Suuripiirteinen, rento mies vai pikkutarkka ja ylisiisti nipottaja?
Kysymys otsikossa. Itse olen melko suuripiirteinen erityisesti vapaa-ajallani.
Kommentit (16)
Minäkin olen suurpiirteinen. En enää viitsi laittaa ruokaa enkä isommin siivoa, joten sellainen mies käy, joka ei napise sotkusta tai nälästä. Yhteen en kyllä kenenkään kanssa muuta.
Ei kumpaakaan eikä mitään siltä väliltä.
Hiukan asenteellinen aloitus, kun siistimpää versiota kuvailtiin nipottajaksi ja sotkuisempaa rennoksi.
Enää en miestä ota, mutta siivoiluintoinen olisi hyvä, sillä itse en ole kovin hyvä siivoamaan, mutta viihdyn siistissä kodissa.
Eihän tämän kuuluisi olla mies-nais- kysely ollenkaan, vaan partnerikysely!
Itse haluan partnerini olevan tietyissä asioissa siisti nipottaja ja toisissa asioissa joustava ja suurpiirteinen. Mutta siis . . .eikö tämä ole ihan tavallista?
Rento, tarkka, siistihkö, ystävällinen. Ei nipo tai nalkuttaja.
Mieluummin rento, kunhan ei ole ihan patalaiska ja vastaa kaikkeen "ihan sama".
Panen vapaa-ajalla naapurin muijjaa
Rento. En kestä nipottajia yhtään. Isäni on pahimman sorttinen pilkunviilaaja ja ei, en tykkää sellaisesta ollenkaan, vaikka tunnistan kyllä itsessänikin vähän samaa vikaa.
Minun ensimmäinen mieheni oli tarkka, nykyinen rento. Itse olen puolivälistä.
Kyllä minulle tämä rento sopii paremmin, vaikka välillä ärsyttääkin, ettei mitään tapahdu täydellisesti. Ensimmäisen kanssa oli kauhea stressi, että on itsekin tarkka eikä tekisi virheitä.
Rento, mutta ei liian rento. Tarvittaessa tarkka.
Suurpiirteinen ehdottomasti! Mieheni on nipottaja. Hän on ihme valittaja kodin siisteydestä, muttei itse siivoa. Jos joku lapsista jättää lasin tiskipöydälle, alkaa nalkutus, että eikö sitä voi laittaa astianpesukoneeseen. Jos meillä on pölyä lattioilla, hän huokailee ja sanoo, että milloin meinasit siivota, eihän tänne voi vieraita edes tulla. Itse ei siis siivoa. Minä laitoin eilen väärin kuivumaan hänen hupparinsa. Todella ärsyttävää nipotusta. Sanoin, että ensi kerralla ripusta itse omat pyykkisi.
Ehdottomasti rento, en kestä tiukkapipoisia miehiä ollenkaan, se on yksi ykköskriteereistäni.
Rento sen olla pitää, mutta huolehtii perheestään.