Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Rohkeiden HEINÄKUISTEN esittelyt ja la:t+++

14.01.2007 |

Hei

Sopiiko kaikille heinäkuisille, että tehtäisiin tällainen esittelypino erikseen? Tätä olisi ehkä helpompi nostella ja etsiä, kun haluaa katsoa ketä kaikkia sitä porukkaan kuuluikaan... Meitä on kuitenkin aika monta!

Peerit

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 26v. ja mies 29v.

Asutaan Itä-Suomessa ja perheeseen kuuluu tyttö -04 ja weimarinseisojanarttu.

LA on 2.7.07

Taustaa: Annettiin miehen kanssa lupa vauvalle 2002. Kaksi vuotta yritettyämme saimme plussan testiin, josta syntyikin pieni neitimme 2004.

Lupa toiselle vauvalle annettiin heti, koska tunne siitä, että yritys tulisi olemaan taas pitkä, oli voimakas. Tyttäremme täytettyä 1v. sain tietää odottavani toista lastamme. Ikävä kyllä, raskaus päättyi kohdunulkoiseen. Leikkaushoidolla alkio poistettiin ja samalla saatiin tieto endometroosista. Samassa leikkauksessa poistettiin toinen johdin (jossa alkio oli) ja jätettiin tukossa oleva paikoilleen.....lääkärin määräyksestä yritystä puoli vuotta ja jos ei tärppää, niin sitten hoitoihin. Vuosi meni, ennen kuin olin miehen kanssa valmiina lähtemään sille tielle, jossa nyt ollaan. Ilman sen kummempia miettimisiä, lääkärin kanssa päätettiin aloittaa suoraan IVF-hoito, josta tärppäsikin heti :), kaksi alkiota siirrettiin, mutta toinen lähti kasvuun asti.

Siinäpä tarinaa...

Weimari ja Himpula 16+1

Vierailija
22/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtineet vielä esittäytyä ja haluaisi sen tehdä :). Laskeskelin tuossa, että 13 meitä on jo nyt kasassa!!

Peerit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ikää kertynyt jo 37 ja isännälle 40 vuotta. Asustelemme Pirkanmaalla. Perheeseemme kuuluu pari lasta ja ja pari koiraa. Tällä kertaa ajattelimme rikkoa tuon parillisen määrän ja tulossa onkin yksi vaavi (LA 30.7.).

Luomukaksosemme syntyivät melkein 11 vuotta sitten ja vajaa viisi vuotta sitten oli kohdunulkopuolinen luomuraskaus, jonka seurauksena toinen munatorvi jouduttiin poistamaan. Sen jälkeen ei lasta ole kuulunut , joten hakeuduimme yksityiselle hoitoon, kun emme julkiselle päässeet lapsiluvun ollessa jo kaksi. Päädyimme heti IVF:ään koska todennäköisesti ainoa munatorveni on liian ahdas ja mutkainen, vaikka läpivirtauskin saatiin näkyviin. Päädyimme yhden alkion siirtoon, koska meillähän on ennestään jo kaksoset ja ajattelimme kokeilla vaihteeksi eloa yhden vaavin kanssa ja tietenkin parin isomman lapsukaisen kanssa. Meillä siis siirto onnistui heti ekalla kerralla, mutta hyperi kiusasi meikäläistä melkein seitsemän viikkoa ja olin pakkolevossa sairaalassa ja kotona.

-Masuasukkiko (rv 13+jotakin)