Mulla on tilillä 27 tuhatta euroa
Velkaa ei ole. Asun vuokralla. Haluaisin irtisanoutua koska menetän mielenterveyteni työni takia.
Kommentit (9)
Mulla on tilillä vähemmän.
Irtisanouduin silti, ah miten mahtava tunne. Priceless.
27 000 ei ole lopulta paljon ja ennen pitkää tarvitset uuden työn. Suosittelen mielummin työn vaihtamista kuin rahoilla elelyä. Työstä on aina helpompi saada toinen työ verrattuna työttömänä olemiseen.
Ai, minä sain tuon summan ennakkoperintöä. Maksoin sillä asuntolainan pois.
27 tuhatta on noin se summa minkä kerrytän sijoituksiin puolessa vuodessa. Ei siis mikään hirmu summa. Toisaalta ei minulla koskaan ole 5 numeroista summaa tilillä laiskana makaamassa vaan töissä tuottamassa lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
27 tuhatta on noin se summa minkä kerrytän sijoituksiin puolessa vuodessa. Ei siis mikään hirmu summa. Toisaalta ei minulla koskaan ole 5 numeroista summaa tilillä laiskana makaamassa vaan töissä tuottamassa lisää rahaa.
Sulla hyvä tili kun tekee työt puolestasi.
Mä aikoinaan sain about tuon summan erorahaa kun vapautin itseni yt yhteydessä. Helppoa elämää siitä asti, toki oli säästöjä ja perintöjä ja sellainen elämäntilanne ettei enää tarvitse tehdä töitä, muutama vuosi eläkkeeseen.
Kaksi kertaa huonosta työpaikasta lähteneenä kannatan aikomustasi. Kannattaa priorisoida oma hyvinvointi.