Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo uni

Vierailija
18.02.2024 |

Olen välillä ajatellut erästä miestä. Näin viime yönä unta, että hän oli varattu ja seurusteli naisen kanssa, jonka nimi tuli selvästi unessa ilmi. Jäin miettimään asiaa, kun se uni oli jotenkin niin mieleenpainuva. Katsoin miehen Instagram seuraajista sattuuko mies tuntemaan sen nimistä naista ja kas, sen niminen nainen ja vieläpä tismalleen samannäköinen kuin unessa löytyi miehen seuraajista. 

Olen kokenut vastaavia unia ennenkin. Nämä hämmentävät itseäni suuresti. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt naisen ig:ssä aiemmin, vaikka et tietoisesti sitä muistakaan. 

Eräs mies uskoi, että näen enneunia, koska kerroin hänelle uneni ja seuraavana päivänä tapahtui sama kuin unessa. Mutta kyse oli vain sattumasta.

Unet ovat todella viisaita, ne kertovat totuuden monesta asiasta, mutta mitään yliluonnollista niihin ei liity.

Vierailija
2/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nähnyt naisen ig:ssä aiemmin, vaikka et tietoisesti sitä muistakaan. 

Eräs mies uskoi, että näen enneunia, koska kerroin hänelle uneni ja seuraavana päivänä tapahtui sama kuin unessa. Mutta kyse oli vain sattumasta.

Unet ovat todella viisaita, ne kertovat totuuden monesta asiasta, mutta mitään yliluonnollista niihin ei liity.

No enpä tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla enneuni

Vierailija
4/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla unet paljastivat pelimiehen. Aluksi en aikoinaan uskonut. Totta se oli. Joskus tosin uni voi kertoa muusta.

Vierailija
5/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö ap anaalireippailusta?

Risto 65