Minkä ikäisenä yleisimmin erotaan?
Omien kokemustenne mukaan? Tai onkohan tästä mitään tilastoja?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä n 32-42v. Itse olin 37, kun erosin. Kaikilla tuntemillani eropareilla esikoinen on ollut reilusti yli 10 v ja nuoremmat lapsetkin jo useamman vuoden ikäisiä.
Lisään vielä, että kaikkien tuntemieni parien ero on johtunu miehen käytöksestä eli pettämistä, kylmää käytöstä ja häipymällä noin vain.
Ja se "kylmä käytös" alkaa kun kaikki naisen tavoitteet on rahoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös 50+ ihmiselle ole noissa deittipalstoissa tarjontaa vaikka lampaat söisi? Luulisi jonkun löytyvän jos ei ole liiian ronkeli. Eihän sitä ole pakko saman katon alle muuttaa heti jne.
Millähän deittipalstoilla sä pyörit jos tuo on mielikuvasi? Viisikymppiselle miehelle on vientiä jos hän on koulutettu ja varakas ja päässä on oma tukka. Keski-ikäisillä naisilla kysyntää ei ole senkään vertaa, poikkeuksena jotkut puumiin fiksoituneet parikymppiset pikkupojat.
Mä aloin seurustelee ekan kerran 26v. Myöhemmin menimme naimisiin. Erosimme kun mä olin 36v. Mies jätti kun ei halunnut olla mun kanssa. Sen jälkeen oli muutamia lyhyitä parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä n 32-42v. Itse olin 37, kun erosin. Kaikilla tuntemillani eropareilla esikoinen on ollut reilusti yli 10 v ja nuoremmat lapsetkin jo useamman vuoden ikäisiä.
Lisään vielä, että kaikkien tuntemieni parien ero on johtunu miehen käytöksestä eli pettämistä, kylmää käytöstä ja häipymällä noin vain.
Ei todellakaan. Esim minun ex oli kylmä. Kylmyydellä tarkoitan sitä, että ei minulle edes puhuttu eikä oikeastaan katsottu päin. Minä olin se paremmin tienaava kuitenkin ja olen aina maksanut kaikesta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Mä olen aina maksanut vuokran ja mun omat menot.
Tarkoitetaanko tässä vain avioliittoa vai mitä tahansa suhdetta? Olen eronnut avoliitosta 21, 27 ja 33-vuotiaana. Tuon viimeisen eron myötä jäin myös lopullisesti lapsettomaksi kun päädyin sinkuksi juuri siinä vaiheessa kun muut kaltaiseni korkeakoulutetut naiset yleensä perustavat perheen. Nyt 42 ja suhteessa ja kieltämättä sitä suhtautuu eroamiseen jo vähän eri tavalla, ei todellakaan kiinnostaisi lähteä mihinkään Tinderiin enää.
Omassa tuttavapiirissäni eroja yli 5 vuoden suhteista on melko vähän. Ja ne ovat tapahtuneet noin 30-35 vuoden iässä. Joillakin myös yli 40 vuotiaina. Varsinkin avioliitot parissa vuodessa.
sitten taas suhteenalut monilla kaatuu 3kk-1 vuoden aikana.
Eikös 50+ ihmiselle ole noissa deittipalstoissa tarjontaa vaikka lampaat söisi? Luulisi jonkun löytyvän jos ei ole liiian ronkeli. Eihän sitä ole pakko saman katon alle muuttaa heti jne.