe kylään. Itsekin käymme kyläilemässä aina kun kutsu käy (n. 1kerta/kk) kerran kuussa käymme vanhempien luona maala.. Lisäksi naapurin lapset käyvät leikkimässä.

Vierailija
24/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovin moni selosti ettei käy kuin joskus harvoin vieraita. Miksi näin? Onko oma toive niin vai eikö ole ystäviä vai mikä? Minusta olisi todella ankeaa jos ei joku piipahtelisi pienesti tai isommasti silloin tällöin. Meillä on aina ovet auki ja tulla saa koska vaan, kahvit voi keittää vaikkei kotona oltaiskaan. Joka päivä käy vieraita, itse tulee kyläiltyä harvemmin. Yöpyviä ihmisiä käy noin kerran kuukaudessa tai kahdessa, kesällä useammin. Hyvät ihmiset, käykää ystävillänne ja sukulaisilla, naapureilla, miksi istua yksin kotona!!??

Vierailija
25/36 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia vierailuja, niin että tulee joku ystäväperhe tai muutama sellainen moneksi tunniksi meille, syödään ja juodaan jne. , on noin kerran kuussa, kesällä ehkä kerran viikossa. Käydään vierailuilla samoin noin kerran viikossa kesällä ja kerran kuussa talvella.

Mammalounaita (äitejä lapsineen lounasvierailulla) järjestän noin kerran kuussa mammaringille, joka viikko joku järjestää.

Lasten synttäreitä (kolme lasta) järjestetään yhteensä 6-7 vuodessa.

Vierailija
26/36 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitten keskimäärin se joka toinen päivä =). Välillä porukkaa lappaa ees taas enemmän ja välillä vähemmän, mutta on kivaa, kun käy ihmisiä.

Vierailija
27/36 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa hieman erityinen vaihe elämäss, joten voi olla että jatkossa jatketaan taas vanhaa n. 3kertaa/2vko tahtia molemmissa.

Vierailija
28/36 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa käy sukulaisia ja ystäviä. Yleensä yhtaikaa lasten synttäreillä. Sisko käy tiheimmin 3-5 kertaa vuodessa.

Vierailija
29/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin. Saattaa mennä monta kuukautta, ettei käy ketään, sitten lapsen synttäreillä käy useammat vieraat. Ja lasken vieraiksi ihan kaikki ihmiset, jotka meidän ovesta sisään astuu (no en huoltomiehiä).

En kutsu vieraita kuin pakon edessä, koska inhoan sitä stressaamista, siivoamista, tarjottavien miettimistä. Meillä ei koskaan ole niin siistiä, että voisi tuosta vaan kutsua vieraita.

Vierailija
30/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy aikuisia kavereita/sukulaisia kylässä 1-2kertaa viikossa,

lasten kavereita melkein joka päivä...

samoin toisinpäin,

eli meillä kavereiden kanssa toimii sanomaton sopimus vuorottelusta,

eli vuoroin vieraissa.

myös lapset ja heidän kaverinsa käyvät vuoron perään...

Vierailija
31/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meitä kutsuttu myöskään. meillä tosin pieni vauva ja mun kaverit bilettää. asutaan myös landella el hiljasta on

Vierailija
32/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen siirtynyt takaisin työelämään. Kotona ollessani jopa kolmet vieraat päivässä ja itse kyläilimme myös paljon, nyt ehdimme vain kerran pari viikossa mutta sitä enemmän tapaamme kavereita ja ystäviä pihassa ja kaupungilla sekä puistoissa.

Vierailija
33/36 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä. Ovi aina avoinna. Etukäteen ei meille tarvitse tulostaan ilmoitella. Ruokapöytään kutsutaan kaikki paikalla olijat. Tervetulleeksi jos itsesi tunnet,olet meillä :)

Vierailija
34/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraista. Ja mulle tulee kaamee stressi aina kun vieraita tulee, että onko tarpeeksi tarjottavaa, talo siisti etc. Eikä mekään kyllä käydä vieraisilla kovinkaan usein. Kerran kummitytön synttäreillä per vuosi ja sitten tietenkin jotkut juhlapyhät isovanhemmilla.

Vierailija
35/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä meitä ei edes kutsuta, vaan soitetaan ja kysytään voiko tulla. nykyisin kaikilla on niin paljon kaikkee, ettei ehi ja muista kutsua, ei mekään kutsuilla ketään, olis kiva jos meilläki kävis joskus joku niin että soittais ja tulis

Vierailija
36/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meillä kävi vieraita 8 kertaa, joista yhdet kävi kolmesti ja toiset kahdesti. Lisäksi pidimme tupaantuliaiset, joissa oli muutama ihminen. Tänä vuonna ei ole käynyt vielä ketään.

itse vierailemme noin joka toinen viikko vanhemmillani, mutta sen lisäksi kävimme itse jossain suunnilleen saman 8 kertaa. Noistakin kolme kertaa oli tupperwarekutsuja.

Kutsuisin kyllä mielelläni ihmisiä käymään, mutta aina se tuntuu olevan niin vaikeaa saada järjestymään. Kutsun paljon useammin kuin meitä kutsutaan.