Miten toimit silloin kun saat toiselta seksissä..
Miten toimit silloin kun saat toiselta seksissä..
..pakit? (esim.vaikka olisi ollut kutinaa, aiemmin..)
Ja kun toinen ei haluakkaan, sitten samalla kertaa yhtään/ollenkaan edes, niin kuin sinä haluat seksiä:
1. suututko toiselle silloin siitä?
2. kostatko toisella samalla tavoin?
3. aloitatko mykkäkoulun seksissä?
4. toimitko ko.asiassa muulla tavoin/miten?
Ja miten toivoisit, että moisessa tilanteessa olisi mielestäsi, kaikille osapuolille, parhain tapa toimia?
- Asiallisia vastauksia pareilta, tai vastaavan itse kokeneilta.. Kiitos.
Kommentit (7)
Miten sinä itse, ja onko syy panemiseen kyllästymiseen ollut peniksen / vulvan dimensioissa?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä itse, ja onko syy panemiseen kyllästymiseen ollut peniksen / vulvan dimensioissa?
???..ja taivaalla Lentävät lehm.. eiku p#illutja#yrvät!!
(obs.en ole ns.ingenör-henkinen, joten noi sun kaikki tekniset 'dimensiöönit'?,tms. lyriikka=sori ei aukee..;)
Vaikea sanoa, en saa seksiä ikinä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, en saa seksiä ikinä keneltäkään.
en usko että sua oikeasti kiinnostaa mikään:
' https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2014102918790620 ' - ainakaan näistä, ensisijaisesti hankkia?
kun voi olla hyvä aina miettiä vähän, mitä sitä toivoo..
Parisuhteessa voi joko mököttää, jolloinnvoi saada velvollisuusseksiä lahnalta tai olla ymmärtäväinen, jolloin seuraava seksikerta voi olla parempi
Vierailija kirjoitti:
'Parisuhteessa voi joko mököttää, jolloinnvoi .. tai olla ymmärtäväinen, jolloin seuraava ..kerta voi olla parempi'?
Se perinteinen (se perisuomalainen) kommunikointi siis, käytössä: p u h u m a t t o m u u s ja hiljaisuus?
Uskomatonta, kun uskon.. etten usko, ollenkaan. (Voisi ikinä missään kellekään mitenkään. Toimii?)
ei kukaa..?