Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä suututtaako vai naurattaako enemmän...

Vierailija
14.01.2007 |

kun yksi kaveri aina lupailee, että kun liikutaan mun autolla, niin hän maksaa puolet bensoista. kerran sitten kysy, että sopiiko että maksaa kerralla sitten isomman summa eikä joka kerta erikseen. no, mikäs siinä eli sovittiin niin. mitään rahaa ei koskaan näkynyt eikä kuulunut, vaikka 10-15 kertaa ollaan yhteisreissuilla käyty mm. kirppiksiä, kauppoja, uimahallissa, jne. kerran pyysi mua kuskikseen itselleen viemään 20km päähän (eli mulle tulisi matkaa 40km). kysäsin sitten niistä bensojen maksusta ja lupasi että antaa tällä kertaa. voi vittu, en tiedä suututtiko enemmän vai nauratti, kun kaveri kaivoi 3¿ lompakosta!! just joo, arvatkaa kyydinkö enää mihinkään. niin ja mitä noihin yhteisreissuihin tulee niin, ei ollut mitään 5km reissuja. vähintään 50km, monesti 150km.

sama juttu, kun oon katsonut lukuisia kertoja hänen nuorempaa lastaan vastasyntyneestä lähtien. yötäkin pari kertaa ollut meillä. joka kerta kun tuo lapsen, niin puhuu että ostan sulle sitten jotain tai tuon naposteltavaa tms. yhdelle toiselle kaverille, joka katsoo tätä vanhempaa lasta " on niin helppo ostaa aina röökii" . mulle sitten kun en polta, niin ei ilmeisesti tartte mitään. kaverin mies kiittelee sentään lapsen hoidosta, kaveri ei sitäkään. ja vielä lisäksi, kun joskus olen sanonut että esim. kahdeksaan mennessä pitää hakea lapsi pois, että saan oman lapsen yöpuulle, niin hakemassa ollaan oltu yhdeksältä tai puoli kymmenen.

mitä tollaselle voi sanoa vai ollakko sanomatta mitään?? ei ole mikään huippuhyvä ystävä. lähinnä lasten kautta ystävystytty. vähän alkaa itsestä tuntumaan, että käytetään vaan hyväksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin, sanot, että sopii, kunhan ensin maksat ähän astiset kyydit. Ja jos ei maksa, ilmotat vaan että enpä sitten saa ostettua bensaakaan, joten sori, ei käy.

Vierailija
2/3 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy niin että se huomaa onko tankki todella tyhjä vai ei... hyväksikäyttäjä se on, turhaa puhetta tommonen että ostan sitä ja tätä kun ei ole aikomustakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yks tollanen kaveri jonka tommonen sama tapa on toistuvaa eli ei koskaan maksa mitään takasin mut sit pyytämässä HETI takas euronkin velkaansa.